ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-0887-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-07029
Наименование:
Създаване и стартиране на аптека по закона за лекарствените продукти в хуманната медицина
Бенефициент:
Издраве ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
26.07.2013
Начална дата:
04.09.2013
Дата на приключване:
04.12.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Аптеката е стартираща, като целта на създаването й е да се предостави възможност за дейност в сферата на здравеопазването, повишаване нивото на заетостта, качеството на обслужване и инвестиции в човешкия капитал.
Дейности:
Дейност 1: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела трябва да бъде поставена на подходящо място в помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието. Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта обзавеждане. Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ.
Дейност 2: Наемане на търговско помещение в което ще се извършва дейността на аптеката Помещението ще се използва за осъществяване на търговската дейност на аптеката
Дейност 3: Обзавеждане на помеще-нията на аптеката според изисквания-та на Наредба № 28 от 09.12.2009 за устройството, реда и организацията на работата на аптеките и номенклатура-та на лекарствените продукти. - Закупуване на 3 броя метални рафтове, който ще се разположат в склада; - закупуване на 1 брой метален шкаф за съхранение на леснозапалимите продукти; - закупуване на 2 офис стола за нуждите на персонала; - закупуване на 2 броя каса-чекмедже за съхранение на оборотните средства във всекидневната работа; - закупуване на 2 броя „аптекарска витрина – работно място” необходими за осъществяване на дейността на аптеката; - закупуване на 3 броя „аптекарска витрина” необходими за осъществяване на дейността на аптеката; - закупуване на 1 брой „остъклена витрина с осветление” за излагане на предлагани в аптеката продукти; - закупуване на 5 броя „търговски стелажи” за излагане на предлаганите в аптеката продукти.
Дейност 4: Осигуряване на аптечен софтуер. Предвиденият за закупуване аптечен и софтуер е необходим за работата на персо-нала на аптеката с клиенти, доставчици, както и за счетоводната отчетност.
Дейност 5: Първоначално закупуване на материали За да започне да функционира аптеката има нужда от първоначално закупуване на материали. Предвидените материали за закупуване са лекарствени продукти, хранителни добавки, козметика и медицински изделия.
Дейност 6: Осигуряване на брутни възнаграждения и осигуровки за сметка на работодателя на наетия персонал за 2 месеца През първият месец не се налага изплащането на възнаграждения, тъй като се изчаква получаването на лиценз. Ще бъдат разкрити 3 работни места: Управител на аптека ¬– 1 работно място Изисквания към лицето: Висше фармацевтично образование; минимум 1 година трудов стаж като магистър-фармацевт; членство в Български фармацевтичен съюз; Магистър-фармацевт - 1 работно място Изисквания към лицето: Висше фармацевтично образование; членство в Български фармацевтичен съюз Помощник-фармацевт – 1 работно място Изисквания към лицето: ОКС „помощник-фармацевт”
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 999 BGN
Общ бюджет:
16 695 BGN
БФП:
16 695 BGN
Общо изплатени средства:
16 695 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
16 695
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
4 000 BGN
2014
12 695 BGN
2015
0 BGN
16 695 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
14 191
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 400 BGN
2014
10 791 BGN
2015
0 BGN
14 191 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 504
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
600 BGN
2014
1 904 BGN
2015
0 BGN
2 504 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз