Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0948-C0001
Номер на проект: ESF-1203-06-11030
Наименование: Достъпни услуги и продукция чрез "НИК СТИЛ МЕТАЛ" ЕООД
Бенефициент: НИК СТИЛ МЕТАЛ ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 26.07.2013
Начална дата: 03.09.2013
Дата на приключване: 01.04.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Асеновград
Описание
Описание на проекта: Подобряване на качеството на живот чрез чрез развитие на предприемачество
Дейности: Дейност 1 Организация и управление Организационно-управленската дейност стартира веднага след сключване на Договора за финансиране на проекта между Договарящия орган и Бенефициента и включва следните поддейности: • Сключване на договори с екипа на проекта. Екипът на проекта ще включва следните позиции: ръководител на проекта и счетоводител; • Изготвяне на работен план с подробен график с функциите и отговорностите на екипа. Екипът ще се събира на регулярни работни срещи. Срещите ще служат за оценка на развитието на проекта и осъществяване на вътрешен мониторинг. Ще се изготвят протоколи за всяка среща. • Изготвяне на график за провеждането на обществените поръчки • Сключване на договори - охранителна фирма - ползване на производствени уреди под наем - ползване на прозводствено помещение под наем - извършване на ремонтни дейности в производственото помещение Ефективната реализация на проекта зависи от ясното и детайлно планиране, разпределението на задълженията по дейности, мониторинг и отчитане и установените критерии за оценка. Със стартирането на дейността ще се активират и целевите групи. Изпълнението на задачите в дейността е гаранция за постигането на общата и на специфичните цели на проектното предложение
Дейност 2 Подготовка за осъществяване на стопанска дейност на фирма „Ник стил метал”ЕООД Дейността включва две под дейности 2.1 Извършване на ремонтни дейности в производствено помещение предприятието 2.2 Първоначално закупуване на материали и консумативи Помещението в което ще се извършва основната производствена дейност е достатъчно голямо. Намира се до околовръстния път на Асеновград, в Северната промишлена зона. има ток и вода. Факта, че в града е забранено преминаването та товарни автомобили и те използват околовръстния път дава възможност за по-доброто популяризиране на фирмата. За създаване на по-добри условия е необходимо да се направи временна стена от гипс картон от 20 кв. метра. Доставка на оборудване под наем за започване на производствената дейност. Те ще дадат възможност дейността на фирмата да започне своята работа и да изпълнява по-дребни поръчки преди закупуването на машините по проекта. Предвидено е да се сключи договор за наем на – компресор, шлосерска маса, бормашина ръчна, стойка за бормашина, маса за заваряване, менгеме, удължители, свредели за метал, уред за огъване на медни и алуминиеви тръби, комплект ключове, комплект клещи, отверки, метален шкаф, ъглошлайф. Закупуване на необходимите материали и консумативи за работа и личните предпазни средства за безопасност на труда. Те са предвидени за работа в рамките на проекта и ще бъдат добър старт за успешната дейност. Предвидено е да се закупи - гладък профил/метал/, дискове за рязане, дискове за шлайфане, ламелен диск с шкурка, електроди, окомплектовка за заваръчен апарат, защитно работно облекло. Включване на СОТ за охрана на производствената база. Периодът за подготовка на фирмата за започване на работа ще се използва за нейното популяризиране в региона и най-вече в областта и общината – новостроящите се обекти и вилни зони. За целта ще се: - разработят листовки, - направят обяви в интернет пространството и приложенията на регионалните вестици. Ще се закупят необходимите материали и консумативи за административната дейност на фирмата.
Дейност 3 Дейност на фирма „Ник стил метал”ЕООД Идеята за създаване на бизнес с предмет на дейност производство на изделия от ковано желязо – огради, врати, парапети, перила, предпазни решетки, декоративни решетки, градински и други мебели съчетаващи дърво и желязо, аксесоари и др. възникна след като, собственика на фирмата изработва като хоби за собствени нужди различни изделия от ковано желязо и дърво. Както аз, така и много мои приятели харесаха изработеното и подкрепиха моята идея. За да бъде по-уверен в реализацията на идеята и да стартира бизнеса, целевата група в лицето на Никола Делчев допълни знанията си, като се включи в обучението и консултирането по Компонент 1 на Процедурата „Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност” , 1.2 Заетост чрез развитие на предприемачеството. 3.1 Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал Чрез дейността се осигуряват трудови възнаграждения на самонаето лице – собственика на фирмата ще работи в нея и ще се назначи един работник. Средствата за трудови възнаграждения по проекта и задължителните осигуровки от работодателя са заложени за 3 месеца, а за останалото време, съгласно изискванията на програмата ще се поемат от фирмата. Назначеният работник няма да се изисква да притежава квалификация за заварчик и шлосер. Той ще изпълнява дейности, които няма да изискват допълнителна квалификация. Собственикът на фирмата притежава необходимата квалификация за извършване на основните производствени дейности. Изпълнението на Дейност 2, която е планирано в графика да предхожда Дейност 3, дава възможност за работа на фирмата в наетото помещение и с наетото и оборудване. 3.2 Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Оборудването с нова техника дава възможност за високо качество на производството и по-голям асортимент от предлаганите услуги и продукция. Това ще е предпоставка за разрастване дейността на фирмата и възможност да се промотира продукцията и в търговските обекти. При доставка на ново оборудване ще се изготвят инструкции за безопасна работа , което е предпоставка за добри условия на труд и грижа за здравето на наетия персонал. Оборудването е избрано така, че да може да се работи в производственото помещение и е лесно преносимо за работа на място. Това е предпоставка за добро качество на продуктите и услугите, които ще предлага фирмата. Перфоратор Универсална машина: комбинация от перфоратор и двускоростна бормашина с 3 режима на работа: пробиване с удар, пробиване без удар, къртене. Ъглошлайф Професионален уред с високи изисквания при обработването както на метал, така и на тънка ламарина Настолна отрезна машина Удобна за преместване и стабилна констукция. Тръбоогъвна машина с поставка Хидравлична, Огъване на тръби без образуване на гънки. Лесно приносим. TIG заваръчен апарат - Цифрово управляем апарат за ръчно електродъгово заваряване. Идеалните му характеристики осигуряват перфектна стабилност на заваръчната дъга дори и при дължина на кабелите до 100m и колебания в захранващото напрежение от ± 15%. Апаратът е изключително здрав, лесен за употреба и преносим. Гарантирано заварява с всички видове електроди с дебелина до 4mm, вкючително и с целулозни електроди за вертикално заваряване. Изключително високо качество на заварката, както при черни, така и при цветни метали Шмиргел Изключително компактна машина с ниски нива на шум и вибрации. Бърза и лесна смяна на диска. Големи предпазители за максимална защита на очите. Настолна бор машина Прецизна при извършването на операциите. Ремарке Дава възможност за зареждане с необходимите за производството материали. Транспортиране на готовата продукция и превоз на материали и техника на място до клиентите. Благодарение на него, цената на услугите и продукцията ще се намали. Касов апарат Компактен многофункционален касов апарат с широк печат, КЛЕН (Контролна Лента на Електронен Носител), вграден данъчен терминал с вътрешна антена и СИМ карта за свърване със сървърите на НАП. Малките физически размери и възможността за работа както на мрежово захранване, така и на батерии /опция/ го правят подходящ за работа в обекти със средна и висока натовареност и в обекти без електрическа мрежа. Събразен с последните законови изисквания според измененията на Наредба H-18. Многофункционално устройство – принтер, копиране, сканиране и факс. Ще се използва от фирмата за изготвяне на рекламни материали, разпечатване на проекти и цялата административна дейност. Лаптоп Ще се използва за административната дейност, за изготвяне на рекламни материали, проекти за изделията и най – вече за пряка връзка с клиентите. Предвижда при възможност да се разработи интернет страница на фирмата следващата година. В рамките на изпълнението на дейността ще се изработи порт-фолио с изделия на фирмата и ще се рекламира в големи търговски фирми. Ще продължи рекламата в интернет пространството.
Дейност 4 Информиране и публичност 1.Изработване на табела за информиране на обществеността за полученото безвъзмездно финансиране по образец на ДО – дължина 80 см и ширина 55 см, която ще се постави на входа производственото помещение 2. Изработване на самозалепващи се стикери с логото на ЕС и ЕСФ, които ще са пълноцветни с размери дължина 4 см. и ширина 7 см. 3. Изработване на информационни стикери по образец на ДО с размер дължина 50 см и ширина 35 см, които ще се поставят на закупеното ремарке за лек автомобил. На всеки произведен продукт ще поставяме самозалепващ се стикер с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с което показваме, че дейността е безвъзмездно финансирана.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"ЮНИТ ТОТАЛ РЕАЛ" ЕООД
"Астрой -БГ" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 18 531 BGN
Общ бюджет: 14 896 BGN
БФП: 14 896 BGN
Общо изплатени средства: 14 895 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 896 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 706 BGN
2014 11 189 BGN
2015 0 BGN
14 895 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 661 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 150 BGN
2014 9 511 BGN
2015 0 BGN
12 661 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 234 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 556 BGN
2014 1 678 BGN
2015 0 BGN
2 234 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз