Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.1.13-0406-C0001
Номер на проект: ESF-1113-01-01015
Наименование: "Насърчаване на младежката заетост в "Индастриъл кейтъринг" ЕООД"
Бенефициент: "Индастриъл кейтъринг" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 09.09.2013
Начална дата: 11.10.2013
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Постигане на по-големи нива на заетост и повишаване на конкурентоспособността на уязвими групи на пазара на труда, чрез прилагане на мерки и подходи за разкриване на нови работни места.
Дейности: 2. Провеждане на подбор и включване в обучение на безработни младежи на възраст до 29 г. В съответствие с в съответствие с Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-1.1.13„Ново работно място” дейността ще протече при следната последователност. Още през първият месец на реализация на проекта, ще се даде заявка към ДРСЗ София за броя, вида, както и критериите за длъжностите:  Готвач – 10 бр.;  Работник в заведения – 6 бр.;  Сервитьори – 32 бр. Ще бъде договорен с ДРСЗ София реда и начина за провеждане на подбора, който ще се осъществява чрез подбор по документи и събеседване. ДРСЗ София, ще извърши първоначалното проучване сред регистрираните младежи до 29 г., след което, отговарящите на изискванията лица ще бъдат насочвани към ВО. Подборът по документи и индивидуалните събеседвания от страна на "Индастриъл Кетъринг" ЕООД ще протичат освен под формата на интервюта, но и съгласно утвърдена вътрешноорганизационна система за подбор на кадри. Предвиждаме в края на 2-тия проектен месец да бъде финализирана дейността по подбор и да бъдат поканени за включване в обучение избраните 48 младежи. След приключване на подбора, одобрените 48 младежи ще бъдат включени в професионално обучение по част от професия (за „готвач”), обучение за придобиване на първа степен на професионална квалификация по Професия „Работник в заведения” и в обучение за ключови компетенции (за „сервитьори”). За целта, ще бъде избран изпълнител на дейността по реда на ПМС 55/2007. В съответствие с действащото българско законодателство, след завършването на дейностите по професионална квалификация на участниците ще бъдат издадени съответни документи (удостоверение, свидетелство, диплома и пр.), удостоверяващи придобитата професия, част от професия или специалност съгласно чл.38, ал.2 и ал.3 от ЗПОО. Всички 32, одобрени за позиция „сервитьор” безработни младежи ще преминат обучение по общуване на чужд език (английски) с продължителност от 100 часа. Включването в обучението по английски език ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото.
4. Доставка на оборудване и обзавеждане на новоразкрити работни места в Индастриъл Кетъринг" ЕООД. Дейността предвижда да бъде закупено оборудване за новите работни места, които ще бъдат разкрити по проекта. Съгласно изискванията, "Индастриъл Кетъринг" ЕООД се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Оборудването на новите 48 работни места включва: 1. Комбинирана микровълнова с конвекционна фурна 1 бр. 2. ФУРНА/ПЕЩ БРАСА /ЖАР – 1бр. 3. Индукционен котлон – 1 бр. За избора на доставчик на оборудване ще бъде проведена тръжна процедура, съгласно ПМС55, включваща следните основни етапи на изпълнение: 1. Изготвяне на покана за участие в процедура по договаряне без пояснителен документ, съгласно чл.59 на ПМС № 55/12.03.2007 г. и изпращането й до избраните кандидати. 2. Назначаване на Оценителна комисия; 3. Информиране на ДО за датите на сесията за отваряне на предложенията в срок не по-късно от 5 дни преди това; 4. Провеждане на договаряне с поканените кандидати, при условие, че са постъпили оферти от минимум 2 кандидати (с изключение на случаите по чл. 57, ал. 1, т. 2, 3 и 6 и ал. 2.) Комисията изготвя протоколи за преговорите, водени с всеки отделен кандидат. Данните от протоколите се обобщават в заключителен протокол, съдържащ класиране на кандидатите и предложение за сключване на договор с класирания на първо място кандидат. 5. Изпращане на Протокола и Решението/ Заповедта за определяне на изпълнител до ДО за одобрение, заедно с копия на цялата документация по договарянето, в това число поканата заедно с прилежащите й документи на всяка една оферта, попълнен проект на договор с определения изпълнител. 6. След одобрение на проведената процедура от страна на ДО, изпращане на решението за избор на изпълнител на всички кандидати в 3-дневен срок от одобряването му от страна на ДО, като на първия класиран кандидат едновременно се изпраща и покана за сключване на договор. 7. Подписване на договор. Договорът ще бъде придружен от документи издадени от съответните компетентни органи за доказване липсата на обстоятелства по чл. 31 от ПМС №55/2007 г. Основните параметри и ценови измерения на оборудването са описани подробно в Приложение Б4 на Бюджета. Посоченото оборудване генерира необходимата материална база за работа на всички крайни бенефициенти по проекта, тъй като за един ресторант е от водещо значение капацитета на кухнята и количеството и качеството на приготвяната храна. Със закупуването на двата вида готварски печки се гарантира разширяване на обема на приготвяните готови ястия и свързаната с това повишена необходимост от пероснал, който освен да приготвя храната и да обслужва крайните клиенти в съответния обект
3. Наемане на успешно завършилите обучението младежи Съгласно Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-1.1.13„Ново работно място” тази дейност се обуславя като задължителна за проектното предложение. Чрез нейното изпълнение "Индастриъл Кетъринг" ЕООД се ангажира да осигури предоставяне на средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя, осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 8 месеца на работодатели, за наемането на успешно завършилите обучението лица. Това ще бъдат допустими преки разходи по правилата на ЕСФ. За новонаетите лица, Кандидатът се ангажира да подсигури оборудвани работни места, за да могат да бъдат изпълнявани качествено и адекватно служебните задължения, съгласно утвърдените длъжностни характеристики. Считаме, че чрез изпълнение на дейността ще се мотивират младите хора за професионално развитие и израстване в областта на директните продажби в сферата на телекомуникациите, ще се даде свеж старт и възможност за показване на добри резултати и развитие на конкурентоспособност в реалностите на пазара на труда.
1. Управление и популяризиране на проектните дейности Утвърдената марка на Хепи задължава да бъде сформиран качествен екип за реализация на проекта, с достатъчно професионално и експертно ниво, за да бъдат спазени хоризонталните принцип на ОП и да се постигнат заложените цели с настоящия проект. Основните критерии за подбор на екипа са знания, умения и професионализъм. Тези качества ще осигурят коректното провеждане на процедура за избор по ПМС 55 и добрата комуникация с Възложителя и с избраните изпълнители. Важно е да се отбележи в този аспект, че "Индастриъл Кетъринг" ЕООД и по-конкретно избраните членове на екипа за управление, демонстрират значителен опит, както в качественото управление на проекти, гарантирано от постигнатите резултати, така и в избора и доброто взаимодействие с външни организации. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Договарящия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни работни срещи за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Веднага след сформирането на екипа, ще се изготви и внесе към ДО График на тръжните процедури. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с ДО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансова-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора за безвъзмездна помощ. При настъпване на промени на банкови сметки, адреси и телефони ще се извършва писмено уведомление на Договарящия орган. Пълната документация по проекта ще се съхранява "Индастриъл Кетъринг" ЕООД в указания срок след балансовото плащане. Всички документи ще бъдат налични и предоставяни за проверка от Договарящия орган. Ще бъдат изготвени технически и финансови отчети, отговарящи на образците към договора при подаване на заявка за междинно и окончателно плащане по проекта. Управленският екип ще бъде ангажиран и с комплексно изпълненеи на дейности по оповестяване, съобразени с изискванията за визуализация на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. Ще бъде съответно избран изпълнител на дейността, съгласно ПМС № 55/12.03.2007 г.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 353 481 BGN
Общ бюджет: 288 667 BGN
БФП: 288 667 BGN
Общо изплатени средства: 70 696 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 288 667 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 70 696 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
70 696 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 245 367 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 60 092 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
60 092 BGN
В т.ч. Национално финансиране 43 300 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 10 604 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
10 604 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 4 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 5 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз