Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта Екип от 2 души ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите. Основни поддейности:
1.1.Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа.
1.2. Провеждане на регулярни екипни срещи – всеки месец - за разпределяне на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното.
1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички пряко ангажираните в изпълнението на проекта.
1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности.
1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията.
2. Изготвяне на стратегия Структуриране на търговската и организационна дейност на новото предприятие с описание на идеята, продукта, целевите пазари, плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за маркетиране на дейността и др. Описание на конкурентните предимства на иновативния бизнес модел на магазина за детски обувки по:
- Индивидуален подход към клиентите, който включва обслужване от обучен персонал, който да препоръча най-правилния размер и модел обувка за детето, с помощта на модерна технология за задължително предварително замерване на детско краче;
- Атмосфера, която предразполага децата и улеснява избора на родителите – детски занимания за привличане на вниманието;
- Грижи за повишаване потребителската култура на клиентите посредством редица обучителни и ПР мероприятия – лекции, асистиране от страна на обслужващ персонал, нестандартни информационни материали;
- Създаване на електронен магазин, който от една страна ще повиши дигитална компетентност и уменията за работа с ИКТ на целевата група;
- Предлагане само на детски обувки на европейски и турски производители с високо качество на реализираната продукция по предварително заложени критерии за качество, ергономия, функционалност и дизайн.
3. Наемане и оборудване на помещения за търговски цели и административна дейност Търговско помещение за извършване на търговията с детски обувки на оживено търговско място ще бъде наето. Площта на магазина ще се бъде над 25м2. Част от помещението ще бъде оборудвано със собствени средства на кандидата, а другата част от оборудването – напр. прибор за измерване на детско стъпало, компютър със софтуер за търговски обект и др. ще бъде закупена със средствата по проекта. Закупуването на търговския хардуер и софтуер ще позволи постоянна актуализация и следене на складовите наличности, възможност за техния анализ и ще подкрепя търговската дейност на предприятието. Приборът за измерване на детското стъпало ще позволи на търговския персонал да препоръча най-правилния размер и модел обувка според спецификата на детското краче. Тъй като костната и нервна система на децата е в процес на развитите, те не чувстват натиск върху краката си като възрастни. Детето не се оплаква, че обувката не му е удобна и като резултат половината от децата носят обувки, която е една или две размери по-малка или са тесни/широки. Това води до изкривявания, враствания и промяна в походката.
На екипа по проекта ще бъде осигурено помещение под наем за извършване на дейността му.
4. Закупуване на материали В рамките на проекта ще бъдат закупени детски обувки и сандали. Закупуването им ще стане по реда на ПМС 55/2007 г. 5. Подбор и назначаване на продавач – консултанта. Назначаване на самонаетото лице. Осигуряване на трудови възнаграждения Екипът за управление на проекта ще подготви трудови договори за назначаване на Управител и продавач-консултант.
С помощта на Бюрото по труда Варна ще бъде подбрано още едно безработно лице, по критерии посочени от предприемача и отговарящи на заложените в стратегията, разработена в дейност 2.
6. Дейности по публичност и визуализация Изготвяне на 2броя информационни табели за проекта за търговското помещение, където ще се осъществява основната дейност и за наетия офис в бизнес сграда за организация и управление на проекта.
Изготвяне на стикери.
Изработване на информационни материали (дипляни) описващи целите на проекта с логото на ОП „Развитие на човешките ресурси” (2000 дипляни) и включващи методите за правилен избор на детка обувка
7. Създаване и разработване електронен магазин Възлагане на доставката на услугата и избор на изпълнител; Изработване и развитие на електронен магазин. Периодично съгласуване с изпълнителя на дизайн и функционалност;
|