Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0450-C0001
Номер на проект: ESF-1203-02-09001
Наименование: "Автомивка и автоуслуги - бързо и качествено!"
Бенефициент: "Д И Д АВТО" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 11.04.2013
Начална дата: 03.06.2013
Дата на приключване: 01.12.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Сливен
                    Нова Загора
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е да подпомогне развиването на самостоятелната стопанска дейност на новорегистрирано предприятие в сферата на услугите.
Дейности: Дейност 1: Сформиране екип за изпълнение на проекта Дейността предвижда сформиране и поддържане на специална структура за изпълнение и управление на проекта - Екип на проекта. Той ще се състои от: Ръководител на проекта и Счетоводител на проекта. Екипът е определен при подготовка на проектното предложение. Участието му в етапа на разработването на проекта ще гарантира познаването на проектната идея, дейностите и планираните резултати. Членовете на екипа ще бъдат ангажирани по проекта след сключване на договори, регламентиращи задължения и отговорностите им при изпълнението на проекта. Екипът ще бъде отговорен за техническото и финансово изпълнение на проекта. В тази връзка ще се провеждат ежеседмични срещи, на които ще се следи за изпълнението на календарния график и напредъка на проекта. Ще бъдат отчитани извършените дейности и планирани предстоящите. Ръководителят на проекта ще изготвя подробен план за действие и разпределя задачите. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на ДО доклади, междинни технически доклади и окончателен технически доклад, придружени с финансови отчети. За организацията и управлението на проекта, Д И Д АВТО ЕООД ще предостави за ползване фирмено помещение.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на подизпълнители за планираните по проекта доставки. Закупуване на материали, консумативи и оборудване Ще се прчилагат процедурите за избор уредени в ПМС № 55/12.03.2007г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз и от Програма ФАР на Европейския съюз, и от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство. Предвидени по проекта процедури: - • Избор на изпълнител за „Доставчик на машини, оборудване и съоръжения», планирана стойност на услугата <15 000 лв. без ДДС, не се предвижда процедура. Изборът ще бъде извършен като се събере една оферта, отговаряща на техническите изисквания в договора за безвъзмездна финансова помощ. Извършения разход ще бъде доказан със сключен договор и първичен платежен документ. • Избор на изпълнител за «Доставка на материали и консумативи- първоначално закупуване», планирана стойност на услугата <15 000 лв. без ДДС, не се предвижда процедура. Изборът ще бъде извършен като се събере една оферта, отговаряща на техническите изисквания в договора за безвъзмездна финансова помощ. Извършеният разход ще бъде доказан с първичен платежен документ. Закупеното оборудване / по приложена спецификация към Проектното предложение/ произтича от спецификата на дейността на предприятието и идеята за развиване на собствения бизнес на кандидата. Предназначението на ново закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
Дейност 3: Информиране и публичност по проекта Ще бъде изработена табела, пълноцветна и с размери най-малко: дължина–80см. и ширина-55 см. Закупеното по проекта оборудване ще бъде обозначено със самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, Стикерите ще са пълноцветни с размери най-малко: дължина 4 см. и ширина 7 см. При изготвяне и/или отпечатването на материали по проекта, задължително на заглавната страница ще се посочват схемата и източника, по който същите се финансират, и съответните за това символи. Всички материали ще съдържат, логото на ЕС и съответните графични стандарти в Приложение 1 на Регламент № 1083/2006 както и позоване на ЕС; логото на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” и и позоване на ЕСФ; пълно изписване на оперативната програма- Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”; Послание, което символизира помощта на ЕС- „Инвестира във Вашето бъдеще!”
Дейност 4: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за 2 месеца Предприятието ще стартира дейността си с 3 работни места: -Управител /собственик и бенефициент по договора/- 1 работно място за самонаето лице; ангажиран с управление на дейността на фирмата на пълен работен ден. -Общ работник /работник ръчно монтиране на детайли – 1 работно място на ½ работен ден / 4 часа/. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА. 1.Образование – начално 2.Професионален опит – минимум една година общ трудов стаж . 3.Лични качества – добро физическо и психическо здраве, оперативност, изпълнителност. II. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ: 1. Дейността на общия работник се състои в извършване на рутинни дейности ръчно или с помощта на най-прости инструменти и механизми със значително физическо усилие. 2. Изпълнява ръчни операции по зареждане с материали, смазване и почистване на съоръженията, пренасяне на инвентар от едно място на друго. 3. Участва във всички товаро-разтоварни, монтажни и демонтажни работи на територията на обекта, а също така и извън него при изпълнение на поръчки. 4. Да спазва нормите, правилата и изискванията за безопасна работа, по които е обучен и инструктиран. 5. Да използва коректно машините, съоръженията и средствата за индивидуална и колективна защита. 6. Да уведомява съответните длъжностни лица за всеки случай на повреди, аварии и други, които създават опасност за неговото или на други хора здраве, а така също и за възникналите трудови злополуки. 7. Да оказва съдействие за реализирането на всички мерки, свързани с осигуряване на безопасността и опазване на здравето на хората. 8. Да изпълнява възложените му задачи, да спазва трудовата дисциплина, да идва редовно на работа, да не употребява алкохол по време на работа, да уплътнява работното си време. - Мияч превозни средства- 1 работно място на пълен работен ден / 8 часа/. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА. 1.Образование – начално 2.Професионален опит – минимум една година общ трудов стаж . 3.Лични качества – добро физическо и психическо здраве, оперативност, изпълнителност. II. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ Миячите на превозни средства изпълняват следните основни задачи: − почистват, мият и полират превозни средства на ръка или с помощта на ръчни инструменти; − почистват с прахосмукачка превозни средства, постелки и тапицерия; − отстраняват петна и замърсявания от външните и вътрешните повърхности на превозните средства чрез използване на почистващи препарати; − мият гуми и калници; − мият и полират стъклата на превозни средства; − почистват купетата в превозни средства. Миячите на превозни средства мият, почистват и полират превозни средства. С ново назначения персонал ще бъдат сключени трудови договори, които ще регламентират заплащането, работното време С персонала ще бъдат сключени трудови договори, които ще регламентират срока възнаграждението за длъжността и работно време .
Дейност 5: Отчитане на проекта Ще бъдат изготвени следните документи, във връзка със задълженията на Бенефициента по отношение на отчитането: • Подробен план график за изпълнение на дейностите по проекта и график за провеждане на процедури; • Доклади, с които се отчита техническото и финансово изпълнение на проекта. • Всички изискуеми документи по отчитането на проекта (бюджети, справки и отчети, отразяващи изпълнението на договора). • Междинни и окончателен технически доклади и финансов отчет. Ще бъде осигурен подходящ софтуер за поддържането и архивирането на финансовите данни, документи и отчети в съответствие с изискванията на чл. 60d от Регламент (ЕО) № 1083/2006. В рамките на счетоводнтаа система ще се поддържа аналитичност за всички свързани с проекта транзакции. Всички разходооправдателни документи по проекта ще се съставят самостоятелно от останалите документи на фирмата и ще съдържат всички реквизити, съгласно българското законодателство. Особено внимание ще бъде отделено на процеса на верифицирането на разходите. Като етап от процеса на сертифициране, верифицирането представлява процес на наблюдение и контрол върху финансовия и физическия напредък по проекта за потвърждаване на приемливостта на разходите за изпълнение на проекта.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 17 402 BGN
Общ бюджет: 17 189 BGN
БФП: 17 189 BGN
Общо изплатени средства: 17 189 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 189 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 480 BGN
2014 13 709 BGN
2015 0 BGN
17 189 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 610 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 958 BGN
2014 11 652 BGN
2015 0 BGN
14 610 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 578 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 522 BGN
2014 2 056 BGN
2015 0 BGN
2 578 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз