ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-0534-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-06-08003
Наименование:
"Стартиране на собствен бизнес - магазин за хранителни и промишлени стоки "ЕВРОМИНИ МАРКЕТ", с. Паталеница"
Бенефициент:
"КРИС И КО 84" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
11.04.2013
Начална дата:
06.06.2013
Дата на приключване:
01.02.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пазарджик                    Пазарджик
Описание
Описание на проекта:
Реализиране на проект за предприемачество свързан с организиране и управление на самостоятелна стопанска дейност с цел постигане на заетост, социално-икономическа интеграция и напредък
Дейности:
Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Закупуване на оборудване за магазина включващо: Хладилни витрини хоризонтални 2 бр. Хладилни витрини вертикални 2 бр. Кафемашина – 1бр. Климатик – 1бр. Електрона везна – 1бр. Бойлер – 1бр. Целта е чрез закупуване на изброеното оборудване да се осигурят необходимите условия за извършване на търговската дейност на фирмата. То е съобразено с изскванията на нормативните документи за извършване на продажба на дребно на хранителни и промишлени стоки от масов тип., както и с площа на търговския обект. При избора на оборудването ще се съблюдават критериите за постигане на енергийна ефективност, чрез закупууване на оборудване клас „А” – техническите характеристики са посочени в техническата спецификация – Приложение Б4. Закупуването ще се извърши с 3 оферти по реда на ЗОП. Закупуването на оборудването е по правилата на ЕФРР /случаи на кръстосано финансиране/ и е необходимо за да помогне на предприятието да стартира дейността си.
Първоначално закупуване на материали; Закупуване на основни групи хранителни и промишлени стоки от масов тип. Предвижда се да се закупят хранителни стоки от основни групи – млечни продукти, колбаси, захарни изделия , варива,хляб, консерви, олио, алкохол и безалкохолни напитки, битова химия, хигиенни материали и лична козметика. Тяхният вид, асортимент, количество , единична цена и обща сума са посочени в приложения опис – Приложение А 3.1. Основно се акцентира на стоки от първа необходимости и ежедневна консумация, както и на проучените потребности и очаквания от местното население. Количеството съответства на средно приети норми за зареждане на магазин с търговска площ от 41.8 кв.м. Покупката на стоки ще се извърши от складовете на едро в гр. Пазарджик и от дистрибутири. Ще се търсят възможно най-ниските пазарни цени на едро, за да може да се работи с по-конкурентни цени на краен потребител. Ще се съберат 3 оферти, съгл. Изискванията на ЗОП.
Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за 3 месеца Сключване и регистрация на трудовия договор в НАП. Създаване на трудово досие за наетия работник. Сключване на договор с служба за трудова медицина. Създаване на организация за провеждане на първоначален инструктаж, водене на форма 76 за присъствие и отсъствия от работното място, ведомости, осигуряване и т.н.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
18 838 BGN
Общ бюджет:
18 168 BGN
БФП:
18 168 BGN
Общо изплатени средства:
18 166 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
18 168
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 768 BGN
2014
14 399 BGN
2015
0 BGN
18 166 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
15 442
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 202 BGN
2014
12 239 BGN
2015
0 BGN
15 441 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 725
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
565 BGN
2014
2 160 BGN
2015
0 BGN
2 725 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз