Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.16-0063-C0001
Номер на проект: ESF-2116-01-01012
Наименование: "Повишаване квалификацията на работната сила"
Бенефициент: "МИРАД" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 23.11.2012
Начална дата: 22.01.2013
Дата на приключване: 22.12.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Обща цел/цели  Повишаване адаптивността и квалификацията на служителите, чрез усвояване на нови знания, развитие и затвърждаване на ключови компетенции и умения.  Инвестиране в развитието на човешкия капитал, като важен елемент от политиката по управление на човешките ресурси на дружеството.  Постигане и поддържане на високо ниво на конкурентоспособност на “МИРАД” ООД на туристическия пазар.  Повишаване качеството на предлаганите услуги от фирмата, чрез непрекъснато развитие на професионалните компетенции и адаптивността на заетите кадри.
Дейности: Мениджмънт на проекта Осигуряване на стабилно и без рисково протичане на целия проект, добро взаимодействие между екипа за управление, преките бенефициенти и другите основни заинтересовани страни. За тази цел се предвижда регулярно да бъдат провеждани работни срещи, по време на които ще бъдат уточнени: • конкретните задачи и задължения на всеки един от членовете на екипа за управление на проекта; • план графика за реализация на проекта; • изготвяне на методика за провеждане на мониторинг на проекта; • уточняване на механизмите за координация и комуникация между участниците в проекта (кандидат, подизпълнители и доставчици) • определяне на отговорни лица, които ще се занимават с изготвяне на документацията, необходима за провеждане на тръжните процедури по проекта.
Тръжни процедури • Изготвяне на план график за провеждане на тръжната процедура; • Подготовка на необходимата документация и изисквания към кандидатите; • Оценка на тръжни оферти; • Сключване на договор с избраните изпълнители. Тръжните процедури ще бъдат проведени съгласно разпоредбите на ПМС 55/12.03.2007 г.
Информиране и публичност Чрез предвидените дейности по осигуряване на информиране и публичност, от една страна ще се постигне: активизиране на обществото към нуждата от повишаване квалификацията на заетите лица, а от друга – ще се осигури прозрачност при изпълнение на заложените проектни дейности. Дейност Публичност и визуализация на проекта включва: 1. Подготвителни действия по информационната кампания Разработване на визия и дизайн на информационните материали, съгласно „Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП „РЧР”. Съгласуване на план за разпространение. 2. Изготвяне и разпространение на информационните материали Координаторът по проекта ще изготви информационни материали, необходими за популяризиране на дейностите и резултатите от проекта: • Информационна табела - 1 броя предвижда се да бъде поставена на видно място в обекта на кандидатстващата организация • Флаери – 1500 бр. Те ще бъдат разпространени сред местната общественост и сред представителите на целевата група. По този начин ще се осигури възможност за добра информираност за възможностите за участие в предвидените дейности по проекта. • Плакати – 100 бр., които ще бъдат разпространени на обществени места. Те ще имат за цел популяризиране на предвидените конференции, проекта, неговите дейности и поставени цели. • Информационни брошури - предназначена е за края на проекта, която ще отрази цялостната дейност по проекта и постигнатите резултати. Тя ще бъде издадена в тираж 1000 бр. и ще бъде разпространена сред заинтересованите страни. • Химикалки с лого – 60 бр., ще бъдат раздадени на двете конференции, както и на представители на местната общност • Тефтери с лого – 60 бр., ще бъдат раздадени на двете конференции, както и на представители на местната общност 2. Организиране и провеждане на конференции. Предвижда се да бъдат организирани две информационни конференции – една в началото и една в края на проекта. Целта им е да се осигури добра информираност сред местната общественост за реализацията на проекта.
Провеждане на квалификационни обучения Предоставяне на обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия: 1. Професия 346010 –„ Офис мениджър“, Специалност 3460101 – „Бизнес администрация“ – 13 човека (1 група) 2. Професия 812010 – „Организатор на туристическа агентска дейност“, Специалност 8120101 „Организация на туризма и свободното време” – 70 човека (3 групи) Предвижда се обученията да бъдат разпределени по модули. След всеки модул ще се извършват междинни тестове, чрез които ще се установява нивото на придобитите знания от курсистите. След приключване на обучението, ще се проведе и финален изпит. Успешно издържалите изпита ще получат Удостоверение за преминато обучение по част от професия. Обученията ще се провеждат в дневна и/или вечерна форма на обучение, с ангажираност мин 6 уч. часа на ден, както следва: 1. Професия 346010 – „Офис мениджър“, Специалност 3460101 – „Бизнес администрация“ – 600 уч. часа (част от трета квалификационна степен). 2. Професия 812010 – Организатор на туристическа агентска дейност, Специалност 8120101 „Организация на туризма и свободното време” – 600 уч. часа (част от трета квалификационна степен).
Провеждане на обучения по ключова компетентност В рамките на дейността ще бъдат проведени обучение по: 1. „Дигитална компетентност“ (ИКТ) - 83 човека (4 групи) Всяко едно от обученията е с продължителност 45 учебни часа, като общата продължителност на всички групи ще е 180 учебни часа. По време на обучението ще бъдат използвани форми на текущ контрол, които ще индикират за степента на усвояване на материала. След приключване на компютърното обучение ще бъде проведен финален изпит. Успешно издържалите изпита ще получат Сертификат за придобита дигитална компетентност.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Инфогруп БГ ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 136 909 BGN
Общ бюджет: 169 711 BGN
БФП: 135 769 BGN
Общо изплатени средства: 135 758 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 135 769 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 27 382 BGN
2014 108 376 BGN
2015 0 BGN
135 758 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 115 404 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 23 274 BGN
2014 92 119 BGN
2015 0 BGN
115 394 BGN
В т.ч. Национално финансиране 20 365 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 4 107 BGN
2014 16 256 BGN
2015 0 BGN
20 364 BGN
Финансиране от бенефициента 34 227 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз