Дейности:
|
1.Провеждане на процедури за избор на доставчици на предвидените по проекта оборудване, материали и консумативи. Процедурите за избор на изпълнители ще бъдат изцяло съобразени с ПМС 55 и изискванията на Управляващия орган. Всяка от процедурите за избор на изпълнители ще бъде разработена и проведена изцяло съобразно изискванията на ПМС 55 и Ръководството на бенефициента. Към провеждане на процедурите ще се пристъпи едва след получаване на одобрение от Управляващия орган. Проведените процедури, заедно с всички оферти и документите по оценяване на кандидатите ще бъдат изпратени на Управляващия орган. 2.Провеждане на цялостна информационна кампания в съответствие с изискванията на програмата. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, избран на база процедура по ПМС 55, проведена в рамките на първата дейност по проекта. В рамките на информационната кампания ще бъдат реализирани следните дейности за публичност и визуализация:
Поставяне на видно място на табела за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на ДО;
Разполагане на пет плаката на видни места в офиса на компанията и на местата за изпълнение на проекта, които да информират за дейностите и източника на финансиране;
Изработване на двадесет самозалепващи стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да се обозначи закупеното по проекта оборудване;
Изработване и разпространение на седемдесет брошури, изцяло съобразно изискванията за публичност и визуализация, част от които ще бъдат изложени в бюрото по труда, съгласно регистрацията на компанията;
Публикуване на текуща информация на сайта, който компанията ще придобие и разработи в рамките на проекта.
3.Първоначално закупуване на необходимите за реализиране на проекта материали и консумативи. Към закупуване и доставка на заложените по проекта материали и консумативи ще се пристъпи след провеждане на процедура за избор на доставчик, съгласно ПМС 55. В бюджета на проекта са заложени разходи само за материалите и консумативите, които са нужни за протичане на нормален работен процес, съобразени изцяло със сферата на дейност на кандидата. Предвидено е закупуването на офис консумативи и дребна канцелария, тъй като само тези разходи отговарят на нуждите на предприятието. 4.Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието. Кандидатът е предвидил сферата си на дейност така, че за да се осигури нормално протичане на работния процес е необходимо да бъдат закупени следните дълготрайни материални и нематериални активи:
Закупуване на преносим компютър, съобразно описаните в приложение Б 4 характеристики;
Закупуване на готов специализиран темплейт на дизайн за нуждите на онлайн издание. В своята специфика този темплейт следва да отговаря на нуждите на съответното издание, тоест налага се закупуването на дизайн, който да може да обслужва по-сложните функционалности на този сайт. Голяма част от фирмите предлагат като готов продукт продажба на уникален дизайн за уебсайт. За целите на настоящия проект закупуването на готов дизайн е най-изгодният вариант и от финансова гледна точка, и от гледна точка време за изпълнение на дейността;
Закупуване на готов модул база данни. Базата данни е неделима част от цялостната структура на сайта, която съхранява по определен начин съдържанието на сайта и дефинира вътрешните връзки в него;
Закупуване на готова система за администриране на изданието. Системата за администриране на сайта дава възможност на администратора да управлява всичко в сайта (публикуване на статии, снимков материал, допълване и пренаписване на програмния код, ъпдейти на системите, управление на групи потребители и др);
Закупуване на готова разработена система, поддържаща форум към списанието. Тази система създава лоялна аудитория на изданието, тъй като дава възможност на потребителите да бъдат интерактивни, да изразяват мнения и препоръки, да споделят допълнителна информация и да комуникират помежду си. Форума дава един вид обратна връзка от потребителите и дава възможност за текущо осъвременяване и/или промяна на насочеността в съответствие с търсенето.
Поради обема и спецификата на предвидените за закупуване активи, тази дейност е предвидено да се реализира в рамките на два месеца.
5.Стартиране на същинската дейност на предприятието. Изданието е он-лайн списание и е насочено основно към таргет група жени 25-34 години, живеещи главно в големите градове на страната. Размерът на таргет групата се оценява на около 200 000 към декември 2011 година според http://www.nsi.bg/otrasal.php?otr=19). Изборът пада върху тази таргет група, защото тя е ядрото на българите по отношение на взимане на решения, касаещи закупуването на широк кръг стоки. В тази връзка таргет групата е ценна за голям брой рекламодатели, които осъзнават предимствата на рекламата в интернет пространството. Статистиката сочи, че през последните 3 години единствено интернет рекламата има положителен ръст: http://www.piero97.com/Medien-pazar). Тематиката на изданието е съобразена с интересите на таргет групата, като основните теми са: красота, мода, булки, здраве, зелен живот, в кухнята, пътуване, семейство, бременност, работа, вип и култура. Тематиката на изданието позволява включване на голям брой рекламни текстове, тъй като индиректно са засегнати над десет големи групи стоки чрез основните теми в изданието. На клиентите ще се предлага банерна и ПР реклама. 6.Мониторинг, контрол и отчетност на цялостната дейност на проекта в пълно съответствие с правилата на програмата. Мониторинга и контрола обхваща цялостната дейност по проекта – от провеждане на тръжните процедури, през качеството на реализираните основни дейности, до оценката на ефекта и анализа на постигнатите резултати. Под контрол в рамките на тази дейност се включва както вътрешния, така и съдействието на кандидата за провеждане на външен контрол от страна на Възложителя. В този аспект, за осигуряване на максимална прозрачност, ще наблегнем върху коректното отчитане на проекта в технически и финансов аспект. Ще се изготви междинен доклад, съдържащ пълна информация за всички страни от изпълнението на дейностите за съответния период. Освен това ще бъде осигурен пълен достъп до техническата и финансова документация по проекта. 7.Оценка на ефекта и анализ на постигнатите резултати. Последният месец от графика е предвиден за оценка на изпълнението и анализ на ефективността. Анализът и оценката на изпълнението ще се базират изцяло на събраната от вътрешния мониторинг информация през целия период на реализация на дейностите по проекта.
|