ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.1.13-0395-C0001
Номер на проект:
ESF-1113-01-01008
Наименование:
"Професионална реализация на безработни младежи до 29 години чрез квалификация и включване в заетост към хотелиерската дейност"
Бенефициент:
"Лозенец ИН" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
09.09.2013
Начална дата:
08.10.2013
Дата на приключване:
01.06.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на проекта е повишаване конкурентноспособността на младежи до 29 години, регистрирани като безработни в Софийска област - Дирекция „Бюро по труда” гр. София посредством: обучение за придобиване или повишаване на тяхната професионална квалификация и ключова компетентност и осигуряване на възможност за заестост по специалността в хотелиерската дейност на „Лозенец ин” ООД.
Дейности:
1. Изграждане на операционен мениджмънт и координация между Кандидата и Управляващия екип. Създаване на екип отговарящ за управлението, наблюдението и координацията по дейностите на проекта; сключване на договори между членовете на екипа и Кандидата. Създаване на Група за координация, в която ще участват представители на Кандидата и външни експерти и ще наблюдава, и координира дейностите на проекта; Създаване на методология за управление на проекта; адаптиране на Плана за действие на проекта към актуалното време и окончателното разпределение на задачите между членовете в екипа за управление на проекта. Финансово осигуряване на дейностите по проекта. Финансово и техническо отчитане на изпълнението на проекта.
2. Управление и координация на проекта. Организиране и координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта. Ежемесечно отчитане за хода на работата от екипа на проекта пред Групата за координация. Обсъждане и разрешаване на казуси, възникнали в хода на дейността. Периодичен финансов контрол и финансово осигуряване на управлението на проекта: изплащане на възнаграждения на екипа на проекта; осигуряване функционирането на офиса на проекта – режийни разходи, консумативи, материали и други административни разходи. Планиране и отчитане на финансирането на дейностите по проекта.
3. Популяризиране на проекта и на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”. Отпечатване на листовки, дипляни, плакати и информационни табла. Публикации на съобщения за проекта в пресата и на интернет страницата на Кандидата. Изработването на видео-филм за обученията и излъчването му в местни средства за масова информация.
4. Подбор и сформиране на целевата група. Осъществяване на контакт с представители на ДБТ София за съдействие при сформирането на целевата група по проекта. Провеждане на интервюта с кандидати за участие в проектните дейности. Сформиране на целевата група от отговарящите в най-висока степен на изискванията на проекта лица. Подписване на индивидуални договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта.
5. Провеждане на професионално обучение и ключова компетенция на целевата група. Провеждане на професионално обучение в гр. София на 4 бенефициента по: - част от професия "Портиер-пиколо", специалност ”Хотелиерство” първа степен квалификационен курс от 200 учебни часа; - ключова компетентност 5 „Умение за учене” – работа в курс от 30 учебни часа; Провеждане на професионално обучение в гр. София на 1 бенефициент по - част от професия „Сътрудник в маркетингови дейности”, специалност” Маркетингови проучвания” втора степен квалификационен курс от 300 учебни часа; - ключова компетентност 5 „Умение за учене” – работа в курс от 30 учебни часа;. Провеждане на професионално обучение в гр. София на 4 бенефициента по - част от професия „Камериер”, специалност”Хотелиерство” първа степен квалификационен курс от 200 учебни часа; - ключова компетентност 5 „Умение за учене” – работа в курс от 30 учебни часа;. Провеждане на професионално обучение в гр. София на 2 бенефициента по - част от професия „Сертитьор-барман”, специалност”Обслужване на заведения в общественото хранене” втора степен квалификационен курс от 300 учебни часа; ключова компетентност 5 „Умение за учене” – работа в курс от 30 учебни часа;. Провеждане на професионално обучение в гр. София на 1 бенефициент по част от професия „Готвач”, специалност” Производство на кулинарни изделия и напитки” втора степен квалификационен курс от 300 учебни часа; ключова компетентност 5 „Умение за учене” – работа в курс от 30 учебни часа; Професионалното обучение ще бъде осъществено, чрез провеждане на процедура, съгласно ПМС № 69 от 11.03.2013 г за избор на изпълнител – ЦПО, с лиценз за обучение по тези професии и специалности. Застраховане на обучаемите през времето на провеждане на обучението.
6. Доставка на обзавеждане и оборудване свързано със създаване на нови работни места. Избор на изпълнител да доставка и оборудване на нови работни места.
7. Осигуряване на участниците в обучението на възможност за работа при работодателя. Сключване на трудов договор за работа за срок от дванадесет месеца при работодателя по проекта с успешно завършилите курса на обучение бенефициенти.
8. Наблюдение и вътрешен мониторинг на изпълнението на дейностите и резултатите от тях. Въвеждане на система за вътрешна оценка, наблюдение, самооценка, анализ, въвеждане на корективи.
9. Междинно и финално отчитане на изпълнението на дейностите по проекта. Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителен технически доклади; междинни и окончателен финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
113 659 BGN
Общ бюджет:
91 411 BGN
БФП:
91 411 BGN
Общо изплатени средства:
91 411 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
91 411
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
22 731 BGN
2015
68 680 BGN
91 411 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
77 700
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
19 321 BGN
2015
58 378 BGN
77 699 BGN
В т.ч. Национално финансиране
13 712
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 410 BGN
2015
10 302 BGN
13 712 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 4
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 5
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз