Дейности:
|
1.Управление и координация на проекта Дейността е съставена от следните елементи:
• Сформиране на екип на проекта;
• Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчет по проекта;
• Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта;
Сформиране на екип на проекта
След подписване на договора за изпълнение на проекта ще бъде проведена координационна среща на членовете на екипа. Екипът на проекта има следния състав: ръководител на проекта, координатор обучение, координатор тръжни процедури, счетоводител и технически сътрудник. Ще бъдат разяснени конкретните задължения и отговорности на всеки член на екипа, ще се обсъдят предстоящите дейности и ще се изготви подробен график за работа по проекта.
Координационни срещи на екипа ще се провеждат един път месечно с цел да се синхронизират действията на всички негови членове, за уточняване на задачите и отговорностите, да се следи напредъка и постигането на междинните резултати от всеки етап на проекта. В случай на възникнали трудности ще се организират и извънредни срещи.
Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчетност
До края на първия месец от стартирането на проекта екипът му ще изработи основните принципи и правила, въз основа на които ще работи системата за вътрешен мониторинг, оценка и отчет. Мониторингът ще бъде текущ – технически и финансов. Ще се следи спазването на времевите графици за изпълнение на дейностите, постигането на качествените и количествени резултати, ще се осъществява контрол върху целесъобразното разходване на средствата съгласно заложените цели и изискванията на финансиращата институция.
Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта
Междинните отчети и справки ще се изготвят съгласно изискванията на финансиращата институция. В края на проекта ще бъде изготвен окончателен отчет, който ще включва: доказателства за извършените дейности и постигнатите резултати, копия на разходооправдателните документи, критичен анализ на основните проблеми възникнали по време на изпълнението.Дейността е съставена от следните елементи:
• Сформиране на екип на проекта;
• Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчет по проекта;
• Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта;
Сформиране на екип на проекта
След подписване на договора за изпълнение на проекта ще бъде проведена координационна среща на членовете на екипа. Екипът на проекта има следния състав: ръководител на проекта, координатор обучение, координатор тръжни процедури, счетоводител и технически сътрудник. Ще бъдат разяснени конкретните задължения и отговорности на всеки член на екипа, ще се обсъдят предстоящите дейности и ще се изготви подробен график за работа по проекта.
Координационни срещи на екипа ще се провеждат един път месечно с цел да се синхронизират действията на всички негови членове, за уточняване на задачите и отговорностите, да се следи напредъка и постигането на междинните резултати от всеки етап на проекта. В случай на възникнали трудности ще се организират и извънредни срещи. Водещата организация предоставя офис и оборудване за нуждите на екипа по координация и управление на проекта.
Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчетност
До края на първия месец от стартирането на проекта екипът му ще изработи основните принципи и правила, въз основа на които ще работи системата за вътрешен мониторинг, оценка и отчет. Мониторингът ще бъде текущ – технически и финансов. Ще се следи спазването на времевите графици за изпълнение на дейностите, постигането на качествените и количествени резултати, ще се осъществява контрол върху целесъобразното разходване на средствата съгласно заложените цели и изискванията на финансиращата институция.
Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта
Междинните отчети и справки ще се изготвят съгласно изискванията на финансиращата институция. В края на проекта ще бъде изготвен окончателен отчет, който ще включва: доказателства за извършените дейности и постигнатите резултати, копия на разходооправдателните документи, критичен анализ на основните проблеми възникнали по време на изпълнението. 2.Избор на обучаваща организация В проекта се предвижда обучаващата организация да бъде определена чрез търг съгласно 55 ПМС.Организацията обучител ще бъде избрана на база професионален опит и икономически ефективно предложение.
След избора на организация на обучението ще се сключи договор.Координатора по обучението ще запознае обучаващата институция с проекта и неговите цели. 3.Обучение В проекта се предвижда избора на 30 бенефициента да се извърши съвместно с ДБТ –гр Хасково,като предварително се оповести чрез медиите и обяви, че желаещите могат да участват в избора.
Програмата на обучението се предвижда да бъде от 300 учебни часа ,от който 200 теоретични и 100 практични.За целта ще се наеме зала за обучение в нея ще се провеждат теоритичните занятия.За практическите занятия е предвиден определен обект,където ще се полагат изолации от полистерол и шпакловка в реална среда.На обучаващите ще се изплащат 8 лева на ден при присъствие в рамките на шест часа.За целта е предвидено закупуване на материали и подходящо работно облекло. Закупуването на работно облекло ще се извърши преди започване на практическото обучение и ще се използва при стажуването.
След проведеното обучение ще се проведе изпит на завършилите успешно обучението.Изпита ще се проведе от комисия в чийто състав ще бъдат включени преподавателите,координатор обучение и представители на водещата организация.
На успешно издържалите изпита ще бъдат издадени удостоверения,като считаме 100% да завършат успешно. 4.Стажуване при работодател Избора на подходящ обект е необходим за правилната професионална подготовка на стажуващите.
По време на стажа бенефициентите ще могат да работят в реална среда,ще се запознаят практически с детайлите и натрупат практически опит в бъдещата си работа.
Освен това водещата организация ще направи картотека на най добрите от стажантите за да може да ги ползва в бъдещата си дейност. 5.Осигуряване на информираност и публичност
|