Дейности:
|
1. Управление и популяризиране на проектните дейности В изпълнение на заложения в ОП хоризонтален принцип за добро управление на програми и проекти, се обособява като отделна дейност самото управление и изпълнение на проекта.
В тази връзка за прозрачно и добро изпълнение екипа за управление на проекта (ЕУП) ще има за задача да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности; финансово и техническо отчитане, цялостната логистика на проекта, както и дейностите по наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. В случай на необходимост, ще бъдат осъществявани корекции, отчетност на дейностите и разходите. Ще се изготвят протоколи от провеждането на работните срещи на ЕУП, по време, на които ще се обсъжда и отчита напредъка по проекта, срещани трудности и възможните решения за преодоляването им, ще се разпределят задачи и планират предстоящи дейности. Срещите ще бъдат своеобразен инструмент за контрол и проследяване на изпълнението на проектните дейности.
Сформирането на екипа по проекта, ще бъде последвано от изготвяне и представяне пред ДО график на тръжните процедури за всички предвидени договори с изпълнители, независимо то тяхната стойност.
Дейността предвижда и изпълняване на заложените изисквания за информиране и публичност. ЕУП ще има задължението и отговорността, да положи максимални усилия за по-широкото популяризиране и разгласяване на целите на проекта, резултатите от него и не на последно място – източниците на финансиране, съгласно правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. Ще бъде съответно избран изпълнител на тази дейност, съгласно ПМС № 55/12.03.2007 г. Предвидени те методи за изпълнение на дейността, описани по-долу във формуляра (т. 5.2.2).
2. Извършване на подбор и включване в обучение на безработни младежи на възраст до 29 г. Дейността предвижда през първите 2 месеца от проекта да се извърши селекция на подходящи кандидати от ВО, съвместно с Бюрата по труда попадащи в териториалният обхват на ДРСЗ София за заемане на следните видове длъжности:
Рецепционист – 1 бр.;
Търговски представител – 2 бр.;
Администратор база данни – 2 бр.;
Младши счетоводител – 1 бр.;
Юрист – 1 бр.;
Системен администратор – 1 бр.
Специалист Човешки ресурси – 1 бр.
Администратор – обслужване на клиентска база данни – 1 бр.
Предварителен подбор ще бъде извършван от ДРСЗ София. След това, кандидатите ще бъдат насочвани към Джи Ай Груп. От своя страна, Джи Ай Груп ще извършва подобр на база документи за образование, квалификация и опит, а след това кандидатите ще преминават през етап на индивидуално събеседване. Целият процес на подобр ще бъде проведен в дух на прозрачност и спазване принципа на равните възможности.
През 4-ти месец от проекта, одобрените лица ще получат покана за включване в обучение по ключова компетентност № 5 Умение за учене. - Работа в екип и ефективна комуникация. За дейността по обучение, ще бъде избран изпълнител по реда на ПМС 55/2007. В съответствие с действащото българско законодателство, след завършването на дейностите по обучение на участниците ще бъдат издадени съответни документи (сертификат), удостоверяващ преминатото обучение.
3. Наемане на успешно завършилите обучението лица Съгласно Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-1.1.13„Ново работно място” се предвижда след приключване на обучението, успешно завършилите лица да бъдат наети на трудово правоотношение в Джи Ай Груп. За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за периода.
Подсигуряването на заетост за периода на изпълнение от 12 месеца по настоящия проект ще даде шанс на безработни младежи да получат социална закрила и социално включване, възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. Неизменно ще има положителен ефект върху повишаване на лична самооценка и самочувствие, професионални и лични компетенции, адаптивност и конкурентоспособност, интеграция и социално включване.
4. Оборудване и обзавеждане на новоразкрити работни места в Джи Ай Груп Дейността се планира да бъде извършена през 2 и 3 месеци от реализацията на проекта и ще бъде възложени на изпълнител, съгласно ПМС № 55/12.03.2007 г. Периодът е избран, за да може когато приключи обучението на целевата група, да бъдат подготвена и осигурена материалната база, необходима за работните места и да стартира изпълнението дейността по наемане на младежите, успешно преминали обучението.
Преносим компютър – 10 бр.;
Мултифункционално устройство – 2 бр.;
Офис бюро – 10 бр.;
Офис шкаф – 10 бр.
Офис стол – 10 бр.;
Стационарен телефон – 10 бр.;
Кантонерка – 8 бр.
Подобробното описание на планираното оборудване и обзавеждане е описано в Приложение Б4 от бюджета. Съгласно изискванията, Джи Ай Груп се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
|