| Дейности: | 1. Организация и управление на проекта Обосновка на дейността: 
Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати.  
Описание: 
Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. 
Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. 
Основните задължения на екипа: 
-	Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график
-	Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители
-	Контрол по изпълнението на договорите
-	Контрол на разходите
-	Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица
-	Подготовка на доклади за напредъка на проекта
-	Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта. 2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се установи актуалното състояние на процесите, свързани с БЗР в предприятието, и на базата на задълбочен анализ да се препоръчат комплекс от мерки за цялостно и устойчиво подобряване на условията на труд в предприятието. 
Описание: 
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да подготви анализа. 
Анализът ще съдържа най-малко следната информация по раздели:  „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”, разписани съгласно посочените изисквания в Насоките за кандидатстване.
 3. Закупуване на ЛПС от по-висок клас и/или по-качествени Обосновка: Закупуването на ЛПС за служители на предприятието е необходимо, поради факта, че наличните в момента не са с качество, което да осигури максимална безопасност на труда. Това води до неефективно предпазване на производствения персонал и неудобство при работа.
Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави необходимите ЛПС.
 4. Модернизирне чрез закупуване и монтиране на обезпрашителна инсталация с цел подобряване на безопасността на труда. Обосновка на дейността: Към момента не се осигурява в достатъчна степен необходимото пречистване на въздуха в цех за производство на хартия от запрашеността, появяваща се в резултат на работния процес. Чрез обезпрашителна инсталацията се постига в мястото на пребиваване на хората въздушната среда да не съдържа вредни газове, пари и прах с над пределно допустимата концентрация.
Работещите в цех за производство на тоалетна хартия са подложени на наднормени нива на запрашеност. 
Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да извърши дейностите по доставка и монтаж на заложените активи съгласно описаните дейности в Приложения Б 4.
 5. Разработване на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Обосновка: 
Постигането на съответствие с изискванията на OHSAS 18001:2007е необходимо, за да се гарантира, че всички други предприети действия по непрекъснато подобряване на БЗР ще бъдат управлявани в синхрон, планирано в една цялостна система за управление в предприятието. Чрез прилагането на процедурите за формулиране на политики и цели, програми за управление, оперативен контрол, вътрешни одити, оценки на съответствието с нормативните изисквания, прегледи от ръководството, коригиращи и превантивни действия ще се гарантира непрекъснатото подобряване на системата за управление на БЗР в Интерпред Партнер АД.
Описание:  
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да направи диагностика  на съществуващите практики за управление на БЗР и да разработи система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
 6. Сертификация на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Обосновка: 
Оценката от трета независима страна (акредитиран орган за сертификация) ще даде възможност за независима компетентна оценка на внедрената система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
В допълнение одитът ще идентифицира и допълнителни възможности за подобрения в системата. 
Описание:  
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да проведе сертификационен одит за съответствие с изискванията на OHSAS 18001:2007 и да издаде сертификат за съответствие.
 7. Обучение на служители във връзка с нововъведен стандарт за здравословни и безопасни условия на труд  OHSAS 18001:2007. Обосновка: 
Обучението на служителите при внедряването и сертифицирането на стандарт за здравословни и безопасни условия на труд  OHSAS 18001:2007, цели да гарантира, че работниците и служителите са запознати с новите правила и изисквания, разбират ги и ги спазват по всяко време при извършването на трудовите дейности. По този начин се гарантира устойчивост на дейностите в проекта и разбирането и приемането на резултатите от тях от техните преки ползватели. 
Описание:  
Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да проведе обучения в следните направления: 
-	Обучение на служители във връзка с нововъведен стандарт за здравословни и безопасни условия на труд  OHSAS 18001:2007 – 75 участника по 45 часа.
 8. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Обосновка: 
Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета. 
Описание:  
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби: 
-	Информационна табела – 1 бр. 
-	Прес съобщения – 2 бр. 
-	Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 500 бр. 
-	Стикери – 10 бр.
Информационната табела ще бъде доставена и монтирана в месеца следващ авансовото плащане от изпълнението на проекта. 
ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: 
•	Клиенти – 350 бр.
•	ИА ГИТ –25 бр. 
•	Общинска администрация –  50 бр.
•	Регионални синдикални и браншови организации – 75бр.
Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 10 и месец 11 от изпълнението на проекта.
 |