| 
                    Дейности:
                 | 
                
                    Дейност 4. Семинар по професионални  компетенции Провеждане на четиридневен семинар за 35 участника по професионални компетенции, организирани в четири модула (общо 24 учебни часа):
	Работа в екип
	Работа с хора в неравностойно положение
	Публично говорене
	Организиране, документиране, архивиране, отразяване на публични събития – семинари, заседания на комисии, кръгли маси, фокус групи и други.
 Дейност 1. Управление на проекта Разработване на организационна структура и правила за управление и вътрешен мониторинг на проекта.
Периодичен вътрешен мониторинг на проекта.
Месечни отчети по проекта.
Оперативно управление на паричните трансфери.
 Дейност 5
Дейности за информираност и публичност.
 За информираност и публичност на целевите и заинтересовани групи, както и на цялата общественост ще бъдат осигурени следните рекламни материали:
	Диплянки - А4, цветност 4+4, две сгъвки, хартия 130 г., хром гланц- 200бр.
	Брошури по проекта - печат и предпечат, 16 стр. +корица, тяло - 80 гр., офсет - цветно 4+4, корица - 200г., хром гланц, цветност 4+0 – 200 бр.
	Плакати - А3, хартия 130 г., двустранна хром гланц – 20 бр.
	Винил, размер 1х2 м. + стойка – 1 бр.
	Екран със стойка 125х125см., бяла повърхност, стойка с три крачета – 1 бр.
	Флипчарт на триножник, с алуминиева рамка, р-р 70х100см. – 1 бр.
	Кутийка с визитки, с надпис сито - 2 цвята – 100 бр.
	Химикалка, с надпис сито - 2 цвята - 100 бр.
	Чадър сгъваем, с надпис сито - 2 цвята - 100 бр.
	Конферентна чанта от плат, с надпис сито - 2 цвята - 100 бр.
	Флашки, USB - 4 GB, с надпис сито - 2 цвята - 100 бр.
Публикации по проекта - 1/8 страница (основа 141 мм, височина 100 мм) – 3 бр.
За популяризиране целите на ОПАК и проектното предложение, напредъка по изпълнение на дейностите и отчитане на постигнатите резултати по заложени индикатори ще се поместят в местен ежедневник 3 публикации по проекта - 1/8 страница (основа 141 мм, височина 100 мм), в началото , в средата и в края на проекта.
На сайта на Областна администрация ще се отчита напредъка на изпълнението на дейностите по проекта и ще се популяризира помощта, предоставена от ЕСФ чрез ОПАК по него. 
Ще се организират и проведат две пресконференции – встъпителна и заключителна.
 Дейност 3. Провеждане на чуждоезикови обучения Провеждане на чуждоезикови обучения:
1.1.	Английски език, модул А1, 200 ч. – 9 служители;
1.2.	Английски език, модул А2, 200 ч. – 9 служители;
1.3.	Английски език, модул B1, 200 ч. – 9 служители;
1.4.	Английски език, модул B2, 200 ч. – 9 служители;
1.5.	Румънски език, модул А1, 200 ч.  – 10 служители;
1.6.	Румънски език, модел А2, 200 ч.  – 10 служители.
 Дейност 2.
Обучение по програмите на Института по публична администрация
 След направено проучване за желанията на всички служители, които отговарят на условията за обучение в ИПА и преценка от ръководният състав за необходимостта от такова обучение, беше обработена информация за конкретните обучения от каталога на ИПА.
                 |