| 
                    Дейности:
                 | 
                
                    Дейност 1 - Осигуряване на офис и гранд за покриване на месечна наемна цена и режийни разходи за 5 месеца Дейност1 включва:
1)	Провеждане на процедура по избор и наемане на офисно помещение за основната дейност на фирмата с възмезден договор за наем със срок на ползване min една година и с опция за подновяване. 
За дейността на фирмата ще е необходимо помещение с площ 25-30 кв.м. със самостоятелен санитарен възел,  разположено на приземен етаж на страда в Централна градска част на гр. Пловдив.
Критериите, които ще са основни за оценката на събрани оферти и направени огледи ще са съпоставимост между цена и предлагани условия,  състояние на помещението и възможности за паркиране с автомобили. 
2)	В задачите на Дейност 1 е и осигуряване на средства по програмата за покриване на:
-	 месечна наемна цена (плануван р-д на месец от 300 лв. с ДДС) за целия период на реализация (5 мес.) на проектното предложение 
(Обща сума р-д за 5 м.: 1 500 BGN с ДДС)
-	Осреднена* сума от 76 BGN с ДДС на месец за покриване на режийните разходи за електроенергия, вода, отопление и текущи разходи, свързани с поддръжката на общи части по ЗУЕС. 
(Обща сума за 5 м: 383,00  BGN с ДДС)
*Взето е в предвид, че месеците, за които е необходимо отопление са реално 1, независимо от месеца на старта на реализация на проекта.  
Общо Разходи за Дейност 1, финансирани от ЕСФ: 
1250.00 лв без ДДС  и  250 лв. невъзстановимо ДДС 
 Дейност2-Осигуряване на средства за възнаграждения и осигуровки за 3 месеца Дейността включва и осигуряване на средства за заплати и осигуровки по КТ и КСО от работодателя за  самонаетото лице за 3 месеца на инвестиционната фаза.
Планирането на разходите за възнаграждения е съобразено с изискванията заложени в Приложение М към Насоките за кандидатстване по тази програма. 
Дейността на фирмата по КИД2008 е   96.02–Фризьорски и козметични услуги и се отнася в сектор S-Други дейности.
Определени са почасовото възнаграждение р-р на 2.66 лв/час  и часовия размер на осигуровките за сметка на работодателя в р-р 0.48 лв/час
За изчислението на часовите ставки е взет МОД на НКДИ 9602- 460 лв. и ОВ на работодател в р-р на 18,10% с ТЗПБ 0,7%. 
Броя на платените часове в 2013 са определени по формулата  8*ROUND((252/12)*3;2).
Изчисленията са съобразени с данните, публикувани на страницата на НСИ.
Ср. мес. заплата за месец IX 2012 (Последни данни на НСИ): 661 лв.
Раб.дни за 2012 г.:253 , Раб.дни за 2013 г.:252  
Работни дни на месец:253/12~21.08, 252/12=21
Избора на ик.дейност, от която да се извлече показателя и направен със спазване на принципите, залегнали в актуалната таблица на МОД 2013 г
Общо Разходи за Дейност 2, финансирана от  ЕСФ:   2 328.48 лв.  
 Дейност 3 –  Обучение на служител   Подбор на външна организация, подходящ курс на тема „Класически масаж, антицелулитен масаж на тялото“ и провеждане на обучението на служителя на фирмата в първите два месеца от  инвестиционната фаза.  
Критериите, залегнали в основата на избора ще са темата на курса да е с практическа насоченост към  пълно, ефективно и качествено използване на придобитото фирменото оборудване с  желателна продължителност на обучението- 45 учебни часа, цена до 200 лв. и в края да бъде издаден сертификат/удостоверение за придобити умения. 
Общо Разходи за Дейност 6, финансирана от  ЕСФ:    166,50 лв. без ДДС и 33,30  лв.  невъзстановимо ДДС
 Дейност 4– Закупуване на оборудване С реализация на процедурите, включени в Дейност 4 е заложено осигуряването на нова, модерна, надеждна среда за реализация на стопанската дейност, което е задължително условие за надеждното и качеството на обслужване на клиентите.
Предвидено е осъществяване на конкретни действия по подбор и придобиване:
-	на ЕКАФП, съгласно нормативните изисквания на НАП
-	ново базово оборудване, обезпечаващо съвременното предлагане на основната гама услуги на  дружеството
В проектното предложение е заложено финансиране на ДМА от дейност 4  със средства по правилата на ЕФРР. 
В задачите по дейност 4 е включена процедурата за избор на изпълнители за доставка оборудване  по заложената техническа спецификация Приложение Б4, към настоящата документация.  В критериите за избор на доставчици основни ще са условията за съпоставимост на предлаганата цена за качество; свързаните гаранционни условия като качество и място на получаване на услугата и гарантирана продължителност; наличие и достъпност на резервни части, в извънгаранционния период; възможности на доставчика за извънгаранционно поддържане и цени на тези услуги в 5 (пет) годишен период след изтичане на гаранционният срок на техниката.
Общо Разходи за Дейност 4, съфинансирани  от ЕФРР: 6785.00 лв без ДДС  и
 1357 лв. невъзстановимо ДДС
 Дейност 5– Закупуване на офис обзавеждане С реализация на задачите и процедурите, включени в Дейност 5 е заложено осигуряването на надеждна и безопасна работна среда както за служителя на фирмата, така и за нейните клиенти. Наетото офисно помещение ще бъде оборудвано с необходимото офисно обзавеждане, така че да се обособят двете работни площи основна площ за текущия потребител на изпълняваната услуга и място за изчакване на придружители на клиента и/или следващи клиенти. Установено е, че колкото и да се създават графици за изпълнение на услугите, в голяма част се получава застъпване и е необходимо да се пригоди място за изчакване на реда. 
Дейност 5 включва:
1)	Избор на изпълнител по изработка, доставка и монтаж на офис оборудване по задание на БЕЛА БЕЛИНДА ЕООД
2)	Придобиване, приемане, описване  и завеждане  на офисното обзавеждане.
Предвидено е закупуване на ново офис обзавеждане по БФП по програма BG051PO001-1.2.03.   
Общо Разходи за Дейност 5, съфинансирани  от ЕФРР: 1327.73  лв без ДДС  и
265.55 лв. невъзстановимо ДДС
 Дейност 6 –  Изработка на стратегия   За разработката на стратегията ще бъдат използвани услугите на външен изпълнител. Изискванията, поставени към него са наличие на качествено и детайлно познаване на дейността на водещи български фирми в областта на естетическата козметика и масаж, както и опит и познания за оценка на силни и слаби страни в плановете за изпълнение на фирмените цели, по организацията на работа с надеждни вътрешни правила и практики, познания по реализация на дейности по проектни предложения и проекто-бюджети и постигане на  качествени резултати в аналогични прохождащи и/или утвърдени фирми. Стратегията ще е от една страна план-рамка за изпълнение на дейностите от проектното предложение и друга страна допълващи правила и процедури за текущ мониторинг и контрол по изпълнение на поставени специфични годишни бизнес цели.
Общо Разходи за Дейност 3, финансирана от ЕСФ: 
500  лв. без ДДС и 0  лв.  невъзстановимо ДДС
 Дейност 7 –  Изработка на табела и стикери  Дейността включва изработка и монтаж на информационна табела с размер в см 80/55, 51 бр. (17*3=3 листа А4) стикери с размер в см 4/7,с които ще бъдат обозначени закупеното оборудване, стопански инвентар и изпозваните МЗ, през срока на проектното предложение . 
Общо Разходи за Дейност 7, финансирана от  ЕСФ:  
244.21  лв. без ДДС и   лв. 48.84лв. невъзстановимо ДДС
 Дейност 8 – Организация, административно и финансово управление на дейностите по проекта  Дейност 8 ще е разделена на три направления:
- административно управление, координация и организация между всички служители на фирмата
- финансово управление, счетоводна организация и отчетност на осъществените стопански операции по реализацията на задачите и поставените цели в проект КС БЕЛА БЕЛИНДА
-  вътрешен контрол, месечен и тримесечен мониторинг на постигнатите резултати.
В етапа на реализация на задачите пряко свързани с дейност 8 ще се осигурят средства за подкрепа и помощ на изпълнението, включващи осигуряване на:
-средства за възнаграждения, договорени в граждански договор с ръководител проект и счетоводител, съставляващи  екипа по организация и управление
 (Обща сума на разхода, финансиран по програмната схема:  1 614.55 BGN)
-средства за обезпечаване на разходите за консумативи по Дейност 8 на проекта.
(Обща сума на разхода, финансиран от ЕСФ и ЕФРР:                     6.66 лв. без ДДС и 1.33 лв. невъзстановимо ДДС )
- средства за разкриване и обслужване на банкова сметка за целите на проекта.
(Обща сума на разхода, финансиран от ЕСФ:                     69.86 лв.)
Общо Разходи за Дейност 8, финансирана с БФП:  
1691.07 лв. без ДДС и  1,33  лв. невъзстановимо ДДС
 Дейност 9 –Старт на дейността. Първоначално закупуване  на материали и консумативи Старт на дейността на Б.ЕЛА БЕЛИНДА ЕООД като микропредприятие, което ще предлага собствени услуги в областта на естетическата козметика за лице и тяло и  поставяне на началото по създаването на собствена клиентска база от потребители на услугите, предоставяни от фирмата. В състава на услугите са включени процедури по кавитация- премахване на мастни депа; лечение на целулит; корекция на кожни следоперативни белези и дефекти; намаляване на обема на мастна тъкан и оформяне на контура на тялото; процедури по радиочестотен лифтинг- ефективни методи за борба със стареене на кожата и премахване на бръчки; процедури по микродермоамбразио- стимулиране производството на колаген; дълбоко почистване на лице; премахване на петна; стягане и изглаждане на кожата; процедури по йонофореза и пароозонатор в търсене на ефекти по освежаване, тонизиране и избелване на кожата, процедури по козметичен масаж, антигъбични терапии, лечение на акне и кожни петна. Студиото ще работи в сътрудничество с специалисти дерматолози и диетолози, които работят в областта на медицинската козметика и лечебния хранителен и двигателен режим.   Организиране на срещи с дерматолози, диетолози и вносители на апаратура и козметика в офиса на фирмата, както за клиенти на студиото, така и за колеги с цел въвеждане и запознаване с новостите  в областта на козметиката и масажа. През тези два месеца на стартовата фаза фирмата си е поставена за цел поставяне на началото в изграждане на име на студиото като място за среща на клиента и специалиста в областта на новостите за естетичната и медицинска козметика и масаж. Предвидено е организиране на 2 срещи със специалисти дерматолози и 1 среша с специалист диетолог, проведени в офиса на студиото, както и общо промоционално въвеждащо представяне на  дружеството с активни мероприятия в направление от  задачи, включени в процедура  „Ден на откритите врати“, която ще се проведе в стартовата фаза.
Дейност 9 включва следните направления от задачи:
1) Наемане на необходим апарат за процедури по Микродермоамбразио за срок от 2 месеца, през който период ще се преценят качествата на такъв апарат и необходимостта от закупуване/придобиване на такъв род апарат по-следващ етап след края на проекта. 
2) Активно представяне на БЕЛА БЕЛИНДА  ЕООД като микропредприятие, предоставящо среда за представяне и внедряване на новостите в областта на естетическата козметика с грижата клиента да получи най-новото и най-доброто, съобразено с предлагането на пазара и неговите индивидуални нужди.
3)Организиране на 2 срещи със специалисти дерматолози и 1 среша с специалист диетолог, проведени в офиса на студиото в стартовия период.
 4) Провеждане на рекламна кампания „Ден на отворените врати“. Идеята е всеки вторник от стартовия период да се представя на клиентите промоционално (по цена =себестойността на услугата) по една точно определена в предварителен график процедура: лечение на целулит с кавитация; микродермоамбразио; йонофореза; радиочестотен лифтинг; ултразвук; козметичен масаж …
Целите от тази кампания е създаване на име и запознаване на населението на град Пловдив с услугите като качество и характер, предлагани от козметично студио БЕЛА БЕЛИНДА.   Така всеки потребител ще е в състояние да се убеди в качествата на оборудването и познанията на специалиста.   
5)Първоначално закупуване на материали и консумативи, необходими в стартовата фаза в етапа на реализация на фирмената дейност. В листата на материалите са подбрани продукти на френската фирма Matis-Paris, като за подбора е отчетено съотношението на цена за качество и е поставено на първо място - най-доброто за клиента.
  
В реализацията на дейност 9 е обезпечена финансово със средства от ЕСФ:
- вложените количества за два месеца материали:
Общо Р-ди, финансирана от  ЕСФ: 1 407.98 лв без ДДС и  281.60 лв. невъзстановимо ДДС
- закупените количества за два месеца за консумативи:
Общо Р-ди, финансирана от  ЕСФ: 26.95 лв без ДДС и  5.39 лв. невъзстановимо ДДС
- наемната цена за два месеца за наетия експериментален апарат за Микродермоамбразио: Наемната цена, на която може да се наеме този апарат е за седмично предоставяне за ползване. Предвидено е в проекта този апарат да бъде нает за 8 седмици.
Общо Р-ди, финансирана от  ЕСФ: 200.00 лв без ДДС и  40  лв. невъзстановимо ДДС
Общо Разходи за Дейност 9, финансирана от  ЕСФ:  1 434.93  лв. без ДДС и  286.99лв. невъзстановимо ДДС
В този период(от 2 месеца) се предвижда да бъде генериран нетен приход в следните размери:
Месец 4 -550 лв, и Месец 5 -780 лв.  
                 |