Дейности:
|
Дейност 1 : Управление на проекта
Избор на екип за управление от ръководител, координатор и счетоводител, изготвяне на длъжностни характеристики на членовете и сключване на договори по ЗЗД. Процедура по ЗОП. Наблюдение и контрол на проектните дейности и набелязване на мерки за превенция на риска при изпълнението.
Избор на екип за управление
Ще се сформира екип от служители в Областна администрация / ръководител, координатор и счетоводител/, и ще се изготвят длъжностните характеристики с подробно описани функции и задължения. Ще се сключат договори по ЗЗД за работа в извънработно време и съгласно действащата нормативна уредба.
Процедура по ЗОП
Ще се назначи Комисия по ЗОП от 3 ма служители за възлагане на изпълнението на дейност„Информация и публичност “ за изготвяне на тръжната документация и оценка по възлагане на дейността. Ще се сключат договори по ЗЗД.
Наблюдение и контрол на проектните дейности и набелязване на мерки за превенция на риска при изпълнението
Ще бъде разработен план за текущо наблюдение и контрол по изпълнението съгласно подписан договор, както и оценка на междинните и финалните резултати. Ще се изготвят технически и финансови отчети съгласно изискванията на ОПАК. Ще се изготвя и поддържа архив на документите. Ще се провеждат работни срещи ежеседмично с изготвяне на протоколи от срещите.
Дейност 2
Специализирано обучение от Института по публична администрация на групи служители по теми за стратегически мениджмънт и организационно развитие и управление на промяната, управление и оценка на изпълнението, управление на конфликтите и тех Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва:
Обучение за Стратегически мениджмънт в държавната администрация
/ за 7 участника за 3 дни /
Обучение за Организационно развитие.Управление на промяната
/ за 4 участника за 3 дни /
Обучение за Планиране на човешките ресурси
/ за 2 участника за 2 дни /
Обучение за Управление и оценка на изпълнението
/ за 4 участника за 2 дни /
Обучение за Управление на конфликтите и техниките за разрешаване на проблеми
/ за 5 участника за 2 дни /
Обучение за Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси
/ за 1 участник за 1 ден /
Дейност 3
Специализирано обучение от Института по публична администрация на служители, съгласно графика на института, по теми за вътрешни комуникации в администрацията, връзки с обществеността, изграждане на публичен имидж, ефективни междукултурни Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва:
Обучение по Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията
/ за 2 участника за 2 дни /
Обучение по Връзки с обществеността
/за 1 участник за 3 дни /
Обучение по Изграждане на публичен имидж
/ за 1 участник за 2 дни /
Обучение по Ефективни междукултурни комуникации
/ за 3 участника за 2 дни /
Обучение по Държавен протокол и церемониал
/ за 1 участник за 2 дни /
Обучение по Практически умения за ефективни комуникации
/за 1 участник за 2 дни /
Дейност 4
Специализирано обучение от Института по публична администрация на служители по теми свързани с одитната дейност на публичните финанси, изготвянето на финансовите отчети на бюджетните предприятия, счетоводна отчетност в бюджета по проекти, Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва:
Обучение по Одитна дейност на публичните финанси
/за 3 участника за 2 дни/
Обучение по Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия
/ за 1 участник за 2 дни /
Обучение по Счетоводна отчетност в бюджета на средствата по проекти,финансирани по опeративни програми
/ за 3 участника за 2 дни /
Обучение по Управление на собствеността
/ за 4 участника за 2 дни /
Обучение по Устройство на територията-политика и управление
/ за 4 участника за 2 дни /
Обучение по Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси
/ за 2 участника за 2 дни /
Обучение по Основни производства по АПК/за юристи/
/ за 1 участник за 2.5 дни /
Обучение по Основни производства по АПК/за неюристи/
/за 3 участника за 1.5 дни /
Обучение по Прилагане на граждански процесуален кодекс/за юристи/
/ за 2 участника за 2 дни /
Обучение по Етика и превенция на корупцията в държавната администрация
/за 1 участник за 2 дни /
Обучение по Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и да прояви на корупция
/за 1 участник за 1 ден /
Обучение по Методи и техники за прозрачна администрация
/за 1 участник за 1 ден /
Дейност 5
Специализирано обучение от Института по публична администрация на служители по теми, свързани с въвеждането на електронно правителство, административно обслужване, работа с електронно подписани документи, компютърно обучение за работа с MS Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва:
Обучение по Е-правителство:Успешни практики и предпоставки за развитие
/ за 3 участника за 2 дни /
Обучение по Административно обслужване
/ за 2 участника за 2 дни /
Обучение по Работа с електронно подписани документи
/ за 2 участника за 1 ден /
Обучение по Електронни таблици с MS EXCEL /базов курс/ / за 2 участника за 3 дни /
Обучение по Електронни таблици с MS EXCEL /за напреднали /
/ за 5 участника за 1.5 дни /
Обучение по Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD
/ за 5 участника за 1.5 дни /
Обучение по Функции в MS EXCEL
/ за 1 участник за 1.5 дни /
Обучение по оценка на риска на проекти с помощта на MS EXCEL
/ за 2 участника за 1.5 дни /
Обучение по База данни с MS ACCESS
/ за 6 участника за 3 дни /
Обучение по Презентационни умения.MS POWER POINT - / за 2 участника за 3 дни /
Обучение по управление изпълнението на проекти с MS PROJECT
/ за 5 участника за 4 дни /
Обучение по Linux Server Administration-/дистанциона форма/
/ за 1 участник /
Обучение по Configuring managing and maintaining Windows Server 2008 Servers(Basic course)- /дистанциона форма/
/ за 1 участник /
Обучение по Configuring ,Managing and Maintaining Windows Server 2008 / дистанционна форма /
/ за 1 участник /
Дейност 6
Специализирано чуждоезиково обучение от Института по публична администрация съобразено с езиковите умения на служителите
Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва:
Обучение по Разговорен английски /базов курс/
/ за 2 участника за 5 дни /
Обучение по Комуникационни умения на английски език/базов курс/
/ за 1 участник за 5 дни /
Обучение по разговорен английски език/надграждащ курс/ - за 1 участник за 5 дни
Обучение по Английска граматика/опреснителен курс/
/ за 1 участник за 5 дни /
Обучение по Делови умения-участие в работни срещи, дискусии и посещения /на английски език/
/ за 2 участника за 5 дни /
Обучение по Презентационни умения/на английски език/ /за 1 участник за 5 дни /
Дейност 7
Информация и публичност
Дейността предвижда организирането и провеждането на
Провеждане на пресконференция при стартиране на проекта - за 40 участници, с цел представяне на целите и дейностите на проекта. Организиране на Кръгла маса в края на проекта за отразяване на резултатите от реализиране на проекта за 40 участници, на която ще се обсъдят резултатите, ползите и ефекта от проекта.
Изработване и поставяне на банер/транспарант/ с формат 2/1 м /винил с метална стойка/ в залите за провеждане на събитията
Публикуване на информация за проекта в регионални средства за масово осведомяване
Издаване на информационни материали за резултатите от проекта (листовка с Формат А4, обем 2 страници)
Изработване на разяснителна табела 60/50 см за проекта
По време на пресконференцията в началото на проекта и на кръглата маса в края на проекта ще бъдат раздадени промоционални материали,
Всички материали ще съдържат задължителните символи на ЕС, ЕФС и ОПАК, съгласно изискванията за информация и публичност
|