Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0372-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02029
Наименование: "Валенус"
Бенефициент: "ВАЛЕНУС" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 11.04.2013
Начална дата: 04.06.2013
Дата на приключване: 04.12.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: Стартирането и развитието на самостоятелна предприемаческа дейност - магазин за качествено българско бельо и трикотаж и разкриване на нови работни места, което води до осигуряване на по-висока заетост, доходи и социална интеграция.
Дейности: 1. Наемане на магазин и разработване на стратегия за развитието на бизнеса. Ще се проучи пазара на предлаганите магазини под наем в района на Окръжна болница, бул. Цар Освободител и пазар „Чаталджа”. Ще се изискат оферти и ще се избере най-подходящата според цена и местоположение. Ще се наеме организация, която да разработи стратегия за развитие на бизнеса.
2. Закупуване на оборудване и стопански инвентар и зареждане на магазина със стоки , материали и консумативи. За оборудването на магазина ще се закупят : -Касов апарат , който да отговаря на всички изисквания на наредба 18 на МФ. -Канално пано за стена-2бр. /на тях ще се закачат бельо и чорапи/. -Шкаф с врати - 2бр./слагат се под паното и в тях се подрежда стоката по номера и артикули/. -Щендер за закачане на по-големите стоки. -Огледало на поставка за използване от клиентите. -Щанд - за поставяне на касовия апарат и извършване на продажби. - Лаптоп- за водене на отчетност и за интернет връзка с клиенти и доставчици. Ще се закупи стопанки инвентар: -Маркиращи клещи – 1 бр./за поставяне на цени на всички стоки/. -Закачалки – 200 бр./за закачане на стоките/. -Манекени- торс -25 бр./за излагане на стоката/. -Стол за продавача- 1 бр. Ще се закупят консумативи, нужни за работния процес: ролки за касов апарат/5/, касова книга/1/, разходни и приходни касови ордери/2/, книга за начален и периодичен инструктаж/2/, ролки с етикети за цени за маркиращи клещи/20/, кочан с фактури/2/, опаковка с джобове за документи/1/, електронен калкулатор/1/, класьори за документи/3/. Ще се проучат производителите на българско бельо и трикотаж. Ще се отправят запитвания, ще се изискат оферти и ще започне зареждане на стоките: дамско, мъжко и детско бельо , чорапи, трикотаж.
3. Назначаване на служители и организиране осъществяването на продажби. Ще се пусне обява за набиране на кандидати за заемане на длъжността продавач. Ще се проведат интервюта и ще се избере най-подходящия кандидат. Ще се разпишат длъжностни характеристики. Ще се проведе запознаване на избрания кандидат със стоката и изискванията на фирмата за изпълнение на длъжността.Ще започне осъществяване на продажби.
4. Визуализация и публичност на проекта. Ще се изберат няколко рекламни фирми, изработващи табели и брошури. Ще се изискат оферти и ще се подбере най- изгодното предложение. Табелата ще бъде изработена по образец на Договарящия орган и ще се постави на видно място. Брошурите ще бъдат пълноцветни с информация за полученото безвъзмездно финансиране на проекта и за дейността която развива фирмата.
5. Организация и управление на проекта. Със стартирането на проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, състоящ се от ръководител и счетоводител. Ще се организират оперативни срещи между този екип и управителя на фирмата за отчитане напредъка на проекта, за състоянието на реализираните и предстоящите дейности и ще се разпределят задължения и права между членовете на екипа. В края на всеки месец ще се попълват месечни отчети. Ще се подават справки, графици и други документи по реализацията на проекта. Ще се изготвят междинни и финални отчети – финансови и технически.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЕВРОКОНСУЛТ 2014-2020 ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 994 BGN
Общ бюджет: 19 004 BGN
БФП: 19 004 BGN
Общо изплатени средства: 19 004 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 004 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 12 956 BGN
2014 6 048 BGN
2015 0 BGN
19 004 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 153 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 11 012 BGN
2014 5 141 BGN
2015 0 BGN
16 153 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 851 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 1 943 BGN
2014 907 BGN
2015 0 BGN
2 851 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз