Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0620-C0001
Номер на проект: ESF-1203-04-01014
Наименование: Създаване на предприятие за производство и услуги в областта на защитата от електромагнитни и геопатогенни излъчвания
Бенефициент: НПП "Булман-Шунгит" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 21.05.2013
Начална дата: 12.07.2013
Дата на приключване: 01.12.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северен централен
               Велико Търново
                    Велико Търново
Описание
Описание на проекта: Изграждане на конкурентоспособно предприятие с общополезна дейност, произвеждащо стоки и услуги допринасящи за здравословния начин на живот и заетост на трудоспособното население, и развитието на българската икономика. Задоволяване нарастващите нужди на потребителите от качествени еко и биопродукти
Дейности: Дейност 1: Сформиране на екип за организация и управление Ще бъде сформиран експертен екип по проекта чрез подбор на необходимите кадри според нуждите за успешното управление на проекта. Подборът ще бъде осъществен без да се налага ограничение по отношение на пол, етническа принадлежност, социално положение, образователен ценз, икономическо състояние, принос в обществото или какъвто и да е друг признак. Екипът за организация и управление на проекта ще се състои от двама доказани специалисти – Ръководител и Счетоводител.
Дейност 2: Изпълнение на задачите от екипа за организация и управление. Лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. Ще бъде открита и поддържана специална банкова сметка само и единствено за нуждите на проекта. Ще се извършва месечно отчитане на изразходваните средства, ще бъдат начислявани и изплащани възнагражденията на експертния екип и останалия персонал по проекта, ще се превеждат дължимите суми за социални и други осигуровки на бюджета, внасяни дължимите данъци. Екъпът ежедневно ще следи за правилното протичане на производствения процес, а всеки месец ще се провеждат редовни заседания, на които ще бъдат предавани месечните доклади на членовете от екипа по проекта и разпределят задачите за следващия месец. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ежедневното присъствие и контрол от екипа ще спомогне за правилното протичане на работния процес и ефективност на производството, което ще доведе до успешното изпълнение на проекта и задълженията по договора.
Дейност 3: Подготовка и осигуряване на суровини, материали и оборудване Набиране на оферти. За стартиране на дейността на фирмата е нужно да се набавят най-необходимите стоки и материали от български, или чужди фирми опериращи на българския пазар. Поради неяснотата дали може да се внасят суровини извън ЕС и същевременно изнасят, ще се търсят най-изгодните оферти от търговците на българския пазар, макар надценката на нужните суровини и продукти да е с пъти по-висока от цените на които може да са достави от чужбина. До изтичане срока на договора и отпадане на неяснотите и забраните, фирмата-кандидат ще се ограничи до закупуване на минимум необходимите суровини и материали за стартиране на дейността и изпълнение на заложеното по проекта и договора. Наличието на собствени машини и оказаната помощ от семейството ще спомогне за първите месеци за излизане на пазара с конкурентни цени, въпреки задължението от АЗ да се купуват стоки от българския пазар и да не се търгува на външния. Дейността е от съществено значение за успешната бъдеща пазарна реализация на предприятието.
Дейност 4: Назначаване и обучение на персонал и осигуряване на заплати за 3 месеца Подбор на персонал, който да се справя успешно с поставенит задачи. При нужда провеждане на обучение за справяне със спецификата и обема на работа. Инвестиране в обучения за развитие на ключови професионални компетентности и за професионална квалификация за допълнително получаване на знания и умения необходими за изпълнение функциите в предприятието адекватни на съвременните процеси в съответната дейност.
Дейност 5: Производство на продуктите и извършване на услугите Производството ще се извършва със собствени налични машини в домашни условия, в приспособени за нуждите помещения през началните месеци, а по-късно ще се наемат и по-големи халета. Ще се наблегне на производството на слабо предлагани на българския пазар изделия и услуги, които влияят положително върху човешкия организъм. Слабото предлагане на тези продукти и услуги и високото им качество ще помогнат на фирмата-кандидат да пробие успешно на българския пазар и реализира добри приходи, което ще гарантира изпълнението на задълженията по време на договора и периода след това.
Дейност 6: Визуализация и реклама Изработване и поставяне на табела за информиране на общественоста, относно полученато безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Набавяне и поставяне на самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане.
Дейност 7: Продажба на едро и дребно чрез ел. магазин и директни продажби Използвайки създадените вече контакти, направеното проучване за търсенето от потребителите на произвежданите продукти и услуги бързо ще се реализират продуктите произведени във фирмата кандидат и ще се изпълнят договореностите в договора с Договарящия орган. За продажби на дребно ще се използват както електронен магазин, така и директни продажби по предвидените и описани в проекта начини.
Дейност 8: Приключване и отчитане на дейностите по проекта Предадени прецизни и редовни междинни отчети по образец. Изготвяне на окончателни отчети по образец относно изпълнението на целите на проекта, постигнатите резултати и реални стойности на заложените индикатори. Съдействие на представителите на Договарящия орган при документални и проверки на място за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 000 BGN
Общ бюджет: 18 906 BGN
БФП: 18 906 BGN
Общо изплатени средства: 18 906 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 906 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 4 000 BGN
2014 14 906 BGN
2015 0 BGN
18 906 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 070 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 400 BGN
2014 12 670 BGN
2015 0 BGN
16 070 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 836 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 600 BGN
2014 2 236 BGN
2015 0 BGN
2 836 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз