Дейности:
|
Дейност 1. Управление, мониторинг и отчитане на проектните дейности, изпълнение на процедури за избор на изпълнители по условията на ПМС №69/2013 г. Дейността включва управление, координация, вътрешно наблюдение, анализ и оценка на изпълнението на всички планирани дейности и действия от страна на екипа на проекта.
Стартира с първа работна среща на екипа, през първи проектен месец. Обсъждат се в детайли плана за действие на дейностите и отговорностите на членовете на екипа, съгласно разписаните в проекта ангажименти, обсъжда се системата за вътрешен мониторинг и оценка и др.
Членовете на екипа се събират веднъж месечно, а при необходимост и по-често, като планират и отчитат дейностите съобразно разработения план за действие, разпределят задачите и изготвят месечни отчетни доклади, искания за плащане и др.
С цел оценка на удовлетвореността на лицата от целевата група, ще бъдат проведени 2 анкети - при стартирането на проектните дейности и след приключване на изпълнението им.
Ще бъде приложено ПМС 55/2007 при избора на външен изпълнител за:
- разработване на материали за информация и визуализация;
- за разработване на Анализа на трудовия процес;
- за закупуване на работно облекло и ЛПС;
- за климатици колонна система за работното пространство на помещение 550 м2
Обосновка:
Дейността осигурява яснота и прозрачност на действията на екипа за управление на проекта, достигане на планираните цели и резултати, изпълнение на ангажиментите на членовете на екипа. Тя обезпечава техническото и финансово изпълнение на проектните дейности. Дейност 2. Информиране, публичност и визуализация на проекта “По-добри условия на труд за по-висока производителност на труда” Дейността ще се извърши чрез:
1.Изработване на материали по визуализация и публичност чрез възлагане на външен изпълнител:
-информационни табели – 2 бр.;
-тениски с логото на проекта – 160 бр.;
-шапки с логото на проекта – 160 бр.;
-чанта с логото на проекта – 160 бр.;
-банери – 4 бр.
2.Информиране на целевата група, заинтересованите страни и местната общественост за целите на проекта, проектните резултати и добри практики чрез:
- стартова информационна среща с целевата група;
- стартова и финална пресконференция;
- 2 прессъобщения;
- работна среща със заинтересовани страни. Дейност 3. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в "Ай Ви Сейлингс" ООД гр. Варна. Дейността включва:
- проучване; събиране на данни и информация; наблюдение; анализ; оценка и обосновка за оптимизиране на съществуващата организация на трудовата дейност в контекста на здравословни и безопасни условия на труд.
Обект на посочените действия са:
- организация на труда във фирмата - административна, производствена и спомагателна инфраструктура, както и прилежащи външни пространства;
- организацията на трудовата дейност в основните производствени корпуси;
- организацията на всяко работно място във фирмата;
- работно оборудване и съоръжения, транспортни средства и др.
- човешки ресурси – състояние и потенциал за развитие и т.н.
Събраната и анализирана информация, съгласно Насоките за кандидастване следва да се структурира в следните основни раздели:
1. „Въведение” - съдържа цялата информация за текущото състояние;
2. „Изложение и анализ” - SWOT анализ на организацията на трудовата дейност и работната среда;
3. „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност” - кои елементи от организацията на труда, как и с какви мерки да се усъвършенстват, за да се повиши работоспособността и се постигнат целите на проекта;
4. „Заключение” - изводи за състоянието на предприятието и организацията на трудовия процес, приоритети, препоръки и необходими ресурси. Дейност 4 Климатизация на работно помещение за подобряване на условията на труд на работещите лица Дейността ще се реализира чрез следните конкретни действия:
• Провеждане на процедура по ПМС № 69/2013 за избор на изпълнител за доставка и монтаж на климатици колонен тип с технически характеристики, съобразени с параметрите на обема и дейността, която се извършва в помещенията;
• Доставка и монтаж на климатиците;
• Въвеждане в експлоатация, включително чрез 72 часови проби;
• Провеждане на инструктаж на персонала за работа с климатичните системи, спазване на инструкциите за безопасна работа с тях, съгласно нормативните разпоредби;
Измерване на параметрите на въздуха в климатизираните помещения и извършване на сравнителен анализ на показателите преди и след изпълнение на дейността. Дейност 5. Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло на 123 заети лица. В рамките на тази дейност ще се закупят и предоставят на персонала нови предпазни средства с по-висока и/или по-широкообхватна защита, както и на такива с гарантирана устойчивост на параметрите на защита. Ще се разшири броят на ползвателите на средствата за лична и колективна защита и на специализирано работно облекло, предназначени за дейностите по поддръжка и ремонт на пътната инфраструктура, с което ще се даде възможност и за гъвкавост при организацията на работа и преразпределение на персонала в зависимост от конкретиката на произодствените цели и сроковоте им за постигане.
Подробно описание на планираната екипировка е направено в бюджета по проекта и в т. 7 от Формуляра
|