Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0050-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-14001
Наименование: "Проект за подготовка и стартиране на дейността на фирма "Ксения-45А" ЕООД за търговия с лабораторно оборудване, материали, консумативи, реактиви, лабораторна стъклария, измервателни средства и апарати"
Бенефициент: "КСЕНИЯ" - 45А ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 15.02.2013
Начална дата: 26.03.2013
Дата на приключване: 01.11.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Шумен
                    Шумен
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е допренесе за преодоляване на безработицата чрез развитие на предприемачеството и разкриването на 3 работни места в Шуменска област, като стартира дейността на новосъздадената фирма “Ксения – 45А” ЕООД.
Дейности: 1. Да наемане на подходящо помещение за офис Фирмата е регистрирана с адрес на управление, който е постоянния адрес на собственика и – с. Драгоево, облас. Шумен, ул. “9-ти септември” №26. За по-лесен и удобен достъп на клиентите на фирмата, на работата на наетия персонал и изпълнение на дейностите, предвидени по този проект ще се наеме офис в гр. Шумен, като предпочитанието ще бъде централната част на града.
2. Закупуване на компютър, софтуер, принтер, касов апарат, консумативи и обзавеждане на офиса Ще се закупи необходимото обзавеждане на офиса, компютър и софтуер Microsoft office. Със закупения компюр чрез интернет връзка ще се осъществява контакт и запознаване с дейността на доставчици, с външни изпълнители, с потенциални клиенти. Персонала ще следи законовите и нормативни документи, свързани с качеството, публикувани в сайтовете на ресорните министерства и ведомства, ще се изпращат статии до медиите във връзка с публичноста и визуализацията на проекта.
3. Информиране и публичност на проектното предложение Дейността ще се осъществи по начина, описан в точка 5.2.2 “Методи за информиране и публичност на проектното предложение”, съгласно изискванията, посочени в „Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР и точка 3.1.4. от Насоките за кандидатстване по настоящата процедура
4. Назначение и обученение на персонал Ще се даде обява в сайт за работа и в Дирекциите на Бюрата по труда в област Шумен, като се опише изискванията за заемане на съответната длъжността, след което ще се извърши подбор по документи и интервю. Одобрените кандидати ще бъдат назначени на трудов договор, съгласно изискванията на Кодекса на труда и българското законодателство. Ще работят на петдневна работна седмица по осем часов работен ден /средно по 21 дена на месец, в зависимост от работните дни на съотвентния месец/. Новоназначеният персонал, под ръководството на Управителя на фирмата ще се запозне с задачите и отговорностите си, определени в длъжностните им характеристики, със законовите и нормативни документи, стандарти за качество и работата в лабораториите, както и с планираните дейности по настоящия проект.
5. Избор на доставчици на материали и консумативи и външни изпълнители на поръчки. При избора на доставчици и външни изпълнители първо ще се отправи покана на поне 3 доставчици на определен вид материали или услуги да предложат своите оферти. Ще се проведе избор по критериите – срок на доставката, качество, цена, документи, които трябва да съпътстват определената стока – инструкции, сертификати, технически изисквания. След това ше се предприемат срещи и посещиния, на които да се видат стоките и материалите, отговарят ли на договорените изисквания и имат ли необходимата документация.
6. Закупуване на материали, изработване на каталози с предлаганите продукти и сайт на фирмата. Първоначално закупените материали, с които фирмата възнамерява да реализира продажби, ще бъдат най- масово използваните, които могат да бъдат предложени в няколко лаборатории с различна дейност /например в лаборатории за изпитване на хранителни продукти, на вино и бира/. При доставката на материали или услуги ще се изършва входящ контрол за качеството, съотвествието им с договорените изисквания и правилното отчитане. При установени несъотвествия ще се прави рекламация.
7. Срещи с клиенти, предлагане на продукти и реализация на продажби. След като изпълни гореописаните дейности, предвидени за подготовката и стартиране на бизнеса, фирмата ще премине към реализация на своята дейност. Сътрудничеството с потенциални клиенти, ще се осъществява чрез разговори по телефон, изпращане на имейли, съдържащи сайта на фирмата, като се отправя покана за срещи, на които ще се представят каталозите с предлаганите продукти и закупените материали. При заявен от тях интерес за други продукти ще се търсят и други доставчици, за да се направи желатата доставка.
8. Завършване на планираните дейности, приключване на проекта След като изпълни планираните по този проект дейности, направила е необходимите разходи, съгласно одобрения бюджет, и е стартирала бизнеса си, фирмата ще направи окончателен доклад за това, който да представи пред договарящия орган.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ДИРЕКТ
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 748 BGN
Общ бюджет: 13 420 BGN
БФП: 13 420 BGN
Общо изплатени средства: 13 420 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 13 420 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 9 889 BGN
2014 3 530 BGN
2015 0 BGN
13 420 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 11 407 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 8 406 BGN
2014 3 001 BGN
2015 0 BGN
11 407 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 013 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 1 483 BGN
2014 530 BGN
2015 0 BGN
2 013 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз