Дейности:
|
Дейност 1. „Сформиране на екип, отговорен за организацията и управлението на проекта. Цялостно администриране на проекта” С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта.
Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи:
изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в ПМС 69/2013 г., както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган. Дейност 2. „Доставка и монтаж на климатици” Предвижда, се при спазването на разпоредбите на ПМС 69/2013 г. да се извърши доставка и монтаж на 16 броя климатици в работните помещения на фирмата. Доставените ДМА ще бъдат обозначени със стикери, че са закупени с подкрепата на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Дейност 3. „Анализ на моментното състояние на организацията на трудовата дейност във фирмата и проектиране на нова организационна форма на труда, с оглед по-рационалното използване на трудовите и материалните ресурси, повишаване ефективността на прои Чрез настоящата дейност ще бъде установено състоянието и проектирането на организацията на трудовата дейност за целия управленски цикъл (планиране, организация, изпълнение и контрол), в т.ч. изпълнението на изискванията на КТ, Закона за ЗБУТ и свързаните с тях наредби.
Ще бъдат анализирани и оценени всички елементи на организацията на трудовата дейност, в т. ч.:
- осъществяване на трудовите процеси;
- условия на труд;
- организация на труда и трудовите стандарти
- персонал;
- трудово-медицинско обслужване на персонала;
- организация и управление;
- организация на дейностите по осигуряване на ЗБУТ.
Анализът ще бъде структуриран, съгласно предвиденото в Насоките за кандидатстване по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова BG051PO001-2.3.03 „Безопасен труд“. Дейност 4. „Информиране и публичност за популяризиране на целите и резултатите по проекта” Прилагане на мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006, относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд.
Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на „Насоките на ЕС за визуална идентификация при външни действия”. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, а именно:
- Изготвяне на дизайна и отпечатване на брошури – цветни - гланц, А5 формат, съдържащи информация относно провежданите дейности и резултатите от тях;
- Две публикации в печатни медии;
- Поставяне на 1 брой информационна табела на видно място пред офиса на фирмата.
- Изработване на 20 броя стикери, които да бъдат поставени на новозакупеното оборудване, включително за нуждите на архива по проекта и отчитане на разходите към Договарящия орган.
В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички доклади, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Това се отнася и за предвидените правила за работа, методики и т.н
|