ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0045-C0001
Номер на проект:
A12-22-35
Наименование:
Компетентни и подготвени служители на район „Искър” за по-ефективна администрация
Бенефициент:
Столична община - район Искър
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
23.07.2013
Дата на приключване:
23.07.2014
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
По-компетентни и обучени служители на район „Искър” за по-качествено обслужване на гражданите и бизнеса и осигуряване на бъдещото развитие на района като стратегически за развитието на Столична община като цяло
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта Екипът за управление на проекта се състои от двама души – ръководител и счетоводител. Те са отговорни за ефективното управление на проекта и за осигуряване качественото изпълнение на дейностите и постигане на целите на проекта. Ще бъдат съставяни и изпращани до УО на ОПАК междинни доклади по изпълнението и искания за плащане, както и окончателен доклад и окончателно искане за плащане. Екипът ще осъществява регулярни срещи за контролиране на напредъка по проекта и следене за спазването на план-графика и законосъобразното изпълнение на дейностите. По дейността ще бъдат подготвени и проведени и необходимите процедури за избор на изпълнител.
Дейност 2: Провеждане на обучения за служителите от район „Искър” в Института по публична администрация и по специализирани теми Дейността се състои в реализацията на следните поддейности: 1.1. Провеждане на обучения за служителите на район „Искър” от Каталога на ИПА В зависимост от функциите на служителите и въз основа на предварително допитване относно необходимите обучения, реализирани от ИПА, са избрани следните обучителни курсове в Института, на които да бъдат изпратени служители от района: - Планиране на човешките ресурси – 2 служители по управление на човешките ресурси - Делова комуникация и етикет – 1 служител, който пряко участва в делови срещи - Оценка на въздействието на законодателство и политики (предварителна и последваща) – 2 служители - Административно регулиране на стопанската дейност – 2 служители - Прилагане на Гражданския процесуален кодекс (за юристи) – 2 служители с юридическо образование - Основни производства по АПК (за неюристи) – 1 служител, който няма юридическо образование - Управление на отпадъците. Европейски норми и практики – 1 служител от отдел „Инфраструктура, строителство и европейски проекти”, заминаващ се е екология - Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия – 2 служители - Управление на собствеността – 2 служители, занимаващи се пряко с управлението на общинската собственост - Административно обслужване – 3 служители, които пряко се занимават с предоставянето на административни услуги на гражданите и бизнеса - Работа с електронно подписани документи – 2 служители - Презентационни умения. MS Power Point – 1 служител. Общо по тази поддейност 21 служители ще вземат участие в 12 обучителни курса в ИПА. 1.2. Провеждане на специализирани обучения за служителите съобразно конкретните функции, които изпълняват. По тази поддейност ще се реализират следните обучения: - Специализирано обучение по планиране, проектиране, управление и контрол на строителството. То ще включва и технология и методи за изграждане и поддържане на обществени, търговвски, промишлени и жилищни сгради и съоръжения и техните инсталации, както и на пътища и транспортни съоръжения. Такова обучение е необходимо на 5 служители от отдел „Устройство на територията, кадастър, регулация”. - Специализирани обучения за работа с компютърни програми AutoCAD и ArchiCAD за 5 служители - Специализирани обучения за 5 служители от отделите, които имат пряк контакт с потребителите на административни услуги за работа със специфични групи граждани – неграмотни и слабограмотни лица, както и лица от малцинствата - Провеждане на две тридневни обучения по екипна ефективност за служителите, разделени на 2 групи
Дейност 3: Провеждане на чуждоезикови обучения По дейността ще бъдат проведени следните езикови обучения: - Обучение по английски език нива А1 и А2 за 16 служители - Обучение по немски език нива А1 и А2 за 4 служители Обученията ще бъдат проведени чрез процедура по ЗОП като ще завършат със сертификати.
Дейност 4: Дейности за информация и публичност За осигуряване на публичността на проекта ще бъдат отпечатани и разпространенки 100 брошури и 10 плаката. Ще бъде качвана подробна и регулярна информация на интернет сайта на районната администрация http://www.raioniskar.bg/
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
63 712 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 2
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 3
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 4
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 5
Дейност 1: Брой членове на екипа
Индикатор 6
Дейност 1:Брой междинни доклади
Индикатор 7
Дейност 1:Брой окончателни доклади
Индикатор 8
Дейност 2:Брой обучени служители в ИПА
Индикатор 9
Дейност 2:Брой курсове в ИПА
Индикатор 10
Дейност 2:Брой служители обучени по планиране, проектиране, управление и контрол на строителството
Индикатор 11
Дейност 2:Брой обучени служители за работа с AutoCAD и ArchiCAD
Индикатор 12
Дейност 2:Брой обучени служители за работа със специфични групи граждани
Индикатор 13
Дейност 2:Брой обучени служители по екипна ефективност
Индикатор 14
Дейност 3:Брой обучени служители по английски език
Индикатор 15
Дейност 3:Брой обучени служители по немски език
Индикатор 16
Дейност 4:Брой брошури
Индикатор 17
Дейност 4:Брой плакати
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз