Дейности:
|
2. Управление и координация на проекта. Организиране и координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта. Ежемесечно отчитане за хода на работата от екипа на проекта пред Групата за координация. Обсъждане и разрешаване на казуси, възникнали в хода на дейността. Периодичен финансов контрол и финансово осигуряване на управлението на проекта: изплащане на възнаграждения на екипа на проекта; осигуряване функционирането на офиса на проекта – режийни разходи, консумативи, материали и други административни разходи. Планиране и отчитане на финансирането на дейностите по проекта. 5. Провеждане на професионално обучение и ключова компетенция на целевата група. Назначаването на новите служители е продиктувано от разширение на дейността на фирмата в сферата на ресторантьорството. Към момента „Скорпио Ойл” ООД все още няма нает персонал за осъществяване на горепосочената дейност поради липсата както на оборудване, така и на квалифицирани кадри в сферата. Провеждането на професионално обучение на 9 бенефициента по:
- част от професия « Готвач » (код 811070), специалност « Производство на кулинарни изделия и напитки » (код 8110701) - втора степен квалификационен курс от 300 учебни часа (4 бенефициента);
- част от професия «Сервитьор-
барман» (код 811080), специалност «Обслужване на заведения в обществено хранене» (код 8110801) - втора степен квалификационен курс от 300 учебни часа (4 бенефициента);
- ключова компетентност "Умения за учене" - работа в курс от 30 учебни часа ( 9 бенефициента);
ще позволи на „Скорпио Ойл” ООД да ползва като ресурс квалифициран персонал, гарантиращ конкурентоспособността на Кандидата.
Професионалното обучение ще бъде осъществено, чрез провеждане на процедура, съгласно ПМС 69/11.03.2013 г. за избор на изпълнител – ЦПО, с лиценз за обучение по тези професии и специалности.
4. Подбор и сформиране на целевата група. Осъществяване на контакт с представители на ДБТ Смолян за съдействие при сформирането на целевата група по проекта. Провеждане на интервюта с кандидати за участие в проектните дейности. Сформиране на целевата група от отговарящите в най-висока степен на изискванията на проекта лица. Подписване на индивидуални договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта. 6. Доставка на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група Назначаването на новите служители е продиктувано от разширение на дейността на фирмата в сферата на ресторантьорството. Фирмата има изградена постройка за механа (и е получила съответните разрешителни за осъществяване на тази дейност) , но към момента все още няма достатъчно налично обзавеждане и оборудване, които да позволят практикуването на новата дейност и съответно наемането на нови лица. За да могат да осъществяват дейносите, отговарящи на длъжността им, новоназначените ще се нуждаят от осигуряването им на следните обзавеждане и оборудване:
- маси за закрито помещение - 7 бр.
- столове за закрито помещение - 28 бр.
- маса за на открито - 6 бр.
- столове за на открито - 22 бр.
- професионален среднотемпературен хладилник - 4 бр.
- хладилна работна нискотомпературна маса- 1 бр
- мивки - 6 бр.
- шкаф за съхраняване на почистващи препарати - 1 бр
- плотове - 4 бр.
- професионална съдомиялна машина - 1 бр
- електрически фритюрник - 1 бр
- микровълнова фурна с грил - 1 бр
- газова скара плоча - 1 бр.
- печка с 4 газови горелки върху електрическа конвекторна фурна - 1 бр
- аспирация - 1 бр
Посочените по-горе обзавеждане и оборудване са съобразени с капацитета на заведението за хранене (механа), който е както следва – 28 места в заведението и 22 места на открито, както и с предвижданото за предлагане меню (което ще включва и местни специалитети).
7. Осигуряване на участниците в обучението на възможност за работа при работодателя. Сключване на трудов договор за работа за срок от дванадесет месеца при работодателия по проекта с успешно завършилите курса на обучение бенефициенти на следните длъжности:
- готвач (код 51202001) - 2-ма души на 8ч. раб. ден
- помощник-готвач (код 51202003) - 2-ма души на 8ч. раб. ден
- сервитьор (код 51312004) - 3-ма души на 8ч. раб. ден
- барман (код 51322001) - 2-ма души на 8ч. раб. ден
3. Популяризиране на проекта и на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”. Отпечатване на листовки, дипляни, плакати и информационни табла. Публикации на съобщения за проекта в пресата и на интернет страницата на Кандидата. 8. Наблюдение и вътрешен мониторинг на изпълнението на дейностите и резултатите от тях. Въвеждане на система за вътрешна оценка, наблюдение, самооценка, анализ, въвеждане на корективи. 9. Междинно и финално отчитане на изпълнението на дейностите по проекта. Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителен технически доклади; междинни и окончателен финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи. 1. Изграждане на операционен мениджмънт и координация между Кандидата и Управляващия орган. Създаване на екип отговарящ за управлението, наблюдението и координацията по дейностите на проекта; сключване на договори между членовете на екипа и Кандидата. Създаване на Група за координация, в която ще участват представители на Кандидата и външни експерти и ще наблюдава, и координира дейностите на проекта; Създаване на методология за управление на проекта; адаптиране на Плана за действие на проекта към актуалното време и окончателното разпределение на задачите между членовете в екипа за управление на проекта. Финансово осигуряване на дейностите по проекта. Финансово и техническо отчитане на изпълнението на проекта.
|