Дейности:
|
Сформиране на екип по проекта За да бъде изпълнен проекта съобразно изискванията на ОПРЧР е необходимо да се осигури организация, която да спомогне за проследяване и правилно изпълнение на дейностите, тяхното отчитане и постигане на заложените цели и резултати.
В тази връзка ръководителя на проекта ще осъществява контакт с АЗ и нейните представители, с доставчици и подизпълнители по проекта, ще отговаря за публичността и визуализацията, ще изготвя справки, ще подписва договори и ще носи пряка отговорност за всички други дейности по време на изпълнението на проекта, вкл. нарежда плащания, подписва официалната кореспонденция, трудови, граждански договори и др.
Координаторът ще подпомага дейностите на ръководителя като копира, подвързва, обработва документи, изготвя справки, анализи, подготвя срещи, договори, следи срокове на доставки и изпълнение на дейности, контактува с външна счетоводна фирма относно финансовото и счетоводно отчитане на проекта, изготвяне на счетоводни документи, регистри, справки и други необходими дейности по изпълнение на проекта. Контактува с други доставчици и изпълнители по телефон, електронна и обикновенна поща.
Наем на помещение Тъй като не разполагам с лично помещениe, където мога да осъществявам планираната дейност е необходимо да се договоря и да подпиша договор за дългосрочен наем.
Избрал съм помещение около 175 м2, като 123 м2 е площта, която може да бъде използвана за спортни занимания, останалите около 50 м2 са спомагателните помещения - съблекални, бани... Избор на изпълнители - на ремонтни дейности и доставчик на спортни стоки Съгласно правилата за избор на изпълнител по проекти, финансирани от фондовете на ЕС, както и с цел доброто финансово разходване на средства по този проект ще събера няколко различни оферти за доставка на спортни принадлежности и изпълнение на ремонтни дейности. Чрез изпълнението на тази процедура ще подберем икономически най-изгодните предложения, с което ще осигурим качествено извършен ремонт и доставка на спортни стоки на най-ниска цена и при най-добри гаранционни условия, най-бърз срок на изпълнение и от доверен участник с добра и проверена репутация в своя бранш, вкл. добро финансово състояние.
В тази връзка екипа по проекта ще изпрати покани с предварително заложени критерии до подходящи фирми, след което ще разгледаме и оценим предложенията и ще изберем икономически най-изгодните.
Изпълнение на ремонтните дейности Залата, която ще ползвам се нуждае от ремонтни дейности, за да бъдат покрити изискванията на контролните органи в България, а също така да бъде осигурена безопасна среда за клиентите по време на тренировка. Настилката в спортните зали следва да бъде щадяща, нетравмираща, устойчива на интензивен трафик и също така да не позволява подхлъзване. Освен настилката е необходимо да бъде поставена и шумоизолация, за да не смушаваме и нарушаваме работния процес в околните учебно заведение и фирми и спокойствието на жителите на квартала, както и в съответствие с общинските разпоредби за спазване на обществения ред. Доставка на спортните стоки и оборудване на залата За да могат клиентите да практикуват спортовете, които ще им предложим е необходимо освен зала (мястото) където да тренират и съответните спортни уреди и принадлежности. Заложените по проекта постелки, топки, гири, ластици, въжета...
Също така с цел отчитане на продажбите, анализ, проследяване на наличностите и контрол е необходимо да бъде закупен ЕКАФП, за който обаче няма да бъде искана финансова подкрепа по настоящия проект.
Осигуряване на визуализация и публичност и популяризиране на спортната зала Ще възложа на външен изпълнител изработването на 1 бр. рекламно-информационна табела, както и отпечатването на 500 бр. флаери, чрез които да бъдат оповестени получената финансова подкрепа и дейностите, целите и резултатите по настоящия проект, както и да бъде популяризирана залата.
Изработването на рекламно-информационните материали по проекта ще бъде в пълно съответствие и съгласно изискванията за визуализация на проекти, финансирани по оперативните програми
Подбор и наемане на инструктор През първата година от стартиране на дейността предвиждам да работят две лица – аз като предприемач и още едно лице от целевата група. Това е необходимо с цел качествено обслужване на клиентите, а също така за да може залата да работи с по-дълго работно време и съответно да се предложи по-голямо разнообразие от спортове на клиентите. Разработване на тренировъчни програми и ценообразуване Разработването на различни програми за тренировки ще спомогне фирмата да отговори на търсенето и нуждите на клиентите като ги насърчи и стимулира да тренират според техните потребности. Предвиждам да разработим програми за отслабване, за поддържане на тонус, за намаляване на стреса, за лица, желаещи да тренират по-интензивно и силово, т.е. разнообразни програми според изискванията, очакванията, целите и нуждите на различните клиенти, така че да привлечем максимален кръг потребители. Стартиране дейността на фирмата Представяне на тренировъчни програми пред ученици, студенти, служители на фирми, граждани. Насърчаване да започнат да спортуват през свободното време. Стимулиране на работодатели да предложат безплатно карти за посещение на залата на своите служители. Изготвяне на технически и финансови отчети Екипът по проекта ще изготви своевременно месечни, тримесечни, шестмесечни, финални финансови и технически отчети като приложи всички необходими документи, доказващи изпълнението на дейностите, съгласно плана за действие и извършените разходи.
|