Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0513-C0001
Номер на проект: ESF-1203-18-08001
Наименование: "Нови бизнес възможности - доставка и монтаж на системи за сигурност"
Бенефициент: "СЕКЮРИТИ ГРУП 555" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 11.04.2013
Начална дата: 14.06.2013
Дата на приключване: 01.02.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               Перник
                    Брезник
Описание
Описание на проекта: Предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за предприятията, регистрирани от лицата, успешно завършили обучението и/или ползвали услуги по Компонент I.
Дейности: Дейност 1 Стартиране на дейност на собственото предприятие. Установяване на системи за управление Фирма “Секюрити Груп 555” ЕООД е новостартираща, основана през 2012 год. в град Перник с ЕИК 202111948. Фирмата ще се управлява и ръководи от едноличния собственик. Основен предмет на фирмената дейност е по проектиране, изграждане и поддържане на системи за сигурност на обекти, намиращи се на територията на гр. Брезник и околните села, в община Брезник, област Перник. Фирма “Секюрити Груп 555” ЕООД е единствен представител на фирма за изграждане на системи за сигурност, която ще бъде с постоянно присъствие в този район на област Перник. Под понятието системи за сигурност се разбира видеонаблюдение, СОТ/СИГНАЛНО-ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА/, контрол на достъпа, контрол на работното време, пожароизвестителни системи, домофонни и видеодомофонни системи и системи за периметрова охрана.Това е една бързо набираща сила, дейност носеща бързи печалби при добро управление.Тази дейност превъзхожда много други понеже е иновативна и търсена. Методите на управление на предприятието, организационната дейност и работните процеси в него, а така също и неговата бъдеща визия са представени в изготвения бизнес план /виж. Бизнес план на Фирма “Секюрити Груп 555” ЕООД/ Установяването на офис на Фирма „Секюрити Груп 555” е една от най-съществените задачи при стартиране на проекта. Предвиденото офис помещение се намира в центъра на гр. Брезник и е с площ 20 кв.м. Дейноста включва също сформиране на екип и сключване на договори с неговите членове. На този етап ще бъде направен подбор на персонал – 2 безработни лица с минимум завършено средно образование. Те ще бъдат назначени като монтажници за срок от 3 месеца. Ще бъде проведена работна среща за разпределение на функциите и отговорностите между екипа на проекта и Управителя на фирмата. Приемане на вътрешните правила за работа и задължения на екипа. Вътрешна Система за мониторинг, контрол, оценка и отчет на изпълнението. Дейността включва наемане на лек автомобил за срок от 3 месеца на нуждите на предприятието. Лекият автомобил ще се ползва от назначените работници – монтажници пряко при извършване на монтаж и инсталиране на охранителни системи в различни обекти на територията на община Брезник.
Дейност 2 Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Дейността включва закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за дейността на предприятието. Предвидено е закупуването на офис обзавеждане, включващо комплект от бюро, офис столове, библиотека и офис оборудване, състоящо се от преносим компютър, принтер/скенер и 2 мобилни телефона. Оборудването и обзавеждането произтича от спецификата на дейността на предприятието и идеята за развиване на собствения бизнес. Провеждане на процедура за избор на доставчик/доставчици, съгласното изискванията на ПМС №69/2013 и сключване на договор/и Извършване на доставките на офис оборудване и обзавеждане. Предвидените ДМА за предприятието ще бъдат доставени по линия на ЕФРР чрез кръстосаното финансиране и са в пряка връзка с дейностите по проекта и стартирането на самостоятелна стопанска дейност на фирма “Секюрити Груп 555” ЕООД/. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
Дейност 3 Първоначално закупуване на материали Провеждане на тръжни процедури за избор на доставчици на материали и консумативи, сключване на договори и извършване на доставките. Предвидените материали и консумативи са пряко произтичащи и свързани с предмета на дейност на предприятието. Закупените материали и консумативи в рамките на изпълнението на проекта ще бъдат изразходвани, вложени или реализирани и са от значение за първоначалното стартиране на самостоятелна стопанска дейност.
Дейност 4 Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца При стартирането дейноста на фирмата ще се управлява и ръководи от едноличния собственик, който ще извършва и основната дейност. Управител и собственик на “Секюрини Груп 555” ЕООД е София Петкова. Зад кадър има двама специалисти - монтажници, които са професионалисти в тази област. Фирма “Секюрити Груп 555” ЕООД ще осъществява дейност по проектиране, изграждане и поддържане на системи за сигурност на територията на гр. Брезник и околните села, прилежащи на територията на община Брезник, област Перник. Ще бъдат разкрити 3 работни места – едно за самонаетото лице – Управител на фирмата и 2 работни места за персонал. Самонаетото лице Управител и работниците монтажници ще бъдат назначени на срочен трудов договор за три месеца при пълно работно време от 8 часа. Изисквания към новоназначените лица – регистрация в Д“БТ” и минимум средно образование. Лицата ще бъдат назначени с работна заплата равна на осигурителния праг за длъжността по НКИД. За всяко лице ще бъде изготвена длъжностна характеристика пряко свързана с основния предмет на дейност на предприятието.След приключване на проекта на назначените лица ще им бъде осигурена заетост на трудов договор за 1 година за осигуряване на устойчивост на постигнатите резултати. /виж. Бизнес план на Фирма “Секюрити Груп 555” ЕООД/
Дейност 5 Популяризиране на проекта и действия за прозрачност; Провеждане на избор на доставчик на дейности за популяризиране на проекта, сключване на договор. Изработване и доставка на рекламни материали, табела, стикери и медийна кампания. Разпространяването на информация за проекта включва: Изготвени и разпространени флаери 100 броя за първоначално набиране на контрагенти и клиенти на фирмата; Създаване на интернет сайт - съдържа информация за проекта и дейността на фирмата, Медийна кампания – TV, радио и местен печат. Изготвяне на табела и рекламни стикери.
Дейност 6 Мониторинг и отчетност на проекта Дейността включва: Непрекъснат мониторинг на извършваните дейности и отчетност; Контрол по изразходването на средствата по проекта и контрол по спазване на законодателството в областта на заетостта; Текущо проследяване на основни индикатори за ефективността на проекта. Изготвяне на сравнителен доказателствен материал за извършените дейности заложени в проекта; Изготвяне на междинни технически и финансова отчети и заключителен доклад и отчет.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 13 798 BGN
Общ бюджет: 13 575 BGN
БФП: 13 575 BGN
Общо изплатени средства: 13 575 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 13 575 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 760 BGN
2014 10 816 BGN
2015 0 BGN
13 575 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 11 539 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 346 BGN
2014 9 193 BGN
2015 0 BGN
11 539 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 036 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 414 BGN
2014 1 622 BGN
2015 0 BGN
2 036 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз