Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.09-0021-C0001
Номер на проект: ЦА12-22-45
Наименование: „Повишаване квалификацията на служителите в администрацията на Регионална здравна инспекция Търговище“
Бенефициент: РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ - ТЪРГОВИЩЕ
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 02.04.2013
Начална дата: 09.08.2013
Дата на приключване: 09.08.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Търговище
                    Търговище
Описание
Описание на проекта: Основната цел на проекта е да допринесе за повишаване капацитете на служителите Регионална здравна инспекция (РЗИ) Търговище за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им, чрез обучение.
Дейности: 1.Организация и управление на проекта Управлението на проекта ще се осъществи от екип от 3-ма души – ръководител, координатор и счетоводител. Екипи на проекта ще отговаря за своевременното изпълнение на заложените дейности в проекта, ще отговаря за изготвянето на междинни, годишни и окончателен доклади, финансови отчети, ще отговаря за поддържането на редовна комуникация с УО на ОПАК, както и ще следи за качественото изпълнение на проекта.
2. Обучения за подобряване на управлениските умения на ръководните длъжности в РЗИ - Търговище Тази дейност включва изпълнението на следните под дейности, както следва: 1. Обучение по „Стратегически мениджмънт в държавната арминистрация”; 2. Обучение по „Превенция на корупционния риск”; 3. Обучение по „Публичен имидж - елемент на доброто управление”; 4. Обучение по „ Делова етика” Предвидените обучения са насочени към служителите на РЗИ – Търговище имащи ръководни функции в администрацията. Обученията ще бъдат проведени от ИПА
3. Обучения за повишаване на професионалните компетенции свързани с управлението на човешките ресурси в администрацията на РЗИ - Търговище Тази дейност включва изпълнението на следните поддейности: • Обучение по „Управление и оценка на изпълнението“ • Обучение по „Управление на конфликтите и техники за решаване на проблеми“; • Обучение по „Управление на промяната, времето и стреса“; • Обучение по „Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси“ Предвидените обучения са насочени към служителите на РЗИ – Търговище, имащи ръководни функции в администрацията. И по - специално към управлението на човешките ресурси. Обученията ще бъдат проведени от ИПА
4. Обучение за служителите на РЗИ – Търговище за повишаване на компетенциите за създаване на ефективни комуникации Тази дейност включва изпълнението на следните под дейности: • Обучение по „Връзки с обществеността” • Обучение по „Изграждане на публичен имидж” • Обучение по „Делова комуникация и етикет” • Обучение по „Практически умения за ефективни комуникации” Предвидените обучения са насочени към служителите на РЗИ – Търговище имащи ръководни функции в администрацията. Обученията ще бъдат проведени от ИПА
5. Обучение насочено към повишаване на компетенциите по отношение на правните аспекти в управлението на административната дейности. Превенцията и противодействие на корупцията Тази дейност ще бъде осъществена с изпълненеито на следните под дейности: • Обучение по „Оценка на въздействието на новата нормативна база” • Обучение по „Основни производства на АКП” • Обучение по „Правна уредба и приложение на ГПК” • Обучение по „Политика на ЕС за защита на личните данни , правната регулация и практика в България – за експерти”; • Обучение по „Политика на ЕС за защита на личните данни , правна регулация и практика в България – за ръководители“; • Обучение по „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси“; • Обучение по „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация .Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти възникващи при извършване на дейности и процедури – за експерти“ • Обучение по „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти , възникващи при извършваните дейности и процедури - за ръководните длъжности „; Обученията ще бъдат проведени от ИПА
6. Обучение за повишаване на професионалните компетенции по отношение на финансовото и стопанско управление . Тази дейност ще бъде осъществена с изпълненеито на следните под дейности: •Обучение по „Контрол, одит и отчетност в администрацията“; •Обучение по „Актуални въпроси при изготвяне на ГФО на бюджетни предприятия“; •Обучение по „Новите моменти при извършване на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на ГФО на бюджетните предприятия“ Обученията ще бъдат проведени от ИПА
7. Обучение за изграждане на професионални компетенции и умения за работа с Е- правителство. Тази дейност ще бъде осъществена с изпълненеито на следните под дейности • Обучение по „Е-правителство : успешни практики и предпоставки за развитие“; • Обучение по „Изграждане на среда за практическо прилагане на ЗЕУ“; • Обучение по „Система за управление на информационната сигурност на административното звено“; • Обучение по „Административно обслужване“; Обученията ще бъдат проведени от ИПА
8. Организиране и провеждане на практическо обучение по „Екипна ефективност” за служителите на РЗИ -Търговище Тази дейност ще се проведе от избран изпълнител съгласно ЗОП , който да проведе практическото обучение по екипна ефективност, изполвайки иновативни подходи. Практическото обучение ще се проведе под формата на тим билдинг като по този начин ще се създадът условия за обединяване на работата на хора с различни емоционални, в различна среда да покажат свои неподозирани способности. Тим билдинга позволява позволява колективната дейност да се превърне в по-приятно, леко и интересно занимание. Участието в различни тиймбилдинг игри ще предостави възможност на колектива да възникване в уникални и весели ситуации, които ще допринаесът за сближаване и опознаване. Изпитанията и конкурентния характер на тиймбилдинга позволяват на всеки участник да прояви личността си в невиждана до сега за колегите му светлина. Всичко това допринася изключително много за по-креативната дейност, както и за по-лесната комуникация между колектива, което е основнен фактор за успешните резултати на отганизацията..
9. Дейности за информираност и публичност По време на изпълнението на проекта ще бъдат спазвани правилата за публичност, като за целта ще бъдат изработени и разпространени информационни материали - плакати, календари, информационни диплянки; В началото на проекта ще бъде проведен брифинг за представянето му пред местни медии и обществото, по време на който ще се посочат целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, задължително ще бъде упоменато , че проектът се осъществява с финансовата подкрета на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европексия социален фонд. Всички документи касаещи изпълнението на проекта ще съдържат логото на Европейския съюз , слогана на ОПАК и слогана на ЕСФ. Преди приключването на проекта ще бъдат разпространени резултатите от него, ползите, които е донесъл за служителите в администрацията на РЗИ - Търговище и ползите, които е донесъл за подобряването на предлаганите услуги за гражданите и бизнеса и превенцията на корупционните практики. За постигане на публичност и информираност на проекта е предвидено разпространението на 200 плаката; 3 000 информационни диплянки; 1000 календара; 1000 химикала и 5 информационни бюлетина; публикации в регионални вестници; 5 информационни репортажа в местните телевизии; Тази дейност ще се проведе от избран изпълнител съгласно ЗОП ,
10. Одит на проекта Въпреки, че проекта е на стойност по – малка от 200 000 лева е предвидено провеждането на периодичен одит на проекта, което е гаранция за качественото му изпълнение и правилното разходване на средствата. Тази дейност ще се проведе от избран изпълнител съгласно ЗОП ,
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"Геа България" ООД
ЕТ "Юлиан Стефанов"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 81 694 BGN
Общ бюджет: 79 360 BGN
БФП: 79 360 BGN
Общо изплатени средства: 79 360 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 79 360 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 16 338 BGN
2014 63 022 BGN
2015 0 BGN
79 360 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 67 456 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 13 887 BGN
2014 53 569 BGN
2015 0 BGN
67 456 BGN
В т.ч. Национално финансиране 11 904 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 451 BGN
2014 9 453 BGN
2015 0 BGN
11 904 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Дейност 1: Правилно реализиран проект
Индикатор 2 Дейност 1: Договори
Индикатор 3 Дейност 1: Брой служители повишили професионалните си компетенции по отношение на управление и отчетност на проекти
Индикатор 4 Дейност 1: Проект
Индикатор 5 Дейност 2: Брой проведени обучения
Индикатор 6 Дейност 2: Брой обучени служители
Индикатор 7 Дейност 2: Общо обучени служители на администрацията
Индикатор 8 Дейност 2: Брой обучени жени
Индикатор 9 Дейност 3: Брой проведени обучения
Индикатор 10 Дейност 3: Брой обучени служители
Индикатор 11 Дейност 3: Общо обучени служители от администрацията
Индикатор 12 Дейност 3: Брой обучени жени
Индикатор 13 Дейност 3: Общо обучени жени от администрацията
Индикатор 14 Дейност 2: Жени от общия брой на администрацията преминали обучение
Индикатор 15 Дейност 4: Брой проведени обучения
Индикатор 16 Дейност 4: Брой обучени служители
Индикатор 17 Дейност 4: Общо обучени служители от администрацията
Индикатор 18 Дейност 4: Брой обучени жени
Индикатор 19 Дейност 4: Общо обучени жени от администрацията
Индикатор 20 Дейност 5: Брой проведени обучения
Индикатор 21 Дейност 5: Брой обучени
Индикатор 22 Дейност 5: Общо обучени служители от администрацията
Индикатор 23 Дейност 5: Брой обучени жени
Индикатор 24 Дейност 5: Общо обучени жени от администрацията
Индикатор 25 Дейност 6: Брой проведени обучения
Индикатор 26 Дейност 6: брой обучени служители
Индикатор 27 Дейност 6: Общо обучени служители от администрацията
Индикатор 28 Дейност 6: Брой обучени жени
Индикатор 29 Дейност 6: Общо обучени жени от администрацията
Индикатор 30 Дейност 7: Брой проведени обучения
Индикатор 31 Дейност 7: Брой обучени служители
Индикатор 32 Дейност 7: Общо обучени служители от администрацията
Индикатор 33 Дейност 7: Брой обучени жени
Индикатор 34 Дейност 7: Общо обучени жени от администрацията
Индикатор 35 Дейност 8: Брой проведени обучения
Индикатор 36 Дейност 8: Брой обучени служители
Индикатор 37 Дейност 8: Общо обучени служители на администрацията
Индикатор 38 Дейност 8: Брой обучени жени
Индикатор 39 Дейност 8: Общо обучени жени от администрацията
Индикатор 40 Дейност 9: Повишена информираност
Индикатор 41 Дейност 9: Брой отпечатани плакати
Индикатор 42 Дейност 9: Брой брошури
Индикатор 43 Дейност 9: Брой календари
Индикатор 44 Дейност 9: Брой химикалки
Индикатор 45 Дейност 9: Брой информационни емисии/бюлетини
Индикатор 46 Дейност 9: Проведен брифинг
Индикатор 47 Дейност 9: Проведена заключителна пресконференция
Индикатор 48 Дейност 1: Създаден работещ екип за управление на проекта
Индикатор 49 Дейност 2: Проведени обучения
Индикатор 50 Дейност 2: Обучени служители
Индикатор 51 Дейност 3: Проведени обучения
Индикатор 52 Дейност 3: Обучени служители
Индикатор 53 Дейност 4: Проведени обучения
Индикатор 54 Дейност 4: Обучени служители
Индикатор 55 Дейност 5: Проведени обучения
Индикатор 56 Дейност 5: Обучени служители
Индикатор 57 Дейност 6: Проведени обучения
Индикатор 58 Дейност 6: Обучени служители
Индикатор 59 Дейност 7: Проведени обучения
Индикатор 60 Дейност 7: Обучени служители
Индикатор 61 Дейност 8: Обучени служители
Индикатор 62 Дейност 9: Проведен брифинг за презентация на проекта
Индикатор 63 Дейност 9: Плакати
Индикатор 64 Дейност 9: Информационни диплянки
Индикатор 65 Дейност 9: Календари
Индикатор 66 Дейност 9: Химикалки
Индикатор 67 Дейност 9: Информационни бюлетини в регионалните вестници
Индикатор 68 Дейност 9: Пресконференция за представяне резултатите от проекта
Индикатор 69 Дейност 9: Информационни емисии в местните телевизии
Индикатор 70 Дейност 10: Доклад за извършен одит


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз