Индикатор 1
|
Събиране на актуални данни за пазара на предоставяните от фирмата услуги, намеренията за нововъведения, както и дейността по тяхното стимулиране, което ще послужи за въвеждането на иновативната практика.
|
Индикатор 2
|
Събиране на база данни за подходящите стъпки за въвеждане на иновация; Идентифициране на ключови маркетингови и управленски компетенции; Систематизиране на информация за клиентите и за пазара, в който фирмата се развива; осъществяване на диалог с потенциа
|
Индикатор 3
|
Представяне на препоръки и популяризиране на прочването
|
Индикатор 4
|
Събиране на добри европейски практики в сферата на биопсихосоциалните услуги
|
Индикатор 5
|
Разработване на иновативен модел и издаване на обучителни и методически материали за неговото прилагане
|
Индикатор 6
|
Повишаване на компетенциите на експертите на организацията по иновативната услуга
|
Индикатор 7
|
Популяризиране на дейностите, които ще бъдат реализирани в рамките на проекта, сред целевите групи и заинтересованите страни
|
Индикатор 8
|
Набиране на целева група за провеждане на социален експеримент
|
Индикатор 9
|
Организиране психологически тренинги и индивидуални консултации
|
Индикатор 10
|
Провеждане на диетологично-психологически семинара в София и страната и разпространение на инфо-материали
|
Индикатор 11
|
Провеждане на консултации със специалист по кариерно развитие
|
Индикатор 12
|
Подпомогане на физическо състояние и работоспособност на лицата чрез спортни занимания
|
Индикатор 13
|
Оценяване на въведения иновативен биопсихосоциален модел съвместно с партньора
|
Индикатор 14
|
Проведено Маркетингово проучване и анализирани резултати, които ще послужат на организацията в дългосрочен аспект
|
Индикатор 15
|
Обобщени фазите на иновационния процес от гледна точка на необходимите маркетинговите знания; Идентифицирани ключови маркетингови и управленски компетенции за успешен иновационен процес; Реклама на фирмата и осъществен диалог с потенциалните нови потребит
|
Индикатор 16
|
Представени и обсъдени резултати и препоръки, съдържащи се в доклада от маркетинговото проучване и популяризирани на данните сред заинтересовани лица;
|
Индикатор 17
|
Представени добри европейски практики в сферата на биопсихосоциалните услуги и консултации за граждани; обменена информация и споделен опит от партниращата организация; Проведени работни консултации за методическото разработване на иновативния за организ
|
Индикатор 18
|
Разработен „Биопсихосоциален модел” за повишаване на конкурентоспособността на Център LifeBox и подпомогнат социален и професионален живот на целевата група;
Разработен и издаден Наръчник за прилагане на биопсихосоциален модел; Разработена методика на у
|
Индикатор 19
|
Разработена програма за обучение на експертите, които ще работят по биопсихосоциалния модел в Център LifeBox; Разработен пакет от обучителни и помощни материали – 15 пакета;
Проведено обучение в иновативната за фирмата и самите експерти услуга.
|
Индикатор 20
|
Проведена мащабна инфо кампани за промотиране на иновативният „Биопсихосоциален модел” и дейности по популяризиране на финансовият принос на ОП „РЧР” и УО.
|
Индикатор 21
|
Проведени интервюта и набрани участници за съставяне на групи за провеждане на социален експеримент
|
Индикатор 22
|
Организирани психологически тренинги и проведени индивидуални консултации за включените в социалния експеримент граждани
|
Индикатор 23
|
Проведени на диетологично-психологически семинара в София и страната; отпечатани и разпространени 2 тематични брошури за диетологично-психологическите консултации
|
Индикатор 24
|
Проведени индивидуални консултации със специалист по кариерно
|
Индикатор 25
|
Подпомогнато физическо състояние и работоспособност чрез спортни занимания и развитие на спортна култура в целевата група от общо
|
Индикатор 26
|
Подготвени насоки, подходи и механизми за оценка на ефекта от въвеждането на иновативния биопсихосоциален модел;
Изготвени анкетни карти и анкетирани потребите на иновативната комплексна услуга в центъра Проведени 3 видео-конферентни работни срещи с помо
|