Дейности:
|
Дейност 1: Управление и отчетност на проекта Структуриране и назначаване на членовете на проектния екип;
Установяване на системи за управление, мониторинг и контрол;
Установяване на специфичните отговорности на членовете на екипа и форматите за докладване и координиране;
Разработване и утвърждаване на работен план и график за изпълнение;
Разработване на вътрешната система за управление – отговорности и правомощия, осигуряване на ресурси, планиране, изпълнение, план за комуникация, включително с други заинтересовани страни;
Разработва и изпълнява план за информация и публичност относно изпълнението на проекта;
Осигуряване на вътрешен одит на проекта;
Подготовка и предаване на технически и финансов отчети.
Екипът ще изготвя и подава необходимите документи на Договарящия орган, съобразно неговите изисквания.
Дейност 2: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал Лицата от целевата група ще бъдат наети на трудов договор и техните възнаграждения ще бъдат изплащани съгласно ограниченията описани в насоките за кандидатстване.
Дейността е задължителна с оглед спазване условията на трудовите договори, които ще бъдат сключени с персонала на новосъздадената фирма с цел стартиране дейността на Джомедия ЕООД.
Дейност 3: Закупуване на необходимо за дейността на предприятието оборудване Съгласно приложените спецификации ще бъдат закупени, доставени и инсталирани ДМА и ДНА, както следва:
1. Компютърно оборудване (ДМА) - Лаптоп, настолен компютър, рутер и мултифункционално устройство (принтер/ скенер/факс);
Оборудването е минимално необходимото такова за обезпечаването на възможности за програмна обработка на продуктите на фирмата до завършен електронен вид, както и за обезпечаване на средства на нормална офис дейност в условията на локална мрежа
2. Специализирано оборудване(ДМА):
- Фотокамера;
С фотоапарата ще се изготвят високо качествени печатни материали - дипляни, флаери, проспекти, албуми, лога за билборди и други печатни материали, които са необходими, за всякакви мероприятия и рекламни кампании. Желаният фотоапарат ще осигурява дигитални ресурси за уеб-сайта и други електронни форми на реклама и прави панорамни фотоси с широкоъгълен обектив с отлично фиксиране на детайли.
- Видеокамера.
Предвидената видеокамера е мощна, функционална и компактна. Ще бъде основно средство за работата на фирмата при запис на интервюта, семинари, изложения и конгреси.
При всякакви мащабни събития се работи заедно с камера и фотоапарат. С тях ще се обслужват пълноценно и бързо евентуалните корпоративни клиенти на фирмата.
3. Уебсайт на фирмата (ДНА).
Ще бъде закупен специализиран софтуерен продукт с възможности, съгласно приложената спецификация. Ще бъде доставен, инсталиран и настроен според нуждите на фирмата и ще бъде предоставено обучение за неговото администриране.
Уебсайтът ще бъде мощно средство за комуникации за Кандидата и фактор за успех на пазара на целевите услуги.
Дейност 4: Изготвяне на стратегия и стартиране на дейността на собственото предприятие Дейността по разработване на стратегия ще бъде възложена на външна консултантска фирма, защото изготвеният бизнес план по време на обучението по Компонент 1 от представляващият Кандидата, се отнася за предмет на дейност: фитнес, йога, пилатес, каланетика за целеви групи над 40 години.
За обект на стартираща дейност е решено изработването на три до пет петминутни рекламни ТВ филми за артефактите в Долината на Тракийските царе. За целта на първо място ще се изготви творчески план, концепция и снимачен план за планираните филми. Приложният специалист ще помага активно на фотограф-оператора за качването на уебсайта на тематичните разработки по сценария. Ще се уточнят в детайли часовете на снимки, транспортирането на екипа и нужните командировъчни. Фотограф-операторът ще заснеме набелязаните обекти, ще се направят необходимите интервюта с помощта на закупените по проекта видеокамера и фотоапарат. Приложният специалист заедно с фотограф-оператора с помощта на GIMP - софтуерен продукт за професионална обработка на изображения, придобит по време на изпълнението на проекта безплатно, ще извършат постпродукцията на заснетия материал - монтаж, озвучаване, записване на различни носители, качване на уебсайта на фирмата в интернет.
Дейност 5: Закупуване на материали и консумативи Поетапно закупуване на материали и консумативи, необходими за стартиране и обезпечаване на дейността на предприятието за времето на изпълнение на проекта. Дейност 6: Информиране и публичност. В рамките на тази дейност ще бъде изпълнено следното:
- Изготвена табела по образец на Агенция по заетостта;
- Изготвени и поставени 6 стикери на закупеното оборудване по проекта
- Отпечатани 50 бр. информационни брошури;
- Изготвена и публикувана в местната преса информация за изпълнението на проекта с БФП по ОП РЧР;
- На видно място на уебсайта на фирмата ще бъде поместена информация за изпълнението на проекта с БФП по ОП РЧР.
При реализирането на дейностите за информиране и публичност ще бъдат спазени всички изисквания за визуализация относно финансовата подкрепа от ЕСФ и ЕФРР на УО на ОПРЧР.
|