Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0771-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-01036
Наименование: Създаване и развитие на счетоводно-консултантска къща
Бенефициент: Румекс 2004 Еднолично дружество с ограничена отговорност
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 21.05.2013
Начална дата: 11.07.2013
Дата на приключване: 01.01.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София област
                    Ихтиман
Описание
Описание на проекта: Да допринесе за: подобряване качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване. Да спомогне за повишаване на икономическата активност и интеграция на уязвимите групи и не активните лица на пазара на труда, чрез стартиране на самостоятелна стопанска дейност в областта на консултантските и счетоводни услуги.
Дейности: Дейност 1: Стартиране на проекта, сформиране на екип и управление на проекта. Проекта ще стартира с формирането на екип от следните членове:ръководител и счетоводител. Формирането на екипа е основна дейност в началната фаза на проекта. Ще бъде осъществена работна среща на която Ръководителят на екипа ще възложи задачите по изпълнението на проекта на членoвете от екипа. Ще бъдат обсъдени и приети междинни срокове за изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие.
Дейност 2: Дейности за осигуряване на информиране и публичност. Бенефициентът ще предприеме следните мерки за изпълнение: -Ще изработи табела за информиране на обществеността, относно полученото финансиране по образец на ДО. Табелата ще бъде пълноцветна с размери най малко 80 см на 55 см. -Ще бъдат изработени самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и ЕСФ ,с които ще бъде обозначено закупеното оборудване. - На всички отпечатани материали по проекта ще се посочи процедурата и източника, по който същите се финансират, и съответните за това символи. - По проекта ще бъдат изработени следните рекламни материали: визитки, флаери и рекламна табела.
Дейност 3: Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие. Ще се определят приоритетните цели на организацията. Ще се покажат методите на управление на ресурсите, насоките за тяхното осигуряване, изразходване, разпределение и организация във времето, с оглед на постигането на набелязаните цели. Процесът на изработване на стратегия ще завърши с установяване на общи направления, движението по които осигурява изпълнението на мисията на организацията, намиращи израз в стратегическия план.
Дейност 4: Наемане на търговско помещение за дейността на предприятието За да развива дейността си предприятието има необходимост от наемането на помещение в което да работи експертния екип по проекта, и в което помещение да се осъществяват срещи с клиенти и доставчици.
Дейност 5: Назначаване на персонал и осигуряване на трудови възнаграждения Ще бъдат разкрити две работни места: управител 1 брой; отчетник 1брой. Процесът по подбиране на персонал ще протече по следния начин: привличане на кандидати, анализ и оценка на техните способности, избор. С проектната дейност ще бъдат осигурени разходите за трудови възнаграждения.
Дейност 6: Обучение на наетия персонал В съответствие с приоритетните действия съгласно чл. 3 от Регламент 1081/2006, обучението е съобразено със спецификата на стартиращия бизнес. Обучението ще даде своя принос за развитие на стартиращия бизнес, както и ще усъвършенства знанията и уменията на представителите на целевата група.
Дейност 7: Първоначално закупуване на материали и консумативи. За да започне да функционира, предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Те са пряко свързани и необходими за основната дейност, която ще се извършва. Предвидени са канцеларски материали, пряко свързани със спецификата на основната дейност на предприятието.
Дейност 8: Закупуване и въвеждане в експлоатация на оборудване необходимо за дейността на предприятието. За да бъдат постигнати условия, за нормалното протичане на дейностите на предприятието е необходимо закупуването, доставката и въвеждането в експлоатация на дълготрайни материални активи. В съответствие със спецификата на дейността е необходимо оборудване на 2 работни места: офис обзавеждане, офис техника. Предвиден е един настолен и един преносим компютър, като е взето в предвид посещение на клиенти на място.
Дейност 9: Приключване и отчет на проекта По време на изпълнението на проекта ще се изготвят междинни технически доклади и междинни финансови отчети, съгласно Указанията за изпълнение на проекти, финансирани от ОП РЧР. След приключване на дейностите ще се изготви окончателен технически доклад и финален финансов отчет, изисквани от ДО. В окончателните доклади ще бъдат посочени постигнатите резултат и целите на проекта чрез предварително зададените индикатори. Отговорност за подготовката на докладите носи екипът по проекта. Те съдържат пълна информация за всички аспекти на изпълнението за описвания период. Доклада обобщава и описва извършените през периода дейности, за който се иска възстановяване на направените разходи.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 629 BGN
Общ бюджет: 19 387 BGN
БФП: 19 387 BGN
Общо изплатени средства: 19 387 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 387 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 926 BGN
2014 15 461 BGN
2015 0 BGN
19 387 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 479 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 337 BGN
2014 13 142 BGN
2015 0 BGN
16 479 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 908 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 589 BGN
2014 2 319 BGN
2015 0 BGN
2 908 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз