| 
                    Дейности:
                 | 
                
                    Дейност 1: Ресурсно обезпечаване на проекта Посочените в проектното предложение членове на екипа на Кандидата ще заемат своите позиции съотвентно на ръководител и счетоводител. Водещата организация ще мобилизира технически ресурси за изпълнение на дейностите по проекта-офис, офис-оборудване, средства за комуникация  и консумативи. Дейност 2: Публичност и визуализиция  Разработване, организация и  осъществяване на съпътстваща Програма за визуализация на Проекта. Програмата предвижда: 
•	публикуване на информационни материали на интернет страницата на Кандидата и партньорите- www.mtgbg.com при стартиране на проекта, при изпълнение на дейност 4 и при неговото финализиране; 
•	поставяне на информационни табели в офиса на Кандидата и на партньорите по проекта и в учебната зала.
При реализирането на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на ОП РЧР, посочени в „Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР”. Ще бъдат спазени всички изисквания за визуализиране на финансовата подкрепа от ЕСФ и ЕФРР: на всички материали за обучения, както и на всички останали печатни материали и на Интернет-страницата да бъдат поставяни флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и на ОП РЧР и текст, информиращ за проекта. 
 Дейност 3: Избор на доставчик на обучението по ПМС55/2007 г. •	Изготвяне на спецификации и критерии за  избор на изпълнител по чл. 12 ал.2 от ПМС55/2007 г; 
•	Проучване на потенциални изпълнители;
•	Установяване на контакт с цел получаване на оферта;
•	Разглеждане и оценяване на офертата според предварително изготвените критерии и методика за оценка;
•	Избор на изпълнител;
•	Сключване на договор.
Чрез тази дейност ще се спази принципа за добро финансово управление на проекти, ще се създадат условия за избор на доставчик на обучение при търсене на най-целесъобразното съотношение цена-качество.Членовете на екипа за управление на проекта ще разработят спецефикациите и ще оценят ценовите оферти.
 Дейност 4: Провеждане на обучение Ще бъде сформирана 1 група, която ще премине посоченото обучение. 
Обучението ще бъде осъществено чрез 2 модула по 15 учебни часа в рамките на общо 30 уч. часа с цел надграждане и развитие на знанията и уменията в т.ч. за екипна работа.  Формата на обучение е дневна с откъсване от работа.
За изпълнител ще се търси и избере организация, специализирана във вътрешно-фирмени обучения и адаптираща програмите за обученията си съобразно потребностите на обучаемите. Изискване ще бъде лекторите да притежават опит в провеждане на обучения на търговски екипи.
На участниците в обучението ще бъде издаден документ от обучаващата организация, удостоверяващ преминатото обучение.
Съдържанието на обученизаето ще бъде разпределено в следните модули :
Модул 1 –Мотивационно обучение за повишаване на търговските компетенции. Модула ще бъде в рамките на 15 учебни часа, от които 8 във вид на теоретичен материал и 7 като групови задания , ролеви игри, казуси и др.подобни практически занимания с цел по-добро усвояване на наученото.
Модул 2 – Развитие на умения за работа в екип, 15 учебни часа, като се повтаря разпределението от модул 1.
•	Провеждане на анкета и връчване на документ за преминато обучение. Анкетата цели да провери удовлетвореноста на участниците от целевата група относно проведеното обучение.
 Дейност 5: Управление на проекта •	Разпределяне на конкретни задачи и отговорности в рамките на екипа.
•	Провеждане на регулярни работни срещи на екипа за отчитане на напредъка  на проекта, резултати и подготовка на документацията към Управляващия орган на ОП РЧР (справки, междинни и финален отчети).
•	Мониторинг върху осъществяването на дейностите, спазване на срока за доставка и провеждане на обучението. 
•	Периодично изготвяне на информация – справки, отчети, текстове за публикуване в Интернет-страницата.
•	Събиране и класифициране на всички работни материали по проекта на хартиен и електронен носител.
Дейностите за организация, вътрешен мониторинг, контрол и управление на проекта имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. 
Мониторингът ще допринесе, при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, да се извършва своевременно проучване на причините за него и да се вземат мерки за отстраняването им.
                 |