Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0402-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02041
Наименование: "Създаване на иновативен модел за развитие на специализиран магазин за детски обувки"
Бенефициент: "ВИАВЕРИ" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 11.04.2013
Начална дата: 05.06.2013
Дата на приключване: 31.08.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: Подпомагане икономическата активност на безработно лице и подкрепа за развитие на собствена, предприемаческа дейност
Дейности: 1. Организация и управление на проекта Екип от 2 души ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите. Основни поддейности: 1.1.Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни екипни срещи – всеки месец - за разпределяне на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички пряко ангажираните в изпълнението на проекта. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията.
2. Изготвяне на стратегия Структуриране на търговската и организационна дейност на новото предприятие с описание на идеята, продукта, целевите пазари, плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за маркетиране на дейността и др. Описание на конкурентните предимства на иновативния бизнес модел на магазина за детски обувки по: - Индивидуален подход към клиентите, който включва обслужване от обучен персонал, който да препоръча най-правилния размер и модел обувка за детето, с помощта на модерна технология за задължително предварително замерване на детско краче; - Атмосфера, която предразполага децата и улеснява избора на родителите – детски занимания за привличане на вниманието; - Грижи за повишаване потребителската култура на клиентите посредством редица обучителни и ПР мероприятия – лекции, асистиране от страна на обслужващ персонал, нестандартни информационни материали; - Създаване на електронен магазин, който от една страна ще повиши дигитална компетентност и уменията за работа с ИКТ на целевата група; - Предлагане само на детски обувки на европейски и турски производители с високо качество на реализираната продукция по предварително заложени критерии за качество, ергономия, функционалност и дизайн.
3. Наемане и оборудване на помещения за търговски цели и административна дейност Търговско помещение за извършване на търговията с детски обувки на оживено търговско място ще бъде наето. Площта на магазина ще се бъде над 25м2. Част от помещението ще бъде оборудвано със собствени средства на кандидата, а другата част от оборудването – напр. прибор за измерване на детско стъпало, компютър със софтуер за търговски обект и др. ще бъде закупена със средствата по проекта. Закупуването на търговския хардуер и софтуер ще позволи постоянна актуализация и следене на складовите наличности, възможност за техния анализ и ще подкрепя търговската дейност на предприятието. Приборът за измерване на детското стъпало ще позволи на търговския персонал да препоръча най-правилния размер и модел обувка според спецификата на детското краче. Тъй като костната и нервна система на децата е в процес на развитите, те не чувстват натиск върху краката си като възрастни. Детето не се оплаква, че обувката не му е удобна и като резултат половината от децата носят обувки, която е една или две размери по-малка или са тесни/широки. Това води до изкривявания, враствания и промяна в походката. На екипа по проекта ще бъде осигурено помещение под наем за извършване на дейността му.
4. Закупуване на материали В рамките на проекта ще бъдат закупени детски обувки и сандали. Закупуването им ще стане по реда на ПМС 55/2007 г.
5. Подбор и назначаване на продавач – консултанта. Назначаване на самонаетото лице. Осигуряване на трудови възнаграждения Екипът за управление на проекта ще подготви трудови договори за назначаване на Управител и продавач-консултант. С помощта на Бюрото по труда Варна ще бъде подбрано още едно безработно лице, по критерии посочени от предприемача и отговарящи на заложените в стратегията, разработена в дейност 2.
6. Дейности по публичност и визуализация Изготвяне на 2броя информационни табели за проекта за търговското помещение, където ще се осъществява основната дейност и за наетия офис в бизнес сграда за организация и управление на проекта. Изготвяне на стикери. Изработване на информационни материали (дипляни) описващи целите на проекта с логото на ОП „Развитие на човешките ресурси” (2000 дипляни) и включващи методите за правилен избор на детка обувка
7. Създаване и разработване електронен магазин Възлагане на доставката на услугата и избор на изпълнител; Изработване и развитие на електронен магазин. Периодично съгласуване с изпълнителя на дизайн и функционалност;
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 801 BGN
Общ бюджет: 17 617 BGN
БФП: 17 617 BGN
Общо изплатени средства: 17 614 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 617 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 960 BGN
2015 13 654 BGN
17 614 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 974 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 366 BGN
2015 11 606 BGN
14 972 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 643 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 594 BGN
2015 2 048 BGN
2 642 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз