Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0533-C0001
Номер на проект: ESF-1203-06-16014
Наименование: Пицария "Мила"
Бенефициент: "ВЕНИМИЛА" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 11.04.2013
Начална дата: 07.06.2013
Дата на приключване: 01.07.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Смолян
                    Неделино
Описание
Описание на проекта: осигуряване на повишено качество на човешкия капитал чрез развитие на самостоятелна стопанска дейност
Дейности: 1.Покупка на строителни материали и изпълнение на ремонта;Ж Чрез дейност № 1 ще закупя строителните материали, описани в приложение Б3. Със собствен и на членове на семейството ми труд, ще извърша планираните ремонтни дейности. Те обхващат дейности, свързани с основното помещение – латексово боядисване, теракот, тоалетно помещение – фаянс, теракот, санитарно оборудване, поставяне на врати. В прилежащия терен ще бъде поставена настилка от изкуствена трева. С оглед на икономическа ефективност и намаляване разходите за ел. енергия ( значимо перо в бизнесдейността) е предвидено доставка и монтиране на два фотоволтаични панела, чиито характеристики са посочени в Приложение Б3. Ремонтите обхващат основния набор дейности, необходими за въвеждане в експлоатация на обекта за подобен вид дейност. Изборът на доставчици на материалите за ремонта ще се осъществи с 3 оферти, въпреки че размера на сумата допуска и 1 оферта. Критерий – най ниска цена по заложените характеристики.
2. Доставка и монтаж на оборудване, покупка на стопански инвентар и материали; Чрез проектна дейност № 2 ще се осъществи избор на доставчик за оборудването и обзавеждането, неговото закупуване, доставяне и монтиране (където е приложимо). Оборудването включва основните машини, необходими за качествено и технологично предлагане на услугата. По-значимите от тях, които са и ключови за постигане на бизнеспараметрите са: - Професионална двукамерна фурна за пица, с детайлно посочени параметри в Приложението; - Комплект за кухня, включващ набор от 4 стоящи кухненски шкафа с плот и 3 стенни кухненски шкафа. Топла търговска витрина, хладилник с фризер и въздухоохладителят съставляват допълнителното оборудване, което е технологично необходимо. Описът на необходимото оборудване е посочен в Приложение Б4 – Форма за представяне на технически спецификации, а неговата обосновка – в приложения бизнесплан. В рамките на тази дейност ще се осъществи и първоначалната доставка на материали и консумативи. Посочените материали и консумативите ще бъдат реализирани през срока на проекта. Те са елемент на себестойността, посочена в бизнесплана. Подборът на доставчици за оборудването и материалите ще се осъществи по начин и критерии, аналогични за строителните материали по дейност 1.
3. Назначаване на персонал за бизнес дейността и екип по проекта; Проектна дейност № 3 включва назначаване на определения от Управителя персонал за бизнесдейността, както и изпълнение на всички изисквания на Кодекса на труда, Инспекция по труда и НАП в частта ”човешки ресурси”. Персоналът ще премине първоначален и периодичен инструктаж. Ще бъдат изготвени необходимите Наръчници и правилници за трудовия ред, етично отношение, процедури за обмен на добри практики и други. производствени и технологични умения. Подборът ще се осъществи по критерии – безработни лица, трудова дисциплина, умения за работа с клиенти. Управителят, който ще бъде ангажиран в дейността, както и още две лица, ще бъдат наети. За две от посочените три лица ще бъде искана безвъзмездна помощ, като с приложена декларация, кандидатът декларира запазване на заетостта на тези две лица за още 12 месеца. Размерът на възнагражденията, както и . осигурителният доход е в съответствие с МОД-2012 за съответната икономическа дейност. Тя е на минималния праг и не надвишава допустимите размери по методологията от Приложение М към процедурата. Към настоящата дейност е сключването на граждански договори с лицата от екипа за организация и управление.
4. Откриване на заведението, дейности по реклама и визуализация; Проектна дейност №4 се състои от две основни части – рекламна част и информационно събитие. Рекламната дейност включва изготвяне и поставяне на две табели – едната по образец на Аз, втората – рекламна, както и реклама на дейността през шести месец (началото на втория период). Табелите ще бъдат изготвени от външен изпълнител. Информационното събитие е официалното откриване на обекта. За тази поддейност е предвидена церемония с прерязване на лентата и връчване на почетен символ на първия клиент. Ще бъдат поканени официални гости и медии, пред които ще се демонстрират услугите и предлаганите изделия, както и ще бъде анонсиран проекта.
5. Предоставяне на бизнесуслугата, съгласно приложения бизнесплан; Изпълнението на бизнесдейността ще обхваща набор от дейности и услуги, свързани с подготовка и предлагане на различни видове пици в оборудвано и обзаведено за целта помещение. Ще бъдат предлагани - Пици (мин 3 различни асортимента във всеки момент) - Запеканки – картофени, зеленчукови - Тостери, сандвичи, закуски - Пиле на грил - Напитки – айран, боза, безалкохолни, топли - Вино, бира С оглед конкретната икономическа обстановка, много хора търсят места за бързо хранене на достъпни цени, с прилично качество, уютна обстановка и достатъчен асортимент. В резултат на това основните категории клиенти са : - ученици; - младежи и лица до 30 години, проявяващи интерес към този тип храни; - служители в администрацията, използващи краткото време за почивки; - работещи в производствени цехове- заинтригувани от време и цена; - безработни – привлечени от цената; - лица от другите население места на общината, ползващи услугите на общинския център - туристи и гости – привлечени от обстановка и качество; Детайлно изпълнението на бизнесдейността, нейното аргументиране, планираните финансови показатели за първата година, са посочени в бизнесплана на фирмата, приложение към настоящото предложение.
6. Техническа и финансова отчетност; Проектна дейност № 6 включва периодичното изпълнение на целия набор дейности, свързани с взаимоотношения с УО на програмата, подготовката, обсъждането и представянето на текущата и финална техническа и финансова отчетност. Елемент от дейността са провеждане на ежемесечни срещи на екипа и управителя за оценка съответствието на изпълнение на проектните и на бизнесдейностите, осъществяване на вътрешен контрол, както и съдействие за изпълнение мониторинга на финансиращата организация.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Интелексперт 94 ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 829 BGN
Общ бюджет: 19 648 BGN
БФП: 19 648 BGN
Общо изплатени средства: 19 648 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 648 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 966 BGN
2014 15 683 BGN
2015 0 BGN
19 648 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 701 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 371 BGN
2014 13 330 BGN
2015 0 BGN
16 701 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 947 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 595 BGN
2014 2 352 BGN
2015 0 BGN
2 947 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз