Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0248-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-07003
Наименование: Създаване на Студио за реклама и дизайн
Бенефициент: ДжиКей Дизайн ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 15.02.2013
Начална дата: 27.03.2013
Дата на приключване: 27.09.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Общата цел на Проекта е да се подпомогне стартиране на самостоятелна стопанска дейност на безработен младеж, преминал курс на обучение по Компонент I и регистрирал собствена фирма.
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта " Организацията и управлението на проекта включва: Изготвяне на длъжностни характеристики и подписване на граждански договори с членовете на екипа; подготовка на трудови и/или екв. договори за наемане на лица по Проекта; Изготвяне на Работен план за изпълнение дейностите, Времеви график и персоналните задачи на всеки член на екипа; График за провеждане на заседания на екипа за наблюдение, отчитане и проследяване напредъка на изпълнението на проекта; Изготвяне на План за разпределение и разходване на средствата- паричния поток; Изготвяне на междинни доклади и заключителен доклад, както и полугодишен и годишен доклад за изпълнението на проекта. Изготвяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащане по ДБФП; Финансово управление, свързани с движението на парични потоци, заявяването на финансовите средства, както и системите за финансова отчетност и верифициране на разходите; Подготовка на документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители на дейностите по проекта съгласно изискванията на ПМС №55/12.03.07г.; Изпълнение на дейности за информация и публичност по ОП РЧР "
Дейност 2: Наемане на помещение за студио за дизайн и реклама и осигуряване на поддръжката му- ток, вода, интернет и др. "1. Наемане на помещение. Студиото ще бъде разположено в центъра на гр. София, в близост до СУ „Климент Охридски”. За целта ще се наеме помещение около 70 кв. м. в подходяща сграда. Помещението ще бъде обзаведено с подходящи мебели, на които ще се монтира закупеното оборудване. За ползване на помещението ще се сключи договор за наем за период не по-малък от 12 месеца. 2. Сключване на договори с доставчици на ток, интернет, вода, отопление и др. "
Дейност 3: Доставка на оборудване, необходимо за дейността на предприятието "Чрез дейността ще се достави, монтира и въвеждане в експлоатация на основно оборудване за работа на фирмата: Широкоформатен принтер; Режещ плотер; Компютър и монитор; Мултифункционална копирна машина-принтер, скенер и копир; Фотоапарат; ЮПС; Софтуер: Adobe Photoshop; Adobe Corel draw; Adobe In design; Инструменти и съоръжения: Винтоверт; Професионална стълба. "
Дейност 4: Осигуряване на заетост "Дейността предвижда сключване на Договор за управление със собственика на новорегистрираното дружество и наемане на на специалист по реклама и дизайн. Това е минимално необходимия персонал за стартиране дейността на студио за реклама и дизайн- основната дейност на фирмата. Екипът на проекта ще подготви необходимите документи за сключване на договор за управление с Калинка Тричкова и трудов договор за специалист реклама и дизайн. Ще се подготвят длъжностни характеристики и ще бъдат утвърдени образци за отчитане на отработеното време. Съгласно кода по НКИД на фирмата C, J – 15,58,59, минималния осигурителен доход по основна икономическа дейност и квалификационна група професии за 2012 г. за ръководител е 434 лева , а за специалист 391 лева. Договорите ще бъдат сключени за период от 3 месеца, през които заплатите ще бъдат осигурени от бюджета на проекта. След изтичане на трите месеца, договорите ще бъдат подновени за период не по-малък от 12 месеца след приключване на проекта. "
Дейност 5: Изготвяне на Стратегия за развитие на предприятието "Основен предмет на дейност на фирмата е рекламната дейност, рекламни, информационни и консултантски услуги. Студиото ще предлага изработване на модерен графичен дизайн, качествена предпечатна подготовка и печат, стилна интериорна и екстериорна реклама. Печатната реклама ще включва: проект и изработка на корпоративен дизайн – създаване на логотип, отпечатване на визитни картички, бланки, пликове, папки, CD-джоб, печат върху CD; предпечатна подготовка: печат на информационни и промоционални рекламни продукти – визитни картички, брошури, дипляни, флаери, каталози, постери, поздравителни картички, покани, календари , химизирани формуляри; печат върху различни по вид медии и текстил посредством офсетов печат, дигитален печат, широкоформатен печат, сито и тампон печат, лазерно гравиране, топъл печат. Основната задача на Стратегията е да разработи подробно характеристиките на предлаганите продукти и услуги. Да планира финансите - сегашни и бъдещи.Да изготви маркетингов план. Маркетинговият анализ трябва да идентифицира следното: Продукт; Целеви пазар ; Цени ; Реклама. Организационен план: Учредител на фирмата е Калинка Тричкова. Фирмата е регистрирана като ЕООД , съгласно ТЗ.За осъществяването на фирмената дейност управителят смята да наеме на трудов договор квалифициран персонал, включващ в началния етап 1 специалист реклама и дизайн. Най-подходящ и съответстващ на дейността, размера и броя на персонала ще бъде линейния тип организационна структура: Управител-Персонал. "
Дейност 6: Обучение на наетия персонал "Назначеният специалист ще премине курс на обучение по графичен дизайн и предпечат включващ следните модули: Adobe In Design, Illustrator, История на изобразителното изкуство; Въведение в графичния дизайн; Маркетинг и реклама; Рекламен Арт. Дизайн; Основи на плакат / етюд и проект/; Компютърни средства за създаване и обработка на изображение; Графичен дизайн COREL DRAW; Компютърно анимиране с FLАSH; Триизмерна графика и анимация; Компютърно създаване и обработка на изображение – PHOTOSHOP; Дизайн и мултимедия в интернет; Графично оформление и страниране; Цветознание; Проектиране на web сайт Обучението ще включва лекции, практически задания и разработка на проекти за всеки модул. Придобита по-висока квалификация на наетия специалист реклама и дизайн, който познава теорията на изкуството и естетиката; владее композицията и цветовия подбор; познава технологията на графичните изкуства; прилага готови програмни продукти за разработка на конкретни проекти за реклама /плакати, трансперанти,етикети, дипляни и др./; използва основни инструменти за работа чрез компютърни програми /AUTOCAD, 3D MAX, FLАSH, COREL DRAW/; практическо оформление на портфолио; подбор на цветове, шрифтове в ходожествения продукт; проектира и изработва различни медийни продукти. "
Дейност 7: Доставка на материали и консумативи за дейността на предприятието Дейността предвижда доставка на материали и консумативи, необходими за работа на студиото през първите месецr: PVC плоскости-различни размери, транспортни ленти, офсетова хартия, мастило- различни цветове
дейности за информация и публичност Изработване на табела и стикери
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 956 BGN
Общ бюджет: 17 593 BGN
БФП: 17 593 BGN
Общо изплатени средства: 17 593 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 593 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 9 423 BGN
2014 8 170 BGN
2015 0 BGN
17 593 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 954 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 8 009 BGN
2014 6 945 BGN
2015 0 BGN
14 954 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 639 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 1 413 BGN
2014 1 226 BGN
2015 0 BGN
2 639 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз