Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.3.03-0894-C0001
Номер на проект: ESF-2303-01-01019
Наименование: "Подобряване на условията на труд в "ЕЛЕКТРИСИТИ" ЕООД"
Бенефициент: "ЕЛЕКТРИСИТИ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 22.05.2013
Начална дата: 27.06.2013
Дата на приключване: 01.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване на ефективността на служителите и работниците на “ЕЛЕКТРИСИТИ” ЕООД и подобряване на условията на труд на работното място при спазване на нормите и изискванията по безопасност и здраве при работа чрез изпълнение на всеобхватна програма за усъвършенстване на организацията на трудовата дейност и създаване на предпоставки за усъвършенстване на политиката за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
Дейности: Дейност № 1 „Сформиране на екип за изпълнение на проекта” В рамките на изпълнение на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление изпълнението на проектните дейности. Екипът ще бъде определен със Заповед на Управителя и ще включва лицата, посочени в раздел II от настоящия документ.
Дейност № 2 „Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69 от 11.03.2013 г.” Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69 от 11.03.2013 г. за следното: 1. Извършване на Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност. 2. Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло. 3. Доставка на средства за модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд, както и закупуване на колективни средства за защита. 4. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта.
Дейност № 3 „Извършване на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност” Извършване на анализ на състоянието на организацията и проектиране на трудовата дейност на “ЕЛЕКТРИСИТИ” ЕООД, който обхваща всички работни направления и процеси в компанията. Структурата на изготвения анализ ще съдържа като минимум информация относно: I. Въведение - използвани изходни данни, характеристики и състояние на дружеството и организацията на трудовата дейност към момента. II. Изложение и анализ - силни и слаби страни на организацията на трудовата дейност и работната среда. III. Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност - при кои елементи на организацията на основните и спомагателни дейности има необходимост от усъвършенстване и подобрения и какви; подобрения на условията на труд и други мерки за повишаване и поддържане на работоспособността и производителността на труда и как ще се постигне това; какви методи и средства ще бъдат използвани за постигането на целите на проекта. IV. Заключение. Анализът следва да приключи с представяне на доклад, в който да бъдат включени установените силни и слаби страни на трудовата дейност; причините за констатираните слабости; насоки за подобряване на условията на труд и конкретни предложения за усъвършенстване.
Дейност № 4: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло В рамките на изпълнение на тази дейност се предвижда закупуването на висококачествени лични предпазни средства и работно облекло за работниците, както следва: - Строителна каска, комфортна околожка обхващаща тила, 6- позиционно захващане, коригиране с приплъзване, с възможност за поставяне на антифони – 29 бр. - Антифони за каска с адаптер – 29 бр. - Зимен, Полугащеризон (топло и водозащитен) – 31 бр. - Летен, Полугащеризон със светлоотразителни ленти - изработен от плат 100% памук – 31 бр. - Дълъг работен панталон (летен) със светлоотразителни ленти - 100% памук – 31 бр. - Топло и водозащитен панталон (зимен) – 31 бр. - Масло и водоустойчив панталон със светлоотразителни ленти – 31 бр. - Водо и топлозащитна шуба с топлозащитна подплата – 31 бр. - Лятно работно яке със светлоотразителни ленти – 31 бр. - Масло и водоустойчиво яке със светлоотразителни – 31 бр. - Топлозащитен елек (зимен) с вътрешен джоб – 31 бр. - Елек със светлоотразителни ленти (летен), предно закопчаване – 31 бр. - Дамски двулицев елек (полар / полиестер) – 3 бр. - Тениска къс ръкав, 100 % памук – 31 бр. - Водозащитно наметало с качулка – 19 бр. - Обувки, цели зимни – 10 бр. - Обувки, цели летни – 10 бр. - Боти от телешка кожа и текстил, абсорбираща подплата, анатомична стелка, трислойно масло и киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично, полиуретаново ходило, метално бомбе и метална пластина против пробождане, водоустойчиви – 22 бр. - Обувки, цели, устойчиви на 18000 V за 1 минута. Водоотблъскваща сая. Дишаща, абсорбираща влагата сая. Подвижна стелка, покрита с екстил. Ходило PU/PU, EN 347 – 22 бр. - Ботуши от нитрил - гума с метално бомбе грайферно ходило – 9 бр. - Защитни очила с филтърни клапи, анатомични, широкообзорни, предпазващи и от прах, със стъкла – 29 бр. - Ръкавици от безшевно плетено трико. Пръсти и длани обработени с PVC за водоустойчивост – 20 бр. - Зимни ватирани ръкавици от безшевно трико. Пръсти и длани обработени с PVC за водоустойчивост– 20 бр. - Ватирана шапка - тип ушанка от промазан плат – 31 бр. - Шапка лятна, слънцепредпазна, с предпазител за главата от полиетилен. EN 812 – 31 бр. - Очила за работа с компютър - диоптрична рамка, най-висок клас антирефлексни стъкла с 3 г. гаранция – 3 бр. - Сбруя (раменно- бедрен колан) с две предпазни точки една на гърба с удължител и една на гърдите(два текстилни ремъка), изработена от еластичен материал, с комфортен колан с държачи за аксесоари, автоматична катарама и две позициониращи точки(ляво и дясно),размер L/XL, EN361, EN358 – 12 бр. - Ръкавици диелектрични 30 kV клас 3, работно напрежение до 26.5 kV при работа в електрически уредби за напрежение над 1000 V – 13 бр. - Боти диелектрични 20 kV при работа в електрически уредби за напрежение над 1000 V – 13 бр.
Дейност № 5: Закупуване на средства за модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд, както и закупуване на колективни средства за защ В рамките на изпълнение на тази дейност се предвижда закупуването на ергономични офис столове, пожароизвестителна централа и средства за колективна защита на работниците, както следва: - Ергономични офис столове – 5 бр. - Пожароизвестителна централа - административен офис, гр. София – 1 бр. - Килимчета диелектрични – 4 бр. - Щанга универсална диелектрична – 4 бр. - Пътека диелектрична – 4 бр. - Преносими заземители – комплект – 4 бр. - Фасадна защитна мрежа за скеле -1 бр. - Защитни парапети за скеле - 140 бр. - Водач за осигурителна линия - 2 бр.
Дейност № 6: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта. Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са: • Една информационна табела, изработена в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”. Табелата ще бъде поставена в Административния офис на дружеството находящ се в гр. София, ул. “Калояново” № 14. • Изготвяне на информационни стикери за закупените в рамките на проекта оборудване / средства за колективна защита; • Изготвяне на петдесет броя брошури в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”; • Във всички обяви или публикации, свързани с проекта, дружеството ще уточнява, че проектът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Дружеството ще информира участниците в операцията за финансирането от програмата и от Европейския социален фонд на Европейския съюз.
Дейност № 7: Процес на управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта Тази дейност предвижда спазване на план- графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности в проекта и посочените индикатори; управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение; навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации; текущ контрол по осъществяване на дейностите; анализиране и оценка на документи и др.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 57 032 BGN
Общ бюджет: 47 933 BGN
БФП: 47 933 BGN
Общо изплатени средства: 47 933 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 47 933 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 11 406 BGN
2014 20 380 BGN
2015 16 146 BGN
47 933 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 40 743 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 9 695 BGN
2014 17 323 BGN
2015 13 724 BGN
40 743 BGN
В т.ч. Национално финансиране 7 190 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 1 711 BGN
2014 3 057 BGN
2015 2 422 BGN
7 190 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2 Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз