Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.16-0058-C0001
Номер на проект: ESF-2116-02-02002
Наименование: Добра квалификация на персонала - гарант за висока ефективност и производителност
Бенефициент: "Лазур - И.Д.К. - Дичо Кунев"
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 23.11.2012
Начална дата: 15.01.2013
Дата на приключване: 01.01.2014
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Бургас
                    Карнобат
Описание
Описание на проекта: Повишаване на производителността, ефективността и конкурентноспособността на „ЕТ „ Лазур-И.Д.К.-Дичо Кунев” посредством обучения на заети лица и насърчаване инвестирането в човешки ресурси.
Дейности: Сформиране на екип на проекта и добро управление В рамките на тази дейност ще бъдат сключени договорите с екипа по проекта и ще се осъществява управлението на проектните дейности, съгласно изискванията на ДО. Ръководител, Координатор и Счетоводител. След сключване на договора, задълженията и отговорностите между членовете на екипа по проекта ще бъдат разпределени съгласно описанията на длъжностите, разписани в в настоящото проектно предложение. По време на реализиране на проекта ще бъдат проследявани заложените индикатори, чрез които ще се измерват постигнатите резултати. Ще се провеждат регулярни срещи на членовете на екипа на проекта и при необходимост ще правят корективни мерки по отношение на плана за действие или бюджета, с цел реализиране на заложените в проекта резултати, при стриктно спазване на правилата и процедурите, определени в Договора между бенефициента и Договарящия орган.
Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител/и от страна на бенефициента за изпълнение на обученията по проекта, съгласно ПМС 55/2007 г. При избора на изпълнител/и ЕТ „ Лазур-И.Д.К.-Дичо Кунев”ще се ръководи от следните критерии: наличие на лицензия от НАПОО обученията по професионална квалификация и минималните изисквания, посочени в Насоките за кандидатстване за обученията за избор на изпълнител/и на ключовите компетенции. При провеждането на процедурите по ПМС 55/12.03.2007 г. ще бъдат спазени всички изисквания към бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с Договарящия орган, подписването на договори с избраните изпълнители.
Подготовка и провеждане на обучения за професионална квалификация В рамките на тази дейност ще бъдат обучение 120 служители, разпределени в 8 групи по 15 човека в Професия ШИВАЧ”- 542110, Специалност “ШИВАЧЕСТВО”- код– 5421101, Първа степен След приключване на обучението, успешно завършилите ще придобият знания и умения за: Да знаят: - свойствата на основните видове текстилни влакна. - помощните шивашки материали. - видовете шевни машини. - устройството и принципа на действие на шевните машини и съоръжения. - технологичната последователност при изработване на отделните детайли и изделия. - основните изисквания за безопасна работа. Да могат да: - работят на шевните машини и съоръжения. - прилагат различните видове машинни шевове. - изработват и сглобяват отделни детайли. - спазват технологичната последователност при изработване на изделията. - прилагат правилата по техника на безопасност Видът на обучението е определен след то са установени нуждите от обучение на заетите лица. Курсовете с ще се проведат в рамките на 5 месеца. Всеки курс ще има продължителност най-малко 300 уч. часа, като точният брой часове ще бъде определен на базата на обучителната програма на избрания изпълнител, съгласно лицензираната му програма към НАПОО. Обучението ще завърши с Държавни изпити по теория и практика и успешно завършилите ще получат Свидетелство за професионална квалификация обр. 3-54 на МОНМ.
Подготовка и провеждане на обучения по ключови компетентности В рамките на настоящата дейност ще се проведе обучение по “Работа в екип”. Това обучение е в обхвата на ключова компетентност 5 от 8-те ключови кампетенции, съгласно Европейската референтна рамка. В обучението ще участват 180 човека. Курсистите ще бъдат разделени в 12 групи по 15 човека. Продължителност на обучението: 30 учебни часа След приключване на обучението, успешно завършилите ще придобият знания и умения за: Що е екип? Жизнен цикъл на екипа Комуникация в екипа. Видове комуникация Какъв управленски стил е подходящ за ефективно управление на екипа. Причини за недобро справяне на хората в екипа Основни принципи за въздействие върху членовете на екипа Как да се справяме с "трудните" членове на екипа. Ефективна стратегия за управление на конфликти в екипа. Обучевието ще завърши с тест и успешно завършилите ще получат Сертификат. Видът на обучението е определен след то са установени нуждите от обучение на заетите лица.
Информация и публичност по проекта. При изпълнение на дейностите по проекта по отношение на мерките по информация и публичност ще спазваме Изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент No 1828/2006. Съгласно изискванията към бенефициентите за информация и публичност, в рамките на проекта ще бъдат изготвени една информационна табела за оповестяване на проекта, която ще бъде поставена в офиса на фирмата; Чрез проекта се предвиждат следните мерки за публичност и информираност за популяризиране постигнатите резултати: • Изготвяне на 400 броя информационни листовки, отразяващи целите и резултатите от проекта и разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от ЕСФ и Република България; • Разгласяване на дейностите от проекта и неговите резултати във фирмени документи, материали, отчети и доклади; • 1 публикация в медиите (печатни или електронни); • 3 постера за залите за обучение
Финансово и техническо отчитане на проекта В рамките на дейност 6 финансово и техническо отчитане на проекта ще се извърши следното: Финансовите отчети и техническите доклади (междинни и финални) ще се изготвят в съответствие с изискванията на договарящия орган. През последния проектен месец екипът по проекта ще стартира изготвянето на финалните технически доклад и финансов отчет. Всички отчети ще бъдат изготвяни съгласно правилата, заложени от ДО в договора между бенефициента и ДО.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 113 198 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 28 299 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз