Дейности:
|
Дейност № 1 „Сформиране на екип за изпълнение на проекта” В рамките на изпълнение на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление изпълнението на проектните дейности. Екипът ще бъде определен със Заповед на Управителя и ще включва лицата, посочени в раздел II от настоящия документ. Дейност № 2 „Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69 от 11.03.2013 г.” Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69 от 11.03.2013 г. за следното:
1. Извършване на Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност.
2. Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло.
3. Доставка на средства за модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд, както и закупуване на колективни средства за защита.
4. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта. Дейност № 3 „Извършване на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност” Извършване на анализ на състоянието на организацията и проектиране на трудовата дейност на “ЕЛЕКТРИСИТИ” ЕООД, който обхваща всички работни направления и процеси в компанията. Структурата на изготвения анализ ще съдържа като минимум информация относно:
I. Въведение - използвани изходни данни, характеристики и състояние на дружеството и организацията на трудовата дейност към момента.
II. Изложение и анализ - силни и слаби страни на организацията на трудовата дейност и работната среда.
III. Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност - при кои елементи на организацията на основните и спомагателни дейности има необходимост от усъвършенстване и подобрения и какви; подобрения на условията на труд и други мерки за повишаване и поддържане на работоспособността и производителността на труда и как ще се постигне това; какви методи и средства ще бъдат използвани за постигането на целите на проекта.
IV. Заключение.
Анализът следва да приключи с представяне на доклад, в който да бъдат включени установените силни и слаби страни на трудовата дейност; причините за констатираните слабости; насоки за подобряване на условията на труд и конкретни предложения за усъвършенстване. Дейност № 4: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло В рамките на изпълнение на тази дейност се предвижда закупуването на висококачествени лични предпазни средства и работно облекло за работниците, както следва:
- Строителна каска, комфортна околожка обхващаща тила, 6- позиционно захващане, коригиране с приплъзване, с възможност за поставяне на антифони – 29 бр.
- Антифони за каска с адаптер – 29 бр.
- Зимен, Полугащеризон (топло и водозащитен) – 31 бр.
- Летен, Полугащеризон със светлоотразителни ленти - изработен от плат 100% памук – 31 бр.
- Дълъг работен панталон (летен) със светлоотразителни ленти - 100% памук – 31 бр.
- Топло и водозащитен панталон (зимен) – 31 бр.
- Масло и водоустойчив панталон със светлоотразителни ленти – 31 бр.
- Водо и топлозащитна шуба с топлозащитна подплата – 31 бр.
- Лятно работно яке със светлоотразителни ленти – 31 бр.
- Масло и водоустойчиво яке със светлоотразителни – 31 бр.
- Топлозащитен елек (зимен) с вътрешен джоб – 31 бр.
- Елек със светлоотразителни ленти (летен), предно закопчаване – 31 бр.
- Дамски двулицев елек (полар / полиестер) – 3 бр.
- Тениска къс ръкав, 100 % памук – 31 бр.
- Водозащитно наметало с качулка – 19 бр.
- Обувки, цели зимни – 10 бр.
- Обувки, цели летни – 10 бр.
- Боти от телешка кожа и текстил, абсорбираща подплата, анатомична стелка, трислойно масло и киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично, полиуретаново ходило, метално бомбе и метална пластина против пробождане, водоустойчиви – 22 бр.
- Обувки, цели, устойчиви на 18000 V за 1 минута. Водоотблъскваща сая. Дишаща, абсорбираща влагата сая. Подвижна стелка, покрита с екстил. Ходило PU/PU, EN 347 – 22 бр.
- Ботуши от нитрил - гума с метално бомбе грайферно ходило – 9 бр.
- Защитни очила с филтърни клапи, анатомични, широкообзорни, предпазващи и от прах, със стъкла – 29 бр.
- Ръкавици от безшевно плетено трико. Пръсти и длани обработени с PVC за водоустойчивост – 20 бр.
- Зимни ватирани ръкавици от безшевно трико. Пръсти и длани обработени с PVC за водоустойчивост– 20 бр.
- Ватирана шапка - тип ушанка от промазан плат – 31 бр.
- Шапка лятна, слънцепредпазна, с предпазител за главата от полиетилен. EN 812 – 31 бр.
- Очила за работа с компютър - диоптрична рамка, най-висок клас антирефлексни стъкла с 3 г. гаранция – 3 бр.
- Сбруя (раменно- бедрен колан) с две предпазни точки една на гърба с удължител и една на гърдите(два текстилни ремъка), изработена от еластичен материал, с комфортен колан с държачи за аксесоари, автоматична катарама и две позициониращи точки(ляво и дясно),размер L/XL, EN361, EN358 – 12 бр.
- Ръкавици диелектрични 30 kV клас 3, работно напрежение до 26.5 kV при работа в електрически уредби за напрежение над 1000 V – 13 бр.
- Боти диелектрични 20 kV при работа в електрически уредби за напрежение над 1000 V – 13 бр. Дейност № 5: Закупуване на средства за модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд, както и закупуване на колективни средства за защ В рамките на изпълнение на тази дейност се предвижда закупуването на ергономични офис столове, пожароизвестителна централа и средства за колективна защита на работниците, както следва:
- Ергономични офис столове – 5 бр.
- Пожароизвестителна централа - административен офис, гр. София – 1 бр.
- Килимчета диелектрични – 4 бр.
- Щанга универсална диелектрична – 4 бр.
- Пътека диелектрична – 4 бр.
- Преносими заземители – комплект – 4 бр.
- Фасадна защитна мрежа за скеле -1 бр.
- Защитни парапети за скеле - 140 бр.
- Водач за осигурителна линия - 2 бр. Дейност № 6: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта. Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са:
• Една информационна табела, изработена в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”. Табелата ще бъде поставена в Административния офис на дружеството находящ се в гр. София, ул. “Калояново” № 14.
• Изготвяне на информационни стикери за закупените в рамките на проекта оборудване / средства за колективна защита;
• Изготвяне на петдесет броя брошури в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”;
• Във всички обяви или публикации, свързани с проекта, дружеството ще уточнява, че проектът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”.
Дружеството ще информира участниците в операцията за финансирането от програмата и от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Дейност № 7: Процес на управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта Тази дейност предвижда спазване на план- графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности в проекта и посочените индикатори; управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение; навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации; текущ контрол по осъществяване на дейностите; анализиране и оценка на документи и др.
|