Дейности:
|
1.Подбор и наемане на персонал Управителят на фирмата ще изработи критериите за избор и ще подбере лицата, които отговарят на тези критерии. При определяне на критериите за подбор на персонала, управителят ще се съобрази с:
• Действащата нормативна уредба, стандарти и правила, залегнали в методологията на съответните услуги;
• Особеностите на целевата група;
• Териториалният обхват на проекта.
Възпитателите на Образователния център ще са лицето на фирмата на пазара. Ето защо, при подборът на персонал трябва да се спазват следните изисквания: чисто работно досие, да са клинично здрави, да имат висше образование и др.
2.Обучение на персонала Обучението на персонала ще се реализира в две части – въвеждащо и надграждащо
1. Въвеждащо обучение
• Здравословни и безопасни условия на труд;
• Процедури за осигуряване на качество на услугата и мониторинг. Работа с документи;
• Оказване на първа медицинска помощ;
2. Надграждащо обучение – на персоналът ще им се дава възможност за посещаване на различни семинари и курсове, които ще им бъдат полезни за по-добрата и продуктивна работа – в т.ч. езикови курсове, счетоводни семинари и др. Надграждащото обучение ще продължи и след приключване на проектното предложение в зависимост от мероприятията, които ще бъдат полезни за нуждите на компанията и работниците.
3.Подбор на доставчици и закупуване на необходимите за работа оборудване, обзавеждане и материали Събиране на оферти от различни фирми за доставката на необходимите за работа на образователния център обзавеждане (чинове, столове, гардероби, шкафчета); оборудване (интерактивна дъска, лаптоп, мултифункционално устройство, видеонаблюдение, климатици и др.) и материали ( образователни игри, играчки, книжки, учебници, тетрадки, канцеларски и ученически пособия и др.). Подбор на офертите с най-добро съотношение цена-качество. Закупуване на нужните артикули от избраните доставчици. 4.Публичност и визуализация Ще бъде изработенд и монтиранд 1 информационна табела с размер 1,8/0,6м. С името на проекта при спазени изисквания за визуална идентификация. Тя ще бъде монтирана в сградата, където ще бъде разположен образователния център.
Ще се изработят стикери – 15/3 см., пълноцветни за визуализация на проекта и оперативната програма, които ще се поставят на работните материали за обучение и презентация.
На информационния ден и Деня на отворените врати ще се разпространят 200бр. брошури с визуализация за популяризиране на оперативната програма и проектните дейности.
Ще бъде направен интернет сайт с визуализация за популяризиране на оперативната програма и проектните дейности.
5.Информиране и консултиране на кандидат-потребители Повишаване информираността на кандидат-потребителите ще се осъществи по следния начин:
1. Ще бъде организиран Информационен ден, в който ще бъде посетена общата родителска среща в началото на учебната година, на която кандидат-потребителите ще се запознаят с дейностите по проекта.
2. Ще бъдат издадени информационни брошури – 200бр. за по-широко информиране на обществеността и потребителите относно услугата. Брошурата ще бъде разпространена на информационния ден. Ще се разпространява чрез читалищата, детските заведения и др.
3. Ще бъде направен интернет сайт, на който ще има подробна информация относно проектното предложение.
4. Дейността ще се популяризира и чрез социалните интернет мрежи – facebook, skype.
6.Предоставяне на услугите на образователния център на клиентите Услугите ще се предоставят след сключване на договор между Образователният център и наетия персонал, както и на договор между Образователният център и клиентите. Дейностите на възпитателя се определят от потребностите на потребителите и могат да включват една или няколко от следните функции:
• Предоставяне на услуги за лична помощ, изразяваща се в придружаване от детско заведение до образователния център, писане на домашните за следващия ден, наваксване на пропуснат материал, допълнителна подготовка за училище, надграждане на усвоен материал и запълване на пропуски при наличието на неусвоен, игри с децата.
• Предоставяне на услуги за лична помощ на децата в съботните курсове, изразяваща се в насоки и помощ при направата на поставената задача, развиваща мисленето, въображението и фината моторика на децата, приучаване на децата за опазване на околната среда и работното място.
• Предоставяне на услуги в подкрепа на социалното включване на обслужваните лица като помощ в общуването и осъществяване на социални контакти, придружаване при посещения на кино, театър, изложби и всякаква друга дейност изразена в социална работа с представителите на целевата група.
7.Управление на проекта Управлението на проекта се изпълнява през целия период от ръководителя на проекта. Той ще планира събитията, съобразно графика на дейностите, ще подготви и реализира избора на изпълнители, където това е предвидено, ще следи за правилното изразходване на средства по проекта, както и ще предприема коригиращи действия при констатиране на отклонения.
|