Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0616-C0001
Номер на проект: ESF-1203-09-12005
Наименование: Изграждане на оперативен и технически потенциал на ДЖОМЕДИЯ ЕООД
Бенефициент: ДЖОМЕДИЯ ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 21.05.2013
Начална дата: 12.07.2013
Дата на приключване: 01.04.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Стара Загора
                    Стара Загора
Описание
Описание на проекта: Успешно стартиране на самостоятелна стопанска дейност на Джомедия ЕООД
Дейности: Дейност 1: Управление и отчетност на проекта  Структуриране и назначаване на членовете на проектния екип;  Установяване на системи за управление, мониторинг и контрол;  Установяване на специфичните отговорности на членовете на екипа и форматите за докладване и координиране;  Разработване и утвърждаване на работен план и график за изпълнение;  Разработване на вътрешната система за управление – отговорности и правомощия, осигуряване на ресурси, планиране, изпълнение, план за комуникация, включително с други заинтересовани страни;  Разработва и изпълнява план за информация и публичност относно изпълнението на проекта;  Осигуряване на вътрешен одит на проекта;  Подготовка и предаване на технически и финансов отчети. Екипът ще изготвя и подава необходимите документи на Договарящия орган, съобразно неговите изисквания.
Дейност 2: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал Лицата от целевата група ще бъдат наети на трудов договор и техните възнаграждения ще бъдат изплащани съгласно ограниченията описани в насоките за кандидатстване. Дейността е задължителна с оглед спазване условията на трудовите договори, които ще бъдат сключени с персонала на новосъздадената фирма с цел стартиране дейността на Джомедия ЕООД.
Дейност 3: Закупуване на необходимо за дейността на предприятието оборудване Съгласно приложените спецификации ще бъдат закупени, доставени и инсталирани ДМА и ДНА, както следва: 1. Компютърно оборудване (ДМА) - Лаптоп, настолен компютър, рутер и мултифункционално устройство (принтер/ скенер/факс); Оборудването е минимално необходимото такова за обезпечаването на възможности за програмна обработка на продуктите на фирмата до завършен електронен вид, както и за обезпечаване на средства на нормална офис дейност в условията на локална мрежа 2. Специализирано оборудване(ДМА): - Фотокамера; С фотоапарата ще се изготвят високо качествени печатни материали - дипляни, флаери, проспекти, албуми, лога за билборди и други печатни материали, които са необходими, за всякакви мероприятия и рекламни кампании. Желаният фотоапарат ще осигурява дигитални ресурси за уеб-сайта и други електронни форми на реклама и прави панорамни фотоси с широкоъгълен обектив с отлично фиксиране на детайли. - Видеокамера. Предвидената видеокамера е мощна, функционална и компактна. Ще бъде основно средство за работата на фирмата при запис на интервюта, семинари, изложения и конгреси. При всякакви мащабни събития се работи заедно с камера и фотоапарат. С тях ще се обслужват пълноценно и бързо евентуалните корпоративни клиенти на фирмата. 3. Уебсайт на фирмата (ДНА). Ще бъде закупен специализиран софтуерен продукт с възможности, съгласно приложената спецификация. Ще бъде доставен, инсталиран и настроен според нуждите на фирмата и ще бъде предоставено обучение за неговото администриране. Уебсайтът ще бъде мощно средство за комуникации за Кандидата и фактор за успех на пазара на целевите услуги.
Дейност 4: Изготвяне на стратегия и стартиране на дейността на собственото предприятие Дейността по разработване на стратегия ще бъде възложена на външна консултантска фирма, защото изготвеният бизнес план по време на обучението по Компонент 1 от представляващият Кандидата, се отнася за предмет на дейност: фитнес, йога, пилатес, каланетика за целеви групи над 40 години. За обект на стартираща дейност е решено изработването на три до пет петминутни рекламни ТВ филми за артефактите в Долината на Тракийските царе. За целта на първо място ще се изготви творчески план, концепция и снимачен план за планираните филми. Приложният специалист ще помага активно на фотограф-оператора за качването на уебсайта на тематичните разработки по сценария. Ще се уточнят в детайли часовете на снимки, транспортирането на екипа и нужните командировъчни. Фотограф-операторът ще заснеме набелязаните обекти, ще се направят необходимите интервюта с помощта на закупените по проекта видеокамера и фотоапарат. Приложният специалист заедно с фотограф-оператора с помощта на GIMP - софтуерен продукт за професионална обработка на изображения, придобит по време на изпълнението на проекта безплатно, ще извършат постпродукцията на заснетия материал - монтаж, озвучаване, записване на различни носители, качване на уебсайта на фирмата в интернет.
Дейност 5: Закупуване на материали и консумативи Поетапно закупуване на материали и консумативи, необходими за стартиране и обезпечаване на дейността на предприятието за времето на изпълнение на проекта.
Дейност 6: Информиране и публичност. В рамките на тази дейност ще бъде изпълнено следното: - Изготвена табела по образец на Агенция по заетостта; - Изготвени и поставени 6 стикери на закупеното оборудване по проекта - Отпечатани 50 бр. информационни брошури; - Изготвена и публикувана в местната преса информация за изпълнението на проекта с БФП по ОП РЧР; - На видно място на уебсайта на фирмата ще бъде поместена информация за изпълнението на проекта с БФП по ОП РЧР. При реализирането на дейностите за информиране и публичност ще бъдат спазени всички изисквания за визуализация относно финансовата подкрепа от ЕСФ и ЕФРР на УО на ОПРЧР.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 525 BGN
Общ бюджет: 17 507 BGN
БФП: 17 507 BGN
Общо изплатени средства: 17 502 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 507 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 905 BGN
2014 13 597 BGN
2015 0 BGN
17 502 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 881 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 319 BGN
2014 11 558 BGN
2015 0 BGN
14 877 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 626 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 586 BGN
2014 2 040 BGN
2015 0 BGN
2 625 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз