Дейности:
|
Дейност 1: Сформиране на екип за организация и управление Ще бъде сформиран експертен екип по проекта чрез подбор на необходимите кадри според нуждите за успешното управление на проекта. Подборът ще бъде осъществен без да се налага ограничение по отношение на пол, етническа принадлежност, социално положение, образователен ценз, икономическо състояние, принос в обществото или какъвто и да е друг признак. Екипът за организация и управление на проекта ще се състои от двама доказани специалисти – Ръководител и Счетоводител. Дейност 2: Изпълнение на задачите от екипа за организация и управление. Лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. Ще бъде открита и поддържана специална банкова сметка само и единствено за нуждите на проекта. Ще се извършва месечно отчитане на изразходваните средства, ще бъдат начислявани и изплащани възнагражденията на експертния екип и останалия персонал по проекта, ще се превеждат дължимите суми за социални и други осигуровки на бюджета, внасяни дължимите данъци. Екъпът ежедневно ще следи за правилното протичане на производствения процес, а всеки месец ще се провеждат редовни заседания, на които ще бъдат предавани месечните доклади на членовете от екипа по проекта и разпределят задачите за следващия месец. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ежедневното присъствие и контрол от екипа ще спомогне за правилното протичане на работния процес и ефективност на производството, което ще доведе до успешното изпълнение на проекта и задълженията по договора. Дейност 3: Подготовка и осигуряване на суровини, материали и оборудване Набиране на оферти. За стартиране на дейността на фирмата е нужно да се набавят най-необходимите стоки и материали от български, или чужди фирми опериращи на българския пазар. Поради неяснотата дали може да се внасят суровини извън ЕС и същевременно изнасят, ще се търсят най-изгодните оферти от търговците на българския пазар, макар надценката на нужните суровини и продукти да е с пъти по-висока от цените на които може да са достави от чужбина. До изтичане срока на договора и отпадане на неяснотите и забраните, фирмата-кандидат ще се ограничи до закупуване на минимум необходимите суровини и материали за стартиране на дейността и изпълнение на заложеното по проекта и договора. Наличието на собствени машини и оказаната помощ от семейството ще спомогне за първите месеци за излизане на пазара с конкурентни цени, въпреки задължението от АЗ да се купуват стоки от българския пазар и да не се търгува на външния. Дейността е от съществено значение за успешната бъдеща пазарна реализация на предприятието. Дейност 4: Назначаване и обучение на персонал и осигуряване на заплати за 3 месеца Подбор на персонал, който да се справя успешно с поставенит задачи. При нужда провеждане на обучение за справяне със спецификата и обема на работа. Инвестиране в обучения за развитие на ключови професионални компетентности и за професионална квалификация за допълнително получаване на знания и умения необходими за изпълнение функциите в предприятието адекватни на съвременните процеси в съответната дейност. Дейност 5: Производство на продуктите и извършване на услугите Производството ще се извършва със собствени налични машини в домашни условия, в приспособени за нуждите помещения през началните месеци, а по-късно ще се наемат и по-големи халета. Ще се наблегне на производството на слабо предлагани на българския пазар изделия и услуги, които влияят положително върху човешкия организъм. Слабото предлагане на тези продукти и услуги и високото им качество ще помогнат на фирмата-кандидат да пробие успешно на българския пазар и реализира добри приходи, което ще гарантира изпълнението на задълженията по време на договора и периода след това. Дейност 6: Визуализация и реклама Изработване и поставяне на табела за информиране на общественоста, относно полученато безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Набавяне и поставяне на самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане. Дейност 7: Продажба на едро и дребно чрез ел. магазин и директни продажби Използвайки създадените вече контакти, направеното проучване за търсенето от потребителите на произвежданите продукти и услуги бързо ще се реализират продуктите произведени във фирмата кандидат и ще се изпълнят договореностите в договора с Договарящия орган. За продажби на дребно ще се използват както електронен магазин, така и директни продажби по предвидените и описани в проекта начини. Дейност 8: Приключване и отчитане на дейностите по проекта Предадени прецизни и редовни междинни отчети по образец. Изготвяне на окончателни отчети по образец относно изпълнението на целите на проекта, постигнатите резултати и реални стойности на заложените индикатори. Съдействие на представителите на Договарящия орган при документални и проверки на място за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта.
|