Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.1.13-0254-C0001
Номер на проект: ESF-1113-01-04001
Наименование: "Възможности за заетост в "Сам БС" ЕООД"
Бенефициент: „САМ БС” ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 09.09.2013
Начална дата: 15.10.2013
Дата на приключване: 15.04.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: 1. Да се създадат условия на 12 безработни младежи до 29 години да развият личностните си и професионалните си знания, умения и способности за успешно включване на пазара на труда и подобряване на собственото им благосъстояние. 2. Да се създадат 12 нови работни места за безработни младежи до 29 години в „САМ БС” ЕООД.
Дейности: 1. Организация и управление на проекта, вътрешен контрол на изпълнението. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. С изпълнението на проекта ще се ангажира екип от висококвалифицирани специалисти. Екипът ще включва ръководител проект, координатор и счетоводител. Основна задача на екипа ще е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Договарящия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни съвещания за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с ДО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансово-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора. Пълната документация по проекта ще се съхранява от „САМ БС” ЕООД за срока, упоменат в договора. Всички документи ще подлежат на проверка от Възложителя или други одиторски органи на Европейския съюз. „САМ БС” ЕООД ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща счетоводна система за документация и счетоводство. Фирмата ще предоставя на Договарящия орган и/или упълномощените от него лица, цялата изисквана информация относно изпълнението на проекта. Ще се изготвят доклади, съгласно образец на Договарящия орган. Докладите ще съдържат пълна информация за всички аспекти на изпълнението за описвания период. Към всеки доклад ще се приложи опис на разходооправдателните документи, придружен с копия от същите за всички разходи, направени по проекта през периода, за който се отнася докладът. Копията на разходооправдателните документи ще бъдат заверени от „САМ БС” ЕООД и към тях ще се прилагат копия на документите, доказващи извършеното плащане. Съгласно член 2 от Общите условия, договарящата институция ще получава всяка допълнително поискана информация, свързана с изпълнението на проекта. Вътрешна оценка на проекта ще се извършва периодично при осъществяването на отделните етапи на проекта. Ръководителят на проекта ще следи и контролира реализацията на всички предвидени дейности. Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите и изготвяне на финансово – счетоводен отчет. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за действие”. Степента на изпълнение на всяка от дейностите ще се оценява чрез т.нар. “обективно проверими показатели”. Ще се изготвят и лични месечни отчети от ръководителя на проекта, координатора и счетоводителя . Счетоводителят ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Ръководителят ще изготвя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати. В началото на всеки месец ще се провеждат работни срещи за контрол на напредъка по проекта. Ще се изготвят протоколи от работните срещи.
2. Избор на изпълнители в съответствие с ПМС № 69/11.03.2013 г. Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 69/11.03.2013 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган. Дейността е планирана съответствие с изискванията на действащото законодателство в Република България. Дейността гарантира, че проектът се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. Дейността обхваща изготвянето и съгласуването с ДО на график за тръжните процедури, подготовката на тръжната документация, провеждането на процедури, оценяване на получените оферти и подписването на договор с избраните изпълнители. В едномесечен срок след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ фирмата ще представи на ДО за одобрение график на планираните тръжни процедури, свързани с изпълнението на проекта. За всяка промяна в план-графика на планираните обществени поръчки, „САМ БС” ЕООД ще информира ДО до 5 работни дни от настъпване на промяната, и същата ще бъде предмет на предварително одобрение от ДО. На основание чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 69/11.03.2013г., тъй като предвидената стойност за доставката, без данък върху добавената стойност е над 20 000 лв. включително, ще се проведе избор с публична покана за: 1. Доставка на оборудване за създаване на 12 нови работни места. След като събере оферти, бенефициентът ще ги оцени за съответствие с поставените от него изисквания и ще ги класира по критерий икономически най-изгодна оферта или най-ниска цена. С класирания на първо място кандидат ще бъде сключен писмен договор. За разходването на средствата по бюджетните пера, които не изискват провеждането на процедури , „САМ БС” ЕООД стриктно ще се придържа към всички изисквания и указания на ДО и Наръчника на ДО.
3. Подбор на представителите на целевата група Дейността ще се извърши изцяло в съответствие с Процедура за подбор на представители на целевата група по Приоритетна ос 1 на ОП „РЧР”, Процедура BG051PO001-1.1.13 - «НОВО РАБОТНО МЯСТО», която е част от Ръководството на бенефициента. Технология за провеждане на подбора и Приложения към процедурата Процедурата за подбор на представители на целевата група за включване в конкретен проект започва при подаване на Заявка (Приложение № 2) от страна на Кандидатът до съответните ДБТ. С оглед осигуряване на оптимален брой лица от целевите групи за включване в конкретните проекти, Заявката ще бъде подадена непосредствено след подписване на договора или в най-кратки срокове преди старта на дейностите, в които ще бъдат ангажирани представителите на целевата група. Дирекции “Бюро по труда” изнасят на Информационното табло в ДБТ Съобщение до потенциалните кандидати (Приложение № 1) за старта на кампанията по подбор на представители на целевата група за включване в проектите, получили безвъзмездно финансиране по схеми на Приоритетна ос 1 „Насърчаване на икономическата активност и развитие на пазар на труда, насърчаващ включването” на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Всички трудови посредници задължително уведомяват потенциалните представители на целевата група за дадената възможност за включване в проекта, като отбелязват това в личните им досиета (картони). Безработните лица се подписват, че са запознати с тази възможност. За тази цел ДБТ създава и поддържа единен Регистър, в който представителите на целевите групи удостоверяват срещу подпис, че са информирани за стартирала процедура за подбор на представители на целевата група за включване в конкретни проекти, получили безвъзмездно финансиране по схемата (Приложение № 9). Желаещите да бъдат включени в обучение представители на целевата група, подават Заявление (Приложение №3) за включването им в проектните дейности. Със заявлението се изразява съгласие за ползване на личните им данни за целите на проекта. Трудовите посредници в ДБТ оказват на желаещите лица методическа помощ при попълване на Заявлението и въз основата на наличното в ДБТ индивидуално досие на регистрирания представител на целевата група, следят за верността на посочените в Заявлението данни. ДБТ изготвят “Дълъг списък” (Приложение №4) от подходящи за включване в обучение лица от целевата група, който се предоставя на съответния Кандидат, спечелил безвъзмездно финансиране. ДБТ и бенефициентът уговарят краен срок за съставянето на списъка, който съответства на заложените проектни дейности, но дава достатъчно време за уведомяване и набиране на заявления от безработните. Кандидатът, сключил договор за безвъзмездна финансова помощ, преглежда списъка и одобрява конкретен брой лица от целевата група, отговарящи на условията по сключения договор за безвъзмездна финансова помощ. На тази база, тя изготвя “Кратък списък” (Приложение №5) на лица от целевата група, с които ще се проведе индивидуално интервю за включване в проектните дейности по конкретния договор за безвъзмездна финансова помощ. По преценка на Кандидата, “Краткия списък може напълно да съвпада с “Дългия списък”. Комисията (Приложение №6) съставена и утвърдена със Заповед на Директора на ДБТ (Приложение №7) разглежда заявленията на заявилите участие представители на целевата група, провежда индивидуални интервюта и извършва окончателното класиране на подходящите за включване в проектните дейности по конкретния договор за безвъзмездна помощ представители на целевата група. След провеждането на подбора на представители на целевата група, ДБТ изготвя Протокол (Приложение №8), удостоверяващ решението на комисията. В протокола се записват имената на номинираните кандидати, както и на резервите, в случай че такива бъдат определени. Протоколът се подписва от всички страни, участващи в комисията по подбора. В случай, че към момента на стартиране на процедурата за подбор, след подадена заявка, в ДБТ няма достатъчен брой регистрирани и отговарящи на всички критерии, заложени по проекта, лица от целевата група, ДБТ издава писмо на Кандидата, с което удостоверява това (Приложение № 9 и 10). При липса на представители на целевата група, регистрирани на територията на дадена Дирекция „Бюро по труда”, които да отговарят на заложените от бенефициента изисквания е възможно да бъдат включени кандидати от Дирекция „Бюро по труда” в съседните общини, но в рамките на допустимите области. В този случай представителите на целевата група, които желаят да участват в проект извън собственото си населено място, ще бъдат информирани, дали разходите за транспорт по време на участието им в проекта са поети от бюджета на проекта или са за тяхна сметка. Отказът на представител на целевата група за участие в проекта се процедира съгласно чл. 20, ал.4, т.4 от Закона за насърчаване на заетостта. При отказ по уважителни причини, лицето следва да представи копие на официален документ удостоверяващ обстоятелството възпрепястващо участието му в проекта. Окончателният списък на одобрените кандидати се изнася на информационните табла в дирекциите “Бюро по труда”. Кандидатът по проекта подписва индивидуални споразумения/договори с избраните представители на целевата група за включване в конкретния проект, финансиран по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, в който ясно трябва да бъдат регламентирани правата и задълженията на страните по договора. Кандидатът ще инициира нова процедура за подбор на представители на целевата група, спазвайки последователно всички стъпки в случай, че по време на изпълнение на проекта представител на целевата група отпадне от обучение. Кандидатът ще осигури замяна на лицето, преди започването на обучението или на етап от обучението, в който е възможно да покрие минимално необходимия хорариум за вземане на документ за завършване на курса. В случай, че по време на изпълнение на проекта представител на целевата група отпадне от заетост, Кандидатът ще го замени с лице, притежаващо същата квалификация, която са получили останалите лица от целевата група. Ако замяната е невъзможна поради обективни причини ВО може да представи пред ДО Заявление за промяна в Договора, която да включва редукция на броя на лицата от целевата група и в съответствие с това пропорционално намаляване на преките и непреките разходи в бюджета за изпълнение на проекта. ДБТ предоставя на Водещата организация оригинали на всички документи от процедурата /Приложения № 1, 3 (и придружаващите ги документи), 4, 7, 8, 9 и 10 (ако е приложимо) с приемо-предавателен протокол. Копия на същите се съхраняват в ДБТ.
4. Осигуряване на публичност за проекта. „САМ БС” ЕООД ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. При изпълнение на проекта, съфинансиран от ОП РЧР, както и на мерките по информация и публичност задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент No 1828/2006. Всички действия за информация и публичност ще включват следните елементи: а) емблемата на Европейския съюз, в съответствие с графичните стандарти, установени в приложение I на Регламент (ЕС) 1828/2006 и позоваване на Европеиския съюз; б) позоваване на ЕСФ: „Европеиски социален фонд“; в) послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стоиност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”. За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Комуникационната стратегия и план на ОП „РЧР” е планираното използването на следните мерки за информация и публичност: 1. Информационна табела В периода на изпълнение на проекта Изпълнителят ще постави информационна табела на офиса на фирмата. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата: а) логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз; б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ; в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; г) послание, което символизира помощта на ЕС – „Инвестира във вашето бъдеще”. 2. Брошура за изпълнението на проекта Планирано е изработването и разпространението на 500 броя информационни брошури за изпълнението на проекта. Брошурата ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. 3. Публикации в регионален вестник Бенефициентът ще изготви две публикации, една в началото и една в края на проекта. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. 4. Стикери Закупеното по проекта оборудване за създаване на нови работни места ще бъде обозначено с 32 броя стикери, поставени на видими места.
5. Обучение за придобиване на ключови компетенции КК 5. Умение за учене – „Умения за работа в екип” на 12 безработни младежи. Ключовите компетентности са важeн фактор за усъвършенстване на личностното развитие, активното гражданство и социалното включване на всеки, както и повишаване на неговата мобилност и мотивация. Наред със знанията и уменията, които водят до национално признати професионални квалификации, ключовите компетентности могат да бъдат разглеждани като степен на адаптивност на индивида спрямо потребностите на пазара на труда. Необходимостта от усъвършенстване на компетенциите на безработните именно в областта на уменията за работа в екип е идентифицирана от работодателя - „САМ БС” ЕООД и обусловена от професията, която ще упражняват. Ще се проведе 1 курс за 12 безработни младежи до 29 години с продължителност 30 учебни часа. Програмата ще се съгласува предварително с избраният изпълнител от екипа на проекта, така че да отговаря най-точно на идентифицираните потребностите на целевата група и работодателя.
6. Обучение за професионална квалификация на 12 безработни младежи до 29 години. Повишаването на качеството на работната сила чрез професионално обучение улеснява адаптирането й към променящите се изисквания на пазара на труда и работодателите. Осигуряването на съответствие между наличните и необходимите компетенции на безработните е от съществено значение с оглед протичащите икономически процеси в страната и сектора. Програмите на всички обучения ще отговарят най-точно на идентифицираните потребности от професионална квалификация на служителите на „САМ БС” ЕООД. Програмите на обучението ще отговарят на държавните образователни изисквания и цялата нормативна уредба в областта на професионалното обучение. Всяко от обученията обхваща: I. Обща професионална подготовка II. Отраслова професионална подготовка III. Специфична професионална подготовка Планирано е извършването на следните обучения: 1. Професионално обучение по професия „Оператор на компютър” с код 482030, специалност „Текстообработване” с код 4820301, първа степен на професионална квалификация – 5 човека. Срокът на обучение е 2 месеца и половина, 50 учебни дни всеки по 6 учебни часа, общ брой часове - 300 учебни часа, от които теоретичното обучение е 120 часа, а практическото обучение е 180 часа. Входящото образователно равнище е след завършено средно образование или клас от средното образование, а формата на обучение – дневна. Всеки един от предметите е отделен учебен блок, завършващ с изпит. Изпитите се определят от обучаващата институция. Обучението е за придобиване първа степен на професионална квалификация. Завършеното професионално обучение по професия се удостоверява с Свидетелство за професионална квалификация с номенклатурен номер 3-54 съгласно Наредба №4 от 16.04. 2005 г. за документите за системата на народната просвета. 2. Професионално обучение по професия „Търговски представител” с код 3410401, специалност „Търговия на едро и дребно” с код 3410401, за част от професия по трета степен на професионална квалификация – 4 човека. Срокът на обучение е 5 месеца, 100 учебни дни всеки по 6 учебни часа, общ брой часове - 600 учебни часа, от които теоретичното обучение е 240 часа, а практическото обучение е 360 часа. Входящото образователно равнище е след завършено средно образование или клас от средното образование, а формата на обучение – дневна. Всеки един от предметите е отделен учебен блок, завършващ с изпит. Изпитите се определят от обучаващата институция. Обучението е за част от професия по трета степен на професионална квалификация. Завършеното професионално обучение по част от професия се удостоверява с „Удостоверение за професионално обучение" съгласно чл.44 от Наредба № 4 от 2005г. за документите за системата на народната просвета. Удостоверението за професионално обучение е с номенклатурен номер 3-37. 3. Професионално обучение по професия „Техник на компютърни системи” с код 523050, специалност „Компютърна техника и технологии” с код 5230501, за част от професия по трета степен на професионална квалификация – 1 човек. Срокът на обучение е 5 месеца, 100 учебни дни всеки по 6 учебни часа, общ брой часове - 600 учебни часа, от които теоретичното обучение е 240 часа, а практическото обучение е 360 часа. Входящото образователно равнище е след завършено средно образование или клас от средното образование, а формата на обучение – дневна. Всеки един от предметите е отделен учебен блок, завършващ с изпит. Изпитите се определят от обучаващата институция. Обучението е за част от професия по трета степен на професионална квалификация. Завършеното професионално обучение по част от професия се удостоверява с „Удостоверение за професионално обучение" съгласно чл.44 от Наредба № 4 от 2005г. за документите за системата на народната просвета. Удостоверението за професионално обучение е с номенклатурен номер 3-37. 4. Професионално обучение по професия „Графичен дизайнер” с код 213070, специалност „Графичен дизайн” с код 2130701, за част от професия по трета степен на професионална квалификация – 1 човек. Срокът на обучение е 5 месеца, 100 учебни дни всеки по 6 учебни часа, общ брой часове - 600 учебни часа, от които теоретичното обучение е 240 часа, а практическото обучение е 360 часа. Входящото образователно равнище е след завършено средно образование или клас от средното образование, а формата на обучение – дневна. Всеки един от предметите е отделен учебен блок, завършващ с изпит. Изпитите се определят от обучаващата институция. Обучението е за част от професия по трета степен на професионална квалификация. Завършеното професионално обучение по част от професия се удостоверява с „Удостоверение за професионално обучение" съгласно чл.44 от Наредба № 4 от 2005г. за документите за системата на народната просвета. Удостоверението за професионално обучение е с номенклатурен номер 3-37. 5. Професионално обучение по професия „Сътрудник в маркетингови дейности” с код 342020, специалност „Маркетингови проучвания” с код 3420201, за част от професия по втора степен на професионална квалификация – 1 човек. Срокът на обучение е 2 месеца и половина, 50 учебни дни всеки по 6 учебни часа, общ брой часове - 300 учебни часа, от които теоретичното обучение е 120 часа, а практическото обучение е 180 часа. Входящото образователно равнище е след завършено средно образование или клас от средното образование, а формата на обучение – дневна. Всеки един от предметите е отделен в учебен блок, завършващ с изпит. Изпитите се определят от обучаващата институция. Обучението е за част от професия по втора степен на професионална квалификация. Завършеното професионално обучение по част от професия се удостоверява с „Удостоверение за професионално обучение" съгласно чл.44 от Наредба № 4 от 2005г. за документите за системата на народната просвета. Удостоверението за професионално обучение е с номенклатурен номер 3-37.
7. Оборудване на 12 нови работни места В съответствие с изискванията на длъжностите, на които ще бъдат назначени обучените младежи е планирано закупуването на оборудване, необходимо за създаването на 12 нови работни места. Успешно завършилите професионално обучение по специалност „Текстообработване” с код 4820301 и обучение за ключови компетенции 5 младежи ще бъдат назначени като: 1. Оператор въвеждане на данни, Код по НКПД 41321001. Категория по НКПД: Клас 4 - Помощен административен персонал, Единична група 4132 Машинописци и текстообработващи оператори - 1 човек. 2. Отчетник насочване товари, Код по НКПД 43212011 Категория по НКПД: Клас 4 - Помощен административен персонал, Единична група 4321 Персонал, водещ стокови документи – 2-ма човека. 3. Склададжия, Код по НКПД 4321 2014. Категория по НКПД: Клас 4 - Помощен административен персонал, Единична група 4321 – Персонал, водещ стокови документи – 2-ма човека. Успешно завършилите професионално обучение по специалност „Търговия на едро и дребно” с код 3410401 и обучение за ключови компетенции 4 младежи ще бъдат назначени като: 1. Дистрибутор, Код по НКПД 3322 3006. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3322 – Търговски представители – 3-ма човека. 2. Консултант продажби, Код по НКПД 3322 3005. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3322 – Търговски представители – 1 човека. Успешно завършилият професионално обучение по специалност „Компютърна техника и технологии” с код 5230501 и обучение за ключови компетенции 1 младеж ще бъде назначен като: 1. Техник компютърни системи, Код по НКПД 35113003. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3511 – Оперативни техници в областта на информационните и комуникационни технологии. Успешно завършилият професионално обучение по специалност „Графичен дизайн” с код 2130701 и обучение за ключови компетенции 1 младеж ще бъде назначен като: 1. Мултимедиен дизайнер, Код по НКПД 21663005. Категория по НКПД: Клас 2 –Специалисти, Единична група 2166 – Графични и мултимедийни дизайнери Успешно завършилият професионално обучение по специалност „Маркетингови проучвания” с код 3420201 и обучение за ключови компетенции 1 младеж ще бъде назначен като: 1. Специалист, маркетинг и реклама, Код по НКПД 33393005. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3339 – Посредници в бизнес услугите За създаването и оборудването на описаните по горе 12 нови работни места е необходимо закупуването на: • Компютърна конфигурация – 7 броя; • Преносими компютри – 3 броя; • Работен стол – 12 броя; • Бюро - 10 броя; Планираното за закупуване оборудване е в съотвествие с изискванията на работодателя за длъжносттите и дейностите, които ще изпълняват новите служители и е изцяло съобразено с техния брой.
8. Осигуряване на заетост на 12 безработни младежи до 29 години, успешно завършили обученията На новосъздадените и оборудвани по проекта работни места ще бъдат назначени 12 безработни младежи до 29 години, успешно завършили обученията за професионална квалификация и ключови компетенции. На младежите, успешно завършили професионалните обучения с продължителност 300 учебни часа /2 месеца и половина/ ще бъде осигурена заетост по проекта за 12 месеца. На младежите, успешно завършили професионалните обучения с продължителност 600 учебни часа /5 месеца/ ще бъде осигурена заетост по проекта за 9 месеца. С всички ще бъдат сключени трудови договори. Изпълнението на проекта пряко ангажира целевата група и отговаря напълно на потребностите на младежите. Те ще имат шанс да работят в млад екип, в стабилно и модерно предприятие, отговарящо на всички европейски стандарти с утвърдена политика по отношение развитието на човешките ресурси. Ще получат сигурност и доходи, които ще допринесат за преодоляване на социалната и икономическата им изолация. Субсидираната заетост е една от двете активни мерки с най-голямо нетно въздействие върху безработните. Сключването на безсрочни трудови договори с бенефициентите след приключване на шестте месеца изпитателен срок гарантира високата ефективност на предложения проект и съответствие към нуждите на целевата група. Бенефициентите ще бъдат назначени на длъжност съответстваща на преминатото професионално обучение. Успешно завършилите професионално обучение по специалност „Текстообработване” с код 4820301 и обучение за ключови компетенции 5 младежи ще бъдат назначени като: 1. Оператор въвеждане на данни, Код по НКПД 41321001. Категория по НКПД: Клас 4 - Помощен административен персонал, Единична група 4132 Машинописци и текстообработващи оператори - 1 човек. 2. Отчетник насочване товари, Код по НКПД 43212011 Категория по НКПД: Клас 4 - Помощен административен персонал, Единична група 4321 Персонал, водещ стокови документи – 2-ма човека. 3. Склададжия, Код по НКПД 4321 2014. Категория по НКПД: Клас 4 - Помощен административен персонал, Единична група 4321 – Персонал, водещ стокови документи – 2-ма човека. Успешно завършилите професионално обучение по специалност „Търговия на едро и дребно” с код 3410401 и обучение за ключови компетенции 4 младежи ще бъдат назначени като: 1. Дистрибутор, Код по НКПД 3322 3006. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3322 – Търговски представители – 3-ма човека. 2. Консултант продажби, Код по НКПД 3322 3005. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3322 – Търговски представители – 1 човека. Успешно завършилият професионално обучение по специалност „Компютърна техника и технологии” с код 5230501 и обучение за ключови компетенции 1 младеж ще бъде назначен като: 1. Техник компютърни системи, Код по НКПД 35113003. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3511 – Оперативни техници в областта на информационните и комуникационни технологии. Успешно завършилият професионално обучение по специалност „Графичен дизайн” с код 2130701 и обучение за ключови компетенции 1 младеж ще бъде назначен като: 1. Мултимедиен дизайнер, Код по НКПД 21663005. Категория по НКПД: Клас 2 –Специалисти, Единична група 2166 – Графични и мултимедийни дизайнери Успешно завършилият професионално обучение по специалност „Маркетингови проучвания” с код 3420201 и обучение за ключови компетенции 1 младеж ще бъде назначен като: 1. Специалист, маркетинг и реклама, Код по НКПД 33393005. Категория по НКПД: Клас 3 – Техници и приложни специалисти, Единична група 3339 – Посредници в бизнес услугите Съгласно кода и наименованието на основната икономическа дейност на „Сам БС” ЕООД 46 - Търговия на едро и дребно, МОД за длъжностите е: - от клас 2 е 800 лева, - от клас 3 е 700 лева. - от клас 4 е 500 лева.
9. Одит След приключване на проектните дейности ще бъде извършен одит от външен независим одитор, лицензиран от Института на дипломираните експерт-счетоводители в България. Извършването на одит е необходимо за да се гарантира коректно и прозрачно разходване на средствата.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 154 298 BGN
Общ бюджет: 116 816 BGN
БФП: 116 816 BGN
Общо изплатени средства: 106 717 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 116 816 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 30 859 BGN
2014 0 BGN
2015 75 858 BGN
106 717 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 99 294 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 26 230 BGN
2014 0 BGN
2015 64 479 BGN
90 710 BGN
В т.ч. Национално финансиране 17 522 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 4 629 BGN
2014 0 BGN
2015 11 379 BGN
16 008 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 4 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 5 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз