Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.09-0062-C0001
Номер на проект: ЦА12-22-2
Наименование: „Подобряване на ефективността в работата на служителите от Областна дирекция „Земеделие“ – Благоевград чрез повишаване на тяхната компетентност“
Бенефициент: Областна дирекция „Земеделие“ гр.Благоевград
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 02.04.2013
Начална дата: 04.06.2013
Дата на приключване: 04.09.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               Благоевград
                    Благоевград
Описание
Описание на проекта: Повишаване ефективността в работата на служителите от Областна дирекция „Земеделие“ – Благоевград чрез целенасочени обучения за повишаване на тяхната компетентност.
Дейности: Дейност 1. Обучения за повишаване професионалната компетентност на служителите. Поддейност 1.1 Организиране и провеждане на обучителен курс за работа с електронни таблици MS Excel за придобиване на базови умения. (ИТО- 8) Поддейност 1.2 Организира В рамките на настоящата дейност ще бъде организиран и проведен тридневен обучителен курс – 18 учебни часа за работа с електронни таблици MS Excel за придобиване на базови умения. В обучението ще бъдат включени 35 служители. С оглед откъсване на служителите от работното място, предвиждаме обучението да се проведе от ИПА и в базата на Института за публична администрация в гр. Банкя. Логистиката на обучението като транспорт, нощувка, кафе паузи и кетъринг. ще бъдат организирани от екипа по проекта. Успешното приключване на обучителния курс ще бъде съпътствано от сертификати. В рамките на настоящата дейност ще бъде организиран и проведен двудневен обучителен курс – 12 учебни часа за създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО - 6). В обучението ще бъдат включени 35 служители. С оглед откъсване на служителите от работното място, предвиждаме обучението да се проведе от ИПА и в базата на Института за публична администрация в гр. Банкя. Логистиката на обучението - транспорт, нощувка, кафе паузи и кетъринг ще бъдат организирани от екипа по проекта. Успешното приключване на обучителния курс ще бъде съпътствано от сертификати.В рамките на настоящата дейност ще бъде организиран и проведен двудневен обучителен курс – 16 учебни часа за работа със специализиран GPS софтуер. В обучението ще бъдат включени 20 служители – от всички общински служби по земеделие на територията на област Благоевград. Обучителният курс ще се проведе с окъсване на служителите от работа, като на обучаваните ще бъде подсигурена зала, транспорт, нощувка, кафе паузи и кетъринг. За целта на обучението ще бъде наета обучителна организация, да която проведе самото обучение. Останалите дейности по логистиката на обучаваните ще бъдат организирани от екипа по проекта. Успешното приключване на обучителния курс ще бъде съпътствано от сертификати.
Дейност 2. Обучение за повишаване управленската компетентност на служителите . В рамките на настоящата дейност ще бъде проведен двудневен семинар на тема „Управление и оценка на изпълнението“ (ЧР-2) – 16 учебни часа предназначен за 18 души- началниците на общинските служби по земеделие, директорите на дирекции, главния секретар, служител – човешки ресурси и главния счетоводител. По време на семинара, служителите ще се запознаят с новите нормативни документи имащи отношение към оценката на изпълнението на служителите в публичния сектор. Обучението ще се проведе с откъсване от работния процес от ИПА и в базата на ИПА в гр. Банкя. Логистиката на обучаваните - транспорт, нощувка, кафе- пауза и кетъринг ще бъдат организирани от екипа на проекта. Успешното приключване на обучителния курс ще бъде съпътствано от сертификати.
Дейност 3. Обучения за повишаване на комуникативната компетентност на служителите. Поддейност 3.1. Организиране и провеждане на обучителен семинар за придобиване на практически умения за ефективна комуникация – (ЕФ 8) Поддейност 3.2. Организиране В рамките на настоящата дейност ще бъде организиран и проведен двудневен семинар на тема „ Практически умения за ефективна комуникация“ (ЕФ- 8) В обучението ще бъдат включени 35 служители. Обучителният курс ще се проведе с откъсване на служителите от работното място в базата на Института за публична администрация в гр. Банкя. Логистиката на обучението - транспорт, нощувка, кафе паузи и кетъринг ще бъдат организирани от екипа по проекта. Обученията ще преминат под формата на ролеви игри и други интерактивни методи. Успешното приключване на обучителния семинар ще бъде съпътствано от сертификати. В рамките на настоящата дейност ще бъде организиран и проведен двудневен семинар на тема „Делова комуникация и етикет“ (ЕФ - 6) за 35 служители. Обучителният курс ще се проведе с откъсване на служителите от работното място в базата на Института за публична администрация в гр. Банкя. Логистиката на обучението - транспорт, нощувка, кафе паузи и кетъринг ще бъдат организирани от екипа по проекта. Обученията ще преминат под формата на ролеви игри и други интерактивни методи. Успешното приключване на обучителния семинар ще бъде съпътствано от сертификати.
Дейност 4. Обучение за изграждане на умения за работа в екип. В рамките на настоящата дейност ще бъде организиран и проведен двудневен семинар на тема „Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми“ (ЧР -4) за 40 служители. Обучителният курс ще се проведе с откъсване на служителите от работното място от ИПА в базата на Института за публична администрация в гр. Банкя. Логистиката на обучението - транспорт, нощувка, кафе паузи и кетъринг ще бъдат организирани от екипа по проекта. Успешното приключване на обучителния семинар ще бъде съпътствано от сертификат.
Дейност 5. Дейности за информация и публичност Поддейност 5.1. Организиране и провеждане на пресконференция за публичност на проекта при стартирането на проектните дейности. Поддейност 5.2.Изработка и разпространение на рекламно- информационни мате Дейностите по осигуряване публичност и информация на проекта ще бъдат осъществени в съответствие с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност по Оперативна програма „Административен капацитет”. Информационната кампания ще бъде организирана така, че последователността на мероприятията и разпространението на информационно-осведомителните материали да осигуряват прозрачност на процеса по реализация на проекта. С цел информиране на обществеността от област Благоевград, екипът по проекта ще организира откриваща пресконференция. На нея ще бъде дадена информация за целите на Оперативна програма „Административен капацитет” и настоящата схема, за целите на проекта и за очакваните резултати. След провеждане на събитието ще бъде публикувана статия в регионална печатна медия. Стартът на проекта ще бъде отразен и на уеб-сайта на Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград. В рамките на настоящия проект ще бъдат изготвени следните рекламно-информационни материали, които ще имат за цел да предоставят информация при стартирането, по време на изпълнението и след приключването на проектните дейности:  Рекламен чанти. С логата на ЕС, ЕСФ, ОПАК и името на проекта ще бъдат щамповани 105 бр. конферентни чанти, които ще бъдат разпространени сред участниците в откриващата пресконференция и целевите групи по проекта.  Рекламен тефтери. С логата на ЕС, ЕСФ, ОПАК и името на проекта ще бъдат щамповани 105 бр. тефтери, които ще бъдат разпространени сред участниците в откриващата пресконференция и целевите групи по проекта.  Флаш памет. В съответствие с изискванията за информация и публичност, ще бъдат щамповани 105 бр. флаш - памет, които ще бъдат разпространени сред участниците в откриващата пресконференция и целевите групи по проекта.  Химикал. С логата на ЕС, ОПАК ще бъдат щамповани 105 бр. химикала, които ще бъдат разпространени сред участниците в откриващата пресконференция и целевите групи по проекта.  Транспарант – ще бъде изготвени 1 брой транспарант съгласно насоките за информация и публичност, чието използване ще съпътства всички дейности залегнали в проектното предложение, в т. ч. при провеждането на двете пресконференции.  Публикации в пресата – ще бъдат публикувани 2 статии в местна регионална печатна медия:  1 бр. при старта на проекта за информиране на гражданите за Оперативна програма „Административен капацитет” и настоящата схема, за целите на проекта и за очакваните резултати.  1 бр. за при приключване на проекта за информиране обществеността за постигнатите резултати по проекта. След приключване изпълнението на дейностите ще бъде организирана заключителна пресконференция за информиране обществеността за постигнатите резултати по проекта. След провеждане на пресконференцията ще бъде публикувана статия в местна печатна медия. Информация за постигнатите резултати ще бъде публикувана и на уеб-сайта на Областна дирекция „Земеделие“ Благоевград .
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Туристическа компания ЕООД
"Банкя Палас" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 89 800 BGN
Общ бюджет: 68 629 BGN
БФП: 68 629 BGN
Общо изплатени средства: 65 418 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 68 629 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 36 823 BGN
2014 28 595 BGN
2015 0 BGN
65 418 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 58 334 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 31 299 BGN
2014 24 306 BGN
2015 0 BGN
55 605 BGN
В т.ч. Национално финансиране 10 294 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 5 523 BGN
2014 4 289 BGN
2015 0 BGN
9 813 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Обучени жени
Индикатор 5 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 6 Дейност 1. Поддейност 1.1: Проведено обучение
Индикатор 7 Дейност 1. Поддейност 1.1: Обучени служители
Индикатор 8 Дейност 1. Поддейност 1.1: Обучени служители- от тях жени
Индикатор 9 Дейност 1. Поддейност 1.1: Получени сертификати
Индикатор 10 Дейност 1. Поддейност 1.1: Процент от обучените с положителна оценка на обучението
Индикатор 11 Дейност 1. Поддейност 1.2: Проведено обучение
Индикатор 12 Дейност 1. Поддейност 1.2: Обучени служители
Индикатор 13 Дейност 1. Поддейност 1.2: Обучени служители- от тях жени
Индикатор 14 Дейност 1. Поддейност 1.2: Сертификати
Индикатор 15 Дейност 1: Процент от обучените с положителна оценка на обучението
Индикатор 16 Дейност 1. Поддейност 1.3: Проведено обучение
Индикатор 17 Дейност 1. Поддейност 1.3: Обучени служители
Индикатор 18 Дейност 1. Поддейност 1.3: Обучени служители- от тях жени
Индикатор 19 Дейност 1. Поддейност 1.3: Сертификати
Индикатор 20 Дейност 1. Поддейност 1.3: Процент от обучените с положителна оценка на обучението
Индикатор 21 Дейност 2: Проведено обучение
Индикатор 22 Дейност 2: Обучени служители
Индикатор 23 Дейност 2: Обучени служители- от тях жени
Индикатор 24 Дейност 2: Сертификати
Индикатор 25 Дейност 2: Процент от обучените с положителна оценка на обучението
Индикатор 26 Дейност 3. Поддейност 3.1: Проведено обучение
Индикатор 27 Дейност 3. Поддейност 3.1: Обучени служители
Индикатор 28 Дейност 3. Поддейност 3.1: Обучени служители- от тях жени
Индикатор 29 Дейност 3. Поддейност 3.1: Сертификати
Индикатор 30 Дейност 3. Поддейност 1.3: Процент от обучените с положителна оценка на обучението
Индикатор 31 Дейност 3. Поддейност 3.2: Проведено обучение
Индикатор 32 Дейност 3. Поддейност 3.2: Обучени служители
Индикатор 33 Дейност 3: Поддейност 3.2: Обучени служители- от тях жени
Индикатор 34 Дейност 3: Сертификати
Индикатор 35 Дейност 3: Процент от обучените с положителна оценка на обучението
Индикатор 36 Дейност 4: Проведено обучение
Индикатор 37 Дейност 4: Обучени служители
Индикатор 38 Дейност 4: Обучени служители- от тях жени
Индикатор 39 Дейност 4: Сертификати
Индикатор 40 Дейност 4: Процент от обучените с положителна оценка на обучението
Индикатор 41 Дейност 5. Поддейност 5.1: Проведена откриваща пресконференция
Индикатор 42 Дейност 5. Поддейност 5.1: Публикация в регионална медия
Индикатор 43 Дейност 5. Поддейност 5.1: Публикация на интернет страницата на дирекцията
Индикатор 44 Дейност 5. Поддейност 5.2: Доставени и разпространени комплекти рекламно- информационни материали
Индикатор 45 Дейност 5. Поддейност 5.2: Публикации на интернет страницата на дирекцията
Индикатор 46 Дейност 5. Поддейност 5.3: Проведена заключителна пресконференция
Индикатор 47 Дейност 5. Поддейност 5.3: Публикация в регионална медия
Индикатор 48 Дейност 5. Поддейност 5.3: Публикация на интернет страницата на дирекцията
Индикатор 49 Дейност 6: Реализирани дейности
Индикатор 50 Дейност 6: Предадени междинни технически и финансови отчети


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз