ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-0671-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02070
Наименование:
"Създаване на "КРОНБИС" ЕООД - обект за производство и продажба на закуски и тестени изделия+
Бенефициент:
"КРОНБИС" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
21.05.2013
Начална дата:
12.07.2013
Дата на приключване:
01.01.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Да стартира самостоятелната стопанска дейност и да наложи на Варненския пазар обект за производство и продажба на закуски и тестени изделия, който да задоволи и най-изтънчения вкус на българския потребител, като се придържа към БДС в производството на хляб.
Дейности:
1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни процедури и закупуване на активи.
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи: 1. Изработка и монтаж на информационна табела 2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване. 3. Планира се информиране на обществеността за средствата по програмата и чрез фейсбук профила и уеб-сайта на фирмата.
3. Осигуряване на 1 устойчиво работно място Управителя на фирмата ще бъде назначен по Договор за Управление и Контрол. Той ще отговаря за цялостното функциониране на фирмата, свързано с управление, производство и продажби. След приключване на проекта се предвижда наемането и на допълнителен персонал за производството.
4. Наемане на подходящ обект за производство и продажба на закуски и тестени изделия. Ще се наеме малък полуоборудван обект, в който да се извършва производствената и търговска дейност. Основно внимание при избора ще се отдели на ключовото му местополжение – в близост до училище, институция, автобусна спирка или друго, което да осигури постоянен човекопоток и добри продажби.
5. Оборудване на новосъздаденото предприятие с необходимите за дейността техника, материали и консумативи. Ще се закупят следните ДМА: - Професионален Конвектомат с втасална камера– за втасване и изпичане на тестените изделия, като ще се държи на две основни негови характеристики – висока производителност и нисък разход на ел. енергия, което е от огромно значение за ценообразуването на готовата родукция. - Касов апарат, който е задължителен за продажбите. Ще се закупят следните материали: Ще се закупят следните консумативи: хранителни продукти (брашно, олио, сирене и др.), които са необходими за реалното стартиране на дейността Шапки и ръкавици за едноктарна употреба, опаковъчни продукти и др.
6. Осигуряване на разрешителни и лицензи за стартиране на производствената и търговска дейност на предприятието. За законовото и безпроблемно съществуване на предприятието ще бъдат издадени следните задължителни документи: 1. НАССР 2. Разрешително за търговия с храни 3. разрешително от РИОКОЗ
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
16 213 BGN
Общ бюджет:
15 947 BGN
БФП:
15 947 BGN
Общо изплатени средства:
15 861 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
15 947
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 240 BGN
2014
12 621 BGN
2015
0 BGN
15 861 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
13 555
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 754 BGN
2014
10 728 BGN
2015
0 BGN
13 482 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 392
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
486 BGN
2014
1 893 BGN
2015
0 BGN
2 379 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз