Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.3.03-0347-C0001
Номер на проект: ESF-2303-05-10004
Наименование: Подобряване на условията на труд в "КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ" ООД
Бенефициент: "КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 22.05.2013
Начална дата: 26.08.2013
Дата на приключване: 01.10.2014
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: Недефиниран
Описание
Описание на проекта: БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта Предвижда се да бъде изграден екип за управление на проекта, който ще се състои от: ръководител на проекта, координатор на проекта и счетоводител на проекта Основна задача на екипа по управление на проекта е да изгради работеща организация по осъществяване на дейностите на всеки един етап от изпълнението на проекта. Основни задължения на екипа са: • контрол на дейностите в съответствие с графика на изпълнение; • подготовка на документите за избор на изпълнител по дейностите • контрол по изпълнение на договорите; • контрол по изпълнение на раходите; • изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица; • подготовка на доклади за изпълнението на проекта.
Дейност 2. Разработване на цялостен анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в „ОМЗ“ ООД Изпълнението на тази дейност максимално ще установи състоянието на процесите свързани с БЗР в предприятието и на база на задълбочен анализ да се препоръчат комплекс от мерки за цялостното и устойчиво подобряване на условията на труд в „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. Анализът ще включва следните основни видове раздели и дейности: • раздел „Въведение” – описание на характеристиките и състоянието на предприятието и организацията на трудовата дейност към момента; • раздел „Изложение и анализ” – описание на силните и слабите страни на организацията на трудовата дейност и работната среда в съответното предприятие; • раздел „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност” - обосновка и описание при кои елементи на организацията на основните и спомагателни дейности има необходимост от усъвършенстване и подобрения; • раздел „Заключение” - изводи за състоянието на предприятието и организацията на трудовия процес
Дейност 3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло Обосновка: Във връзка с намаляване на риска и подобряването на условията на труд в „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ООД е необходимо осигуряването на ново с по-добри качества специално работно облекло и ЛПС, отговарящи на нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите за ЛПС нормативни актове, свързани с оценяване на съответствието на такива изделия. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави ЛПС и СРО. Заложените за закупуване ЛПС и СРО отговарят на точния брой на лицата по длъжности и предвидените за тях ЛПС и СРО съгласно изготвен Списък на работните места и видовете работа, за които на работещите им се осигуряват ЛПС и СРО на „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. В горепосоченият списък не са включени резервни бройки.
Дейност 4. Информиране и публичност Обосновка: При стриктно спазване на изискванията на Регламент(ЕК) № 1828/2006, кандидатът ще: - проведе начална и заключителна прессконференция по проекта; - изготви два броя информационни табла, които ще бъдат поставени на видно място; - отпечати информационна дипляна по проекта в тираж от 500 броя, от която да са видни целите, дейностите и резултатите от проекта; - публикува информация за напредъка по изпълнение на дейностите по проекта на корпоративния информационен сайт на „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. Информационните табели ще бъдат монтирани в началото на месец 2 от изпълнението на проекта. „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. гарантира, че всички документи, създавани в рамките на проекта ще бъдат също подходящо идентифицирани. Дружеството надлежно ще разпространи информационните брошури, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: - всички работници и служители; - регионални и браншови организации; - регионални синдикални организации и др. Разпространението на дипляните ще се извърши през месец 11 и 12 включително от изпълнението на проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 69 687 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 13 937 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 13 937 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
13 937 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 11 847 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
11 847 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 091 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
2 091 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2 Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз