Описание на проекта:
|
Изграждане на учебен център за обучение на водачи на МПС, категория „В“, от безработно лице, притежаващо ясна идея за започване на стопанска дейност, успешно завършило обучение и ползвало услугата „Консултиране” по Компонент I на схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-1.2.03 „Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност”. Основната цел при подпомагане стартирането на дейността на предприемача е, чрез създаване на учебен център за обучение на водачи на МПС категория „В“, да се осигури заетост чрез развитие на предприемачеството; да се инвестира в хората, да придобият нови знания и умения, да се подобри качеството на живот. Основна мисия на настоящия проект е задоволяване желанията и нуждите на клиентите от придобиване на умения за управлените на МПС кат. „В” и възстановяване на контролни точки за кат. „В”, чрез, качествено обучение, иновативни подходи на визуализация при поднасяне на учебния материал, постигнато с удобен
|
Дейности:
|
1. Визуализация и публичност
На мястото където ще се изпълняват дейностите по проекта, ще се монтира табела по образец, всички материали и оборудване ще бъдат обозначени със стикери съгласно изискванията на прогарамата. Ще се създаде интернет сайт на обучителния център, което ще допринене за публичността, набирането на курсисти и информираност на обществото за проекта и източника на финансирането му. Организиране на открит урок, на деца в горна група на детските градинина за безопасност на движението по пътищата и техните родители, на което ще бъде популяризирана оперативната програма. 2. Администриране на проекта Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности. Той ще включва длъжностите: Ръководител и Счетоводител. Регулярно ще се провеждат работни срещи за обсъждане етапа на изпълнение на дейностите, разпределяне на задачите за предстоящия период. С екипа по управление на проекта ще се сключат граждански договори, всеки член на екипа, ще представя месечен график за отработено време.
Ще се изготвят технически и финансови отчети, регистриращи и отразяващи напредъка по изпълнение на проекта. Тези документи ще се представят на УО на Оперативната програма.
Екипът по управление на проекта ще бъде в непрекъснат контакт с управителя на фирмата и целивите групи по проекта, стриктно ще се спазват изискванията на Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по ОПРЧР
3. Назначаване на персонал
Безработното лице ще се самонаеме като управител на фирмата – пълна заетост, ще се назначи обучител преподавател – пълна заетост. Управителя на фирмата ще изпълнява дейности по намиране на курсисти, рекламиране на дейностите на центъра, пряк контакт с контрагенти на фирмата, ще извършва и административна работа по изготвяне на документацията на курса и курсистите. Обучителя ще води курсовете за придобиване на съответната провоспособност. На по късен етап, управителя на фирмата ще осъществи контакт с ДБТ гр. Плевен за наемане и на технически секретар по някоя от програмите за заетост, но в първоначален етап тази дейност, ще се осъществява от управителя. 4. Избор на изпълнители и обезпечаване дейността на фирмата с машини, оборудване, техника и материали За осигуряване на материалната база, за извършване на дейността на предприемача ще се наеме помещение под наем /централна градска част/ със стая за извършване на обученията и кът за административното обработване на документацията на курса и курсистите. С помощта на малкия предоставен по ОПРЧР гранд ще се закупят описаните в приложение Б4 и бюджета на проекта дълготрайни материални и нематериални активи и краткотрайни материални и ще се обзаведе и изгради съвременен обучителен център, с нужния стопански инвентар, техника и обучителни средства и материали за целите на обучителния процес, обработването на документацията и комфорта на клиентите и курсистите. Ръководителят и счетоводителят проекта, както и управителят на фирмата стриктно ще спазват ПМС № 55, при избор на външни изпълнители. Ще се използват стандартни документи – съгласно приложените образци към ръководството на бенефициента. Стриктно водене на документацията и осигуряване на условия, позволяващи свободна и прозрачна проверка. 5. Изготвяне на документация и получаване на разрешителен режим за дейността на фирмата.
Новосъздаденото дружество „ИЛИЯН КАР” ЕООД ще сключи договор за наем на помещение за осъществяване на целите на проекта, като паралелно ще се осъществят описаните погоре дейности с обезпечаването на стопанския инвентар, техниката, материалите и човешкия капитал на фирмата. Целта на управителят е да извърши необходимите действия за издаване на разрешителен режим от Изпълнителна Агенция автомобилна администрация с цел получаване на разрешение за обучение по теория и практика на курсисти – водачи на МПС категория „В” Автомобилът с който ще се осъществяват занятията по практика е собственост на роднина на управителя на фирмата, за него също ще се осъществят необходимити действия по разрешение за използването му, като ще се оформят необходимите документи. 6. Осъществяване на стопанска дейност на фирмата Управителят на новосъздаденото дружество „ИЛИЯНКАР” ЕООД, след като изпълни гореописаните дейности заедно с екипа по управление на проекта, ще стартира организационната дейност по набирането на курсисти и провеждане на обучителните курсове по теория и практика. За осъществяване на дейността ще бъде вложен целия ресурс на фирмата. Курсистите ще имат възможността да получат качествено образование, да посещават комфортен и модерно обзаведен център, да работят със съвременни материали и средства, да се възползват от теоретичното и практическото обучение по управление на МПС категория „В”
|