Дейности:
|
Организация и управление на проекта През месец 1 след стартиране изпълнението на проекта ще се сформира Екип за управление, който ще отговаря за цялостното администриране на проекта. В сключените граждански договори с членовете на екипа, ще се разпределят конкретните задължения и отговорности, в съответствие с планираните в проекта; ще се разработи План - график за изпълнение на Договора за безвъзмездна помощ, съобразен с проектното предложение, условията на договора и плана за действие; ще се определят срокове за изпълнение. Същевременно веднага със стартирането на проекта екипа ще подготвят тръжните документации, в съответствие с правилата и изискванията при прилагането на ПМС69/ 11.03.2013г., които ще бъдат дадени за одобрение от АЗ. След одобряване на документацията от АЗ ще бъдат проведени тръжни процедури за избор на изпълнители и сключване на договори. Екипа за управление ще следи за изпълнението на проекта в съответствие с договора, подготовка на вътрешни процедури за изпълнение на проекта, подготвяне на технически и финансови отчети, годишен и полугодишен доклад, както и набелязване на конкретни мерки за отстраняване на възникнали проблеми. Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие В съотвествие с идентифицираните нужди и проблеми на целевата група е планирано изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие.
Дейността ще започне след проведена тръжна процедура за избор на изпълнител, избран по реда на ПМС 69/11.03.2007г .
На специалистите и експертите на избрания външен изпълнител на дейността ще бъде предоставена информация за стратиращата дейност, общи положения за сферата на дейност, в която ще се развива стартиралото предприятие, идеята за развитието на предприятието – възможности за разширяване на вида на предлаганите услуги в автоцентъра. На тази база изготвената Стратегия ще съдържа подробно и аргументирано описание на всички основни въпроси, свързани с дейността на предприятието – описание на услугата, какви първоначални и бъдещи разходи ще се правят, какви постъпления се очакват, информация за методите на управление на предприятието, организационната дейност и работните процеси в него. Въз основа на детайлно разработената стратегия ще се определи визията на новосъздаденото предприятие.
Очаквания ефект от реализиране на набелязаните дейности и заложени мерки в изготвената Стратегия е изградено и добре функциониращо икономически ефективно и конкурентно предприятие.
Първоначално закупуване на материали Проектното предложение е пряко свързано със създаване на предприятие за предоставяне на автоуслуги в „Автоцентър- Враца“ ЕООД. Новосъздаденото предприятие ще се състои от автосервиз и автомивка. Дейността ще стартира чрез предлагане на следните услуги :
Автозервиз: ремонт на двигатели; ремонт на ходова част; диагностика на двигатели; автоелектроуслуги;боядисване и тенекеджийски услуги; смяна на гуми;обслужване и ремонт на климатици.
Автомивка: вътрешно и външно почистване на всички видове автомобили.
За извършване на дейността ще бъде нает персонал, както следва: в атосервиза ще работи един монтьор и един общ работник; в автомивката, клиентите ще бъдат обслужвани от един общ работник.
За да се извърши вътрешно и външно почистване на автомобили е необходимо да бъдат закупени консумативи – препарати, които да притежават почистващи свойства в съответствие с видовете повърхности. С цел качествено обслужване на клиентите, при стартиране на стопанската дейност ще бъдат закупени следните консумативи: препарат за предизмиване на автомобили JEDY 12l- супер деликатен препарат за предизмиване на автомобили, лесно разтваря замърсяванията без да уврежда третираните части: грес, масло, смог,нафта, съдържа биоразградими вещества съвместими с всякакви водни системи, препоръчва се като пянопонижаващ продукт в първия етап на измиване на автомобилите; многофункционален препарат за автомивка- super mafrasol – лесно отстранява всякакъв тип замърсяване без да уврежда, с антистатични свойства и балансирана пенливост, съкращава времето за почистване на повърхността; ниско алкален препарат, за машинно почистванеG- Flox 20 кг., подходящ е за почистване на замърсявания по автомобила; за защита на гумени повърхности от напукванеG -GOM10кг.предпазва и придава блясък; препарат за джанти -G - SPLEG 20-почиства и петна от ръжда, наслоявания от карбонати и други; препарат за стъкла на алкохолна основа с приятен аромат- G FUN 20 кг.
Предлагането на описаните по горе услуги ще започне след осигуряване на необходимите материали за дейността.
Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на автоцентъра За да започне „Авроцентър –Враца“ ЕЕОД да предлага услуги за ремонт и поддръжка на автомобили е необходимо да бъдат закупени активи, с помощта на които ще се извършват следните автоуслуги: ремонт на двигатели; ремонт на ходова част; диагностика на двигатели; автоелектроуслуги;боядисване и тенекеджийски услуги; смяна на гуми;обслужване и ремонт на климатици. Дейността ще се извършва от специалист - монтьор в автоцентър,подпомаган от общ работник. За извършване на ремонта и поддръжката на автомобилите е необходимо да бъде закупено следното оборудване: двуколонен електро хидрвличен подемник Car Ekip4.0-D- капацитет 4t, максимална височина на повдигане 1800mm, габаритна височина 2 722 mm, работно напрежение 380 V, работна мощност 2,2kW; Бутален компресор K11C/150CM3 – въздухо-съдържател 150л, дебит 332л./мин, мощност 3,2 kW; налягане 10 bar; комплект инсртументи 1/4 инча - 62 броя; комплект инсртументи 1/2 инча; комплект звездогаечни ключове комбинирани; комплект вложки с накрайници; комплект звездогаечни ключове с тресчотен механизъм; комплект Е звезда; комплект 122 части –гедоре.
За да предлага „Автоцентър – Враца“ ЕООД вътрешно и външно почистване на автомобили е необходимо да бъде закупено следното оборудване: пароструйка Lavor rio- три високо устойчиви метални бутала; автоматично регулиране на температурата; автоматична стоп система; работно налягане 145 BAR; мощност 2300W; Прахосмукачка 25L MAKITA VC2511- номинална мошност 1300 W;Мах. Въздушен поток 216 м3/h;под налягане- вакуум 180 mbar; обем на контейнера - бруто 25 л;С помощта на осигуреното оборудване ще се осигури бързо и ефективно почистване на автомилите.
За административното обслужване на автоцентъра е необходимо да бъдат закупени: лаптоп Sony – 1 бр. със следните параметри: intel Pentium;памет -4GB;видео карта- AMD Radeon AD;операционна система Microsoft Windows 8 ,който ще осигури възможност за инсталиране на програми за административно и счетоводно обслужване и стационарен касов апарат- DAISY PERFECT S KL с параметри, както следва: EASYLOAD механизъм за зареждане на хартията и дисплей с подсветка.Касовия апарат е задължителен актив за всяко търговско предприятие.
С помощта на закупеното оборудване „Автоцентър – Враца“ ЕООД ще предоставя качествено и в срок обслужване на клиентите, което е предпоставка за удовлетвореност на клиентите и привличане на нови. Като краен резултат- въз основа на дейността на новостартиралото предприятие ще се осигури необходимия обем на търговска дейност, която да гарантира устойчивост на дейността на предприятието, а от там на работните места и доходите от труд.
Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал За извършване на дейността на „Автоцентър – Враца“ ЕООД ще бъде нает персонал, както следва:
за предлаганите услуги в атосервиза - едно лице на длъжност монтьор , със средно техническо образование и професионална квалификация съответстваща на заеманата длъжност и едно лице на длъжност общ работник, със средно образование, който ще подпомага монтьора при извършване на ремонтните дейности.
За дейността на автомивката- едно лице, на длъжност общ работник, със средно образование. Няма да се изисква придобита специалност и професионална квалификация.
С наетите лица ще бъдат сключени трудови договори, на пълно работно време,като трудовите възнаграждения са съобразени със заеманата длъжност и осигурителен праг. В проекта е предвидено трудово възнаграждение за самонаетото лице и наетия по- горе персонал да бъде за срок от 3 месеца, като са предвидени и осигуровки за сметка на работодателя.Предоставяната сума за трудови възнаграждения няма да надхвърля размера на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, съгласно Закона за бюджета за държавното обществено осигуряване.
Информиране и публичност Дейността ще започне през месец 1 с подготовка на информация за проекта и стойността на отпуснатата безвъзмездна помощ от ЕСФ. За изработване на материалите по проекта ще бъдат приложени мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за ЕФРР, ЕСФ и Кохезионния фонд.
Екипът по проекта счита, че в процеса на неговото изпълнение трябва да се провокира достатъчно медиен интерес и да се поддържа постоянна публична осведоменост за неговото развитие и целева ефективност и помощта, получена от европейските фондове.Дейността ще започне през месец 1 с подготовка на информация за проекта и стойността на отпуснатата безвъзмездна помощ от ЕСФ. Изпълнението на дейността ще включва:
Подготовка на материали, които ще бъдат публикувани в електронна медия, брошури; Отпечатване на брошури;
Изработване на табела по образец на Агенция по заетостта, за информиране на обществеността относно полученото безвъзмездно финансиране.
Отразяване на дейностите в електронна медия – 1
Периодично разпространение на 40 брошури, съдържащи информация за целите, дейностите на проекта и отпуснатата безвъзмездна помощт от европейските фондове
Поставяне на стикери върху закупените активи.
|