Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.09-0039-C0001
Номер на проект: ЦА12-22-27
Наименование: Ефективна правна помощ – усъвършенстване на уменията на служителите на Националното бюро за правна помощ.
Бенефициент: Национално бюро за правна помощ
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 02.04.2013
Начална дата: 29.07.2013
Дата на приключване: 29.07.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване на качеството и ефективността на работа в Националното бюро за правна помощ
Дейности: Дейност 1: Управление на проекта Дейността ще осигури съвместяването на регулярните дейности на служителите с дейностите по проекта. Служителите, осъществяващи управлението на проекта ще изготвят базов седмичен график на служителите спрямо обученията, които ще посещават и ще осигурят плавното протичане на работния процес във всеки един момент от работата. Те ще бъдат отговорни и за управлението на риска при евентуално отсъствие на служители и напасването на графика за обучения съобразно човешкия ресурс на администрацията към момента. Отговорните за провеждане на дейността ще съблюдават и изискванията на договарящия орган за изпълнението на всяка една от дейностите, ще проведат процедурите по избор на външни подизпълнители съобразно действащото законодателство в страната и ще бъдат отговорни за финансовото и съдържателно отчитане на дейностите по проекта. Задълженията на екипа по управлението ще обхващат общата координация на всеки един елемент от изпълнението на проекта и комуникацията с всички заинтересовани страни.
Дейност 2: Провеждане на обучения за служителите на Националното бюро за правна помощ Дейността включва серия от обучения от Каталога на ИПА, както и обучения, поверени на външни изпълнители, съобразно потребностите на служителите, които са описани подробно по-долу като поддейности.
Дейност 3: Оценка на придобитите знания и мерки за прилагането им Експертът по човешки ресурси заедно с ръководителите на НБПП ще разработят схема за оценка на знанията и прилагането им в работната среда. Ще се проведат серия от три последователни работни срещи по дирекции с участието на представителите на служител човешки ресурси, на които ще се оценят последователно проведените обучения и ще бъдат определени планове за последващото развитие на служителите. Експертът по човешки ресурси ще проведе и индивидуални срещи със служителите, на които ще дава съвети и насоки за професионалното развитие на кадрите, като вземат под внимание натрупаните знания и умения на служителите. Възможно е при високи резултати от обученията и прилагането им служителите да се стимулират и с по-висок оценки при атестацията на дейността им за следващия период на оценка.
Дейност 4: Дейности за информация и публичност /задължителна/ Оповестяване на ОПАК и Европейския социален фонд, отпечатване на информационни материали. На входа на Националното бюро ще бъде поставена табела с описание на основните цели и продължителността на проекта, на която ще фигурират всички задължителни елементи от представянето на програмата, съобразени с Насоките за кандидатстване и приложение 13 към тях. Ще отпечатаме и брошури, които ще бъдат раздавани на посетителите в пилотните центрове за правна помощ в страната и ще изработим уеб банер, който ще публикуваме на интернет страницата на Националното бюро. Задължително условие към външните подизпълнители ще бъде методиката за курсовете да се разработи по схема с оценка на знанията, на база на която да бъдат издавани сертификати на участниците. На всеки сертификат ще бъде отпечатано логото и слогана на Оперативна програма административен капацитет, както и на Европейския социален фонд.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
МД 2001 ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 37 681 BGN
Общ бюджет: 32 239 BGN
БФП: 32 239 BGN
Общо изплатени средства: 32 239 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 32 239 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 7 536 BGN
2014 7 250 BGN
2015 17 453 BGN
32 239 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 27 403 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 6 406 BGN
2014 6 163 BGN
2015 14 835 BGN
27 403 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 836 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 1 130 BGN
2014 1 088 BGN
2015 2 618 BGN
4 836 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Изпълнени дейности в срок
Индикатор 5 Изработени рекламни банери на интернет страницата на НБПП
Индикатор 6 Изработени рекламни брошури
Индикатор 7 Служители с повишена оценка на атестация след преминаване на обучения
Индикатор 8 Служители, мотивирани да продължат професионалното си усъвършенстване и след края на проекта
Индикатор 9 Служители с повишена мотивация и желание за работа
Индикатор 10 Повишена удовлетвореност от комуникацията с и ефективността на работата на НБПП
Индикатор 11 Дейност 1:Изпълнени дейности в срок
Индикатор 12 Дейност 1:Служители с повишена мотивация и желание за работа
Индикатор 13 Дейност 1:Повишена удовлетвореност от комуникацията с и ефективността на работата на НБПП
Индикатор 14 Дейност 2:Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 15 Дейност 2:Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 16 Дейност 2:Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 17 Дейност 3:Служители с повишена оценка на атестация след преминаване на обучения
Индикатор 18 Дейност 3:Служители, мотивирани да продължат професионалното си усъвършенстване и след края на проекта
Индикатор 19 Дейност 4:Изработени рекламни банери на интернет страницата на НБПП
Индикатор 20 Дейност 4:Изработени рекламни брошури


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз