Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0628-C0001
Номер на проект: ESF-1203-06-11024
Наименование: Подкрепа за стартиране на дейността на Вива Денс ЕООД
Бенефициент: ВИВА ДЕНС ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 21.05.2013
Начална дата: 11.07.2013
Дата на приключване: 01.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Пловдив
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е да допринесе за създаването на нови работни места и насърчаване на предприемачеството като подкрепи старта на предприятието „Вива Денс” ЕООД, регистрирано от Велина Даракчиева – безработно лице, успешно завършила обучението по Компонент I по процедура за предоставяне на БФП BG051PO001-1.2.03.
Дейности: Дейност 1. Организация и управление Дейността включва следните поддейности: 1.1. Организация на всички дейности и контрол на изпълнението им и постигнатите резултати. - Определяне на план-график за изпълнение на дейностите по проекта; - Периодичен преглед, отчет и анализ на постигнати резултати; - Корегиращи дейности в случай на необходимост 1.2. Избор на изпълнители по проекта: Изборът на изпълнители, които да изършат доставките по проекта ще бъде направен след събиране на 1 оферта за всяка от видовете доставки (услуги) 1.3. Отчитане на изпълнението на проекта - Подготовка на исканията за плащане по проекта - авансово, междинни, финално - Подготовка на технически междинен и заключителен технически доклад и финансов междинен и заключителен доклад - Подготовка на полугодишен и годишен доклад за напредъка на проекта - Подготовка за внясяне в ДРСЗ справка за включените в проекта лица
Дейност 2. Първоначално закупуване на материали Дейността на кандидата не изисква закупуване на голям брой и видове материали. Необходими ще бъдат фитнес постелки, които обучаемите ще ползват, когато се прaвят упражнения на земя и хавлиени кърпи, които се ползват за попиване на потта, за да не настиват танцьорите по време на паузите/почивките между танците. Освен посчените материали ще бъдат закупени следните консумативи – минерална вода и PVC чашки, както и течен сапун за санитарните помещения.
Дейност 3. Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Във връзка с обезпечаване на административната част от дейността на фирмата - кандидат, е необходимо да бъдат закупени: лаптоп, касов апарат, бюро, пожарогасител. Осъществяването на основната дейност на фирмата, а именно предоставяне на обучение по танци, изисква закупуването на: - система MP 3/CD възпроизвеждане, с 2 бр. колони и усилвател за възпроизвеждане на музиката, на която ще се танцува и - огледала, за да могат трениращите да се самонаблюдават при изпълнение на елементите от танците, които разучават; Създаването на подходящи условия в залата за тренировки изисква, закупуването на: - пейки и столове за посетителите в залата, каквито са родителите на децата, които тренират в залата. – гардероби, които ще бъдат поставени в съблекалните, за съхраняване на вещите на трениращите - машина за минерална вода, която е необходима, тъй като при тренировките телата се дехидратират и е много важно водният баланс в организма своевременно да бъде възстановен чрез поемане на допълнително течности.
Дейност 4. Осигуряване на възнаграждение на самонаетото лице Разходите за трудово възнаграждение и осигуровки по КТ и КСО от страна на работодателя за самонаетото лице, са изчислени на база размера на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професия за съответната година, съгласно Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване. При основна икономическа дейност на кандидата 85.52 Неформално обучение в областта на културата, минималният осигурителен праг за Ръководител е 590 лв./мес. Размерът на почасовото възнаграждение от 3,50 лв./час, е изчислен в съответствие с утвърдената „Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР”. Към така калкулираното възнаграждение са начислени разходи за осигуровки от страна на работодателя в размер на 17,9%.
Дейност 5. Обезпечаване на разходите за наем и режийни За целите на своята дейност кандидатът ще наеме помещение, достатъчно голямо, за да може да бъде използвано за зала за танци от групи до 20 – 25 човека. За целта вече е направено проучване за възможностите такова да бъде наето в центъра на Пловдив, намиращо се в близост до няколко детски градини и училища, както следва: ЦДГ „Каменица”, „Малкия принц”, „Люляк” ( фелиал 1), „Чайка”, „Детелина”, „Люляк” ( фелиал 2), „Люляк”; СОУ „Св. Паисий Хилендарски”, ОУ „Душо Хаджидеков”, ОУ „Васил Левски”, ОУ ”Гео Милев”, СОУ „Св. Патриарх Евтимий”, СОУ „Св. Климент Охридски”, СОУ „Алеко Константинов”.
Дейност 6. Визуализация и публичност Дейностите по визуализация по проекта са планирани в съответствие с Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие и включват: 1. Изработване на табела по образец на Агенция по заетостта дължина – 80 см и ширина 55 см – 1 бр. 2. Изработване на самозалепващи се стикери, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане - пълноцветни с размери: дължина 4 см и ширина 7 см – 50 бр. 3. Включена информация за финансовата подкрепа на ЕС във всички официални документи на проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
НБГ 59 ЕООД
"Нило" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 18 222 BGN
Общ бюджет: 14 156 BGN
БФП: 14 156 BGN
Общо изплатени средства: 14 099 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 156 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 644 BGN
2014 8 738 BGN
2015 1 717 BGN
14 099 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 033 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 098 BGN
2014 7 428 BGN
2015 1 459 BGN
11 984 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 123 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 547 BGN
2014 1 311 BGN
2015 258 BGN
2 115 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз