Дейности:
|
Подготовка и организиране на работата. Изготвяне на цялостната документация и провеждане на процедурите за избор на изпълнители. Изготвяне на информационни материали и провеждане на пресконференция Първите два месеца от реализацията на проекта са предвидени за утвърждаване на график и организиране работата на екипа за изпълнение на поетите дейности по проекта. Предвидено е провеждане на работна среща на екипа за реализация на поетите ангажименти и координация на работата. За осигуряване на изпълнение на заложените дейности в оптимален срок, на този етап от проекта ще бъде подготвена цялостната документация за провеждане на избор на изпълнител, съгласно ПМС 55. През този период ще бъдат изработени информационните материали по проекта, които ще се разпространят във всички офиси на „Юсис” ООД в страната.
Съгласно изискванията на програмата за публичност и визуализация са предвидени следните дейности:
Провеждане на две пресконференции с всички заинтересовани страни за оповестяване на проекта, заложените цели и очакваните резултати от неговата реализация;
Изработката на информационни брошури /100 броя/, плакати /20 броя/ и информационна табела, съдържащи всички изискуеми реквизити, заложени в Ръководството за информиране и публичност, включително логата на ЕС, ЕСФ и АЗ;
Изготвянето на учебни материали, които да съдържат логата на ЕС, ЕСФ, АЗ и кандидата и информация за източниците на финансиране, номер на процедурата и договора за финансиране и наименование на програмата;
Публикуване на информация за проекта на фирмения сайт на „Юсис” ООД с цел осигуряване на широка публичност на проекта и включените в него дейности, както и периодичното обновяване на тази информация;
Публикуване на статия в български ежедневник след приключването на проекта с цел постигане на информираност за заложените и постигнати резултати и ползи.
: Сключване на договор с избрания на базата на проведената процедура по ПМС 55 изпълнител на обученията по проекта Четвъртият месец от реализацията на проекта е предвиден за сключване на договор с избраният подизпълнител и утвърждаване на график.
Предвиждането на четвърти, допълнителен месец за договаряне с подизпълнителя/ се налага поради нуждата от предоставяне на допълнително време за подготовка на учебните дейности и факта, че ще се провежда открита процедура по ПМС 55, която изисква повече време за изпълнение.
Изпълнението на заложените по проекта обучения са изместени по-напред в графика, за да се осигури резервен период след извършване на процедурата за избор, така че евентуалното й забавяне да не се отрази на сроковете и качеството на изпълнение на дейностите по проекта.
Организация и координация на проектните дейности Качественото изпълнение на проекта се основава на координация на дейностите и на ефективната комуникация между служителите на водещата организация, избраните външни изпълнители и Възложителя по проекта. Ето защо, за да се гарантира постигане на заложените по проекта количествени и качествени резултати, ние сме осигурили тричленен екип за управлението му, който е подбран на база на опит и квалификация, и репутация сред служителите. Провеждане на обучение по умения за работа в екип Обучението ще се проведе от избран външен изпълнител и в него ще се включат общо 601 служители, разпределени на 41 групи. Продължителността на обучението е 30 учебни часа, които ще се реализират в рамките на 4 дни за всяка група. Поради факта, че служителите ни са ситуирани в цялата страна, групите ще бъдат реализирани поетапно в десет града. На база на разпределението на хората по градове е предвидено тези градове да са: София, Пловдив, Бургас, Стара Загора, Русе, Варна, Велико Търново, Враца, Пазарджик и Благоеврад или Сандански. Анализ на ефективността, оценка на изпълнението и провеждане на пресконференция за оповестяване на резултатите от проведените дейности В рамките на последните два месеца от реализацията на проекта ще бъде проведен анализ на ефективността, който ще се базира както на отчетната документация, така и на провеждания текущ контрол от екипа за управление. Единствено на база на този анализ може да се изготви реална оценка на изпълнението на проекта и постигане на заложените цели. Предварителен, текущ, последващ контрол В цялостната идея на предложението ни е заложена необходимостта от адекватен контрол на качеството, количеството и сроковете за изпълнение на всяка от дейностите. Ето защо екипът за управление на проекта ще осъществява текущ контрол и ефективен вътрешен мониторинг, на базата на който ще бъде анализирано нивото на постигане на заложените цели, рисковете, които могат да възникнат в хода на реализация на дейностите и начините за неутрализирането им.
Отчетността по проекта ще бъде изготвяна коректно и в срок, съгласно изискванията по програмата. Ще се изготвят междинни доклади, съдържащи пълна информация за всички аспекти на изпълнението на дейностите за съответния период. Освен това ще бъде осигурен пълен достъп до техническата и финансова документация по проекта.
|