ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-0916-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-07-13004
Наименование:
Моят бизнес
Бенефициент:
ЕКСПЕРТИКА ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
26.07.2013
Начална дата:
05.09.2013
Дата на приключване:
18.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Русе                    Русе
Описание
Описание на проекта:
стартиране на самостоятелна стопанска дейност в областта на професионалното образование и обучение.
Дейности:
Избор и наемане на помещение за провеждане на обучителната дейност и помещение за офис Избраните помещения трябва да са с технологично изискумата квадратура и локация в централна част на града, в близост до основни инфраструктурни възли и с висок човекопоток. Важно е помещението за обучение да е с площ минимум 30 квадратни метра, за да е пригодно за осъществяване на заложената в проекта дейност. Помещението за офис да е с площ минимум 10 квадратни метра и да е в непосредствена близост до учебната зала. Помещенията трябва да имат изградена ЕЛ, ВиК и ОВ инсталация.
Закупуване на материали и консумативи „МОЯТ БИЗНЕС” и дейността по лицензиране и изграждане на Център за професионално обучение е свързана с голяма по обем документация – разработване на учебни програми и учебни планове за над 21 професии. Поради тази причина са необходими заложените в проектното предложение материали и консумативи за изготвянето на гореспоменатите и изисквани от страна на НАПОО документи.
Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице Самонаетото лице ще подготви документите необходими за лицензиране от НАПОО. За целта ще се изработят учебни програми и планове за над 21 професии, съобразени с държавните образователни изисквания.
Закупуване на хардуерно оборудване и стопански инвентар за дейността За осъществяването на дейността по предоставяне на обучителни услуги е необходим стопански инвентар състоящ се от учебни маси, столове за учебната дейност, бяла дъска за обучение и други. Във връзка с интерактивното компютърно, езиково и професионално обучение е необходимо закупуването на мултимедиен екран, монитори и мултифункционално устройство – принтер, факс, копир и скенер. Всички тези мултимедиини усройства ще бъдат свързани помежду си в мрежа, по която ще се пренася информация както по безжичен път така и с конвенционалният мрежови трансфер.
Обзавеждане на помещенията за дейността, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване и комуникационнен хардуер Закупеното оборудване за дейността ще бъде монтирано, тествано и въведено в експлоатация. Кабелната и безжичната мрежа ще бъдат приведени в пригодност за ползване в съответствие с изискванията за провеждане на професионални обучения по компютърни технологии и дигитални компетентности.
Сформиране на екип за управление на проекта Екипа за управление на проекта ще се състои от ръководител и счетоводител. При стартиране на проекта всеки член на екипа за управление на проекта, трябва да се запознае с дейностите и целите и неговата роля в реализацията им. Така ще се работи в разбирателство и в срок. Членовете на екипа ще бъдат ангажирани почасово, на граждански договор. Задачите им ще са свързани с ръководене и изготвяне на нужната документация по проекта и изготвяне на заключителния доклад.
Кандидатстване за лицензиране пред НАПОО и получаване на лиценз Съгласно Закона за професионалното образование и обучение /ЗПОО/ професионалното обучение следва да се извършва след лицензиране от Националната агенция за професионално образование и обучение /НАПОО/. Осъществяването на дейнсотта на „МОЯТ БИЗНЕС” е невъзможно без наличието на акредитация (лицензия) издадена по съответният законов ред. Именно поради тази причина всички реализирани до тук дейности биха допринесли за получаване на небходимата акредитация и реализирането на проектното предлоцение.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 781 BGN
Общ бюджет:
18 006 BGN
БФП:
18 006 BGN
Общо изплатени средства:
18 003 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
18 006
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 858 BGN
2015
5 145 BGN
18 003 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
15 305
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 929 BGN
2015
4 374 BGN
15 303 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 701
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 929 BGN
2015
772 BGN
2 700 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз