Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.08-0019-C0001
Номер на проект: A12-22-8
Наименование: „Компетентна и ефективна държавна администрация – община Антоново”
Бенефициент: Община Антоново
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 01.03.2013
Начална дата: 24.04.2013
Дата на приключване: 24.04.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Търговище
                    Антоново
Описание
Описание на проекта: • Повишаване капацитета на служителите на община Антоново
Дейности: Дейност 1. Обучение в ИПА на служители от общинска администрация – Антоново • 49 служители от община Антоново ще бъдат обучени в ИПА в 75 обучителни модула в съответствие с включените в „Каталог програми за обучения” както следва:  Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА – 1) – 1 служител;  Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури модели и виртуална среда (УА – 3) – 4 служители;  Делова етика (УА – 7) – 1 служител;  Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР – 4) – 2 служители;  Оценка на въздействието на новата нормативна уредба (предварителна и последваща) (ПР – 1) – 1 служител;  Административно регулиране на стопанската дейност (ПР 2) – 2 служители;  Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси (ПР – 3) – 2 служители;  Конфликт на интереси - правна рамка и практика (ПР – 17) – 2 служители;  Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси (ПР – 18) – 1 служител;  Правна уредба и приложение на ГПК (за не юристи) (ПР – 8) – 2 служители;  Семеен кодек и кодекс на международното частно право (ПР – 9) – 2 служители;  Практическо прилагане на ЗОП и избягване на често допускани нарушения (ПР – 21) – 4 служители;  Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации (ПР – 19) – 2 служители;  Изготвяне на проектен бюджет и отчет (СФ – 2) – 2 служители;  Управление, мониторинг и отчет на проекти по оперативни програми (СФ – 3) – 4 служители;  Анализ „Разходи - ползи” (СФ – 4) – 2 служители;  Разработване и управление на проекти по ОП „Околна среда” (СФ – 6) – 3 служители;  Разработване и управление на проекти по ОПАК (СФ – 7) – 1 служители;  Разработване и управление на проекти по ОП РЧР(СФ–8) – 3 служители;  Разработване и управление на проекти по ПРСР (СФ–9) – 2 служители;  Инфраструктурни проекти, финансирани със средства на ЕС – разработване, анализ и оценка на изпълнението им (СФ – 11) – 2 служители;  Въведение в програмно целевото управление на общини. Идеи, намерения, перспективи, дейности и проекти (СФ – 13) – 1 служител;  MS Prоject – Инструмент за интегриране, разработване, утвърждаване, мониторинг, контрол, на общински стратегически документи. Общински план за развитие 2012 – 2020 г. Програма „Администрация”, Програма „Управление на отпадъци”. (СФ – 14) - 1 служител;  Превенция на нередностите и измамите при усвояване на средствата от структурните фондове (СФ – 16) – 2 служители;  Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС – 1) – 2 служители;  Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС – 2) – 2 служители;  Новите моменти при извършване на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС – 3) – 2 служители;  Вътрешен и външен одит (ФС – 4) – 2 служители;  Счетоводна отчетност на бюджета на средствата по проекти, финансирани от оперативни програми (ФС – 5) – 2 служители;  Управление на собствеността (ФС – 6) – 2 служители;  Устройство на територията – политика и управление (ФС– 8); – 2 служители;  Е – Правителство: успешни практики и предпоставки за развитие (ИТО – 1) – 2 служители;  Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО – 2) – 1 служител;  Система за управление на информационната сигурност на административното звено (ИТО – 3) – 1 служители;  Административно обслужване (ИТО – 4) – 1 служители;  Работа с електронно подписани документи (ИТО – 5) - – 2 служители;  Обработване на големи масиви с информация в MS excel c lookup и database функции (ИТО – 14) – 1 служител;  Управление и изпълнение на проекти с MS PROJEKT (ИТО – 25) – 1 служител;  LINUX SERVER ADMINISTRATION (дистанционна форма) (ИТО – 26) – 1 служител;  MANAGIG A MICROSOFT WINDOWS SERVER 2003 ENVIROMENT (BASIC COURSE) (дистанционна форма) (ИТО – 27) – 1 служител;  MANAGIG A MICROSOFT WINDOWS SERVER 2003 ENVIROMENT WITH ACTIVE DIREKTORY (BASIC COURSE) (дистанционна форма) (ИТО – 28) – 1 служител.
Дейност 2. Обучение за придобиване на ключови компетенции • 75 служители от община Антоново, кметове и кметски наместници ще бъдат обучени в три целеви групи по 25 души в три (Модул – І, Модул – ІІ и модул – ІІІ), двудневни обучения за ключови компетенции и работа с хора с увреждания и хора в неравностойно положение.  Първи модул за 25 служители ще бъде проведен в град Велико Търново. Предвижда се споделяне на добри практики от община Велико Търново.  Втори модул за 25 служители ще бъде проведен в град Търговище. Предвижда се споделяне на добри практики от община Търговище.  Трети модул за 25 служители (управленски екип в т.ч. – кмет, зам. кметове, директори на дирекции, началници на отдели и експерти) от общинска администрация ще бъдат обучени в рамките на едно Двудневно обучение – „Модул – ІІІ”, в град Варна. Предвижда се споделяне на добри практики от община Варна.
Дейност 3. Управление и отчитане на Проект • Провеждане на работни срещи за определяне на целевите групи, предстоящи дейности, отчитане на постигнатото; • Избор на обучител/ли по дейност 2 и/или избор по ЗОП на изпълнител за обучение и логистично осигуряване на Проекта; • Провеждане срещи на екипа на проекта с административното ръководство на общината за информиране за хода на изпълнение, предстоящи дейности, проблеми и обсъждане на мерки за преодоляването им; • Контрол на изпълнението от страна на Изпълнителя/лите; • Изготвяне на доклади и финансови отчети подробно представящи напредъка по проекта.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност • Провеждане на мероприятия за прозрачност в т.ч.:  1 конференция за представяне на Програмата и Проекта пред местната общност и медиите;  6 публикации в регионални медии;  1 плакат РVС с логото на Програмата и Проекта;  1 заключителна конференция.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 59 512 BGN
Общ бюджет: 55 313 BGN
БФП: 55 313 BGN
Общо изплатени средства: 55 313 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 55 313 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 17 095 BGN
2014 38 218 BGN
2015 0 BGN
55 313 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 47 016 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 14 531 BGN
2014 32 486 BGN
2015 0 BGN
47 016 BGN
В т.ч. Национално финансиране 8 297 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 564 BGN
2014 5 733 BGN
2015 0 BGN
8 297 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 2 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 3 Дейност 1 - Обучени служители
Индикатор 4 Дейност 1 - Реализирани обучения
Индикатор 5 Дейност 2 - Обучителни модули
Индикатор 6 Дейност 2 - Обучени Служители (по проекта)
Индикатор 7 Дейност 2 - Изработени и предоставени на обучаемите комплект обучителни материали
Индикатор 8 Дейност 3 - Проведени работни срещи
Индикатор 9 Дейност 3 - Подготвена и проведена процедура по ЗОП
Индикатор 10 Дейност 3 - Подготвен договор
Индикатор 11 Дейност 3 - Междинни отчети и доклади
Индикатор 12 Дейност 3 - Заключителен доклад
Индикатор 13 Дейност 3 - Изготвен, представен одобрен доклад
Индикатор 14 Дейност 3 - Усвоени знания, повишен капацитет на екипа за управление на средства от ЕС
Индикатор 15 Дейност 3 - Одобрени и възстановени разходи по Проекта
Индикатор 16 Дейност 3 - Спазени Изискванията на законодателството на Р България и регламентите на ЕС.
Индикатор 17 Дейност 4 - Проведена конференция
Индикатор 18 Дейност 4 - Публикувани съобщения
Индикатор 19 Дейност 4 - Плакат РVС
Индикатор 20 Дейност 4 - Проведена конференция (по проекта)


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз