Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.1.09-0053-C0001
Номер на проект: ESF-1109-09-15001
Наименование: Нови позиции за Алекса ЕООД чрез инвестиции в човешкия капитал
Бенефициент: АЛЕКСА ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 16.10.2012
Начална дата: 15.11.2012
Дата на приключване: 02.11.2013
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Основната цел е развитие на човешкия капитал в АЛЕКСА ЕООД с цел постоянна устойчива заетост,повишаване производителността и адаптивността на персонала.
Дейности: 1.Управление и координация на проекта Дейността е съставена от следните елементи: • Сформиране на екип на проекта; • Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчет по проекта; • Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта; Сформиране на екип на проекта След подписване на договора за изпълнение на проекта ще бъде проведена координационна среща на членовете на екипа. Екипът на проекта има следния състав: ръководител на проекта, координатор обучение, координатор тръжни процедури, счетоводител и технически сътрудник. Ще бъдат разяснени конкретните задължения и отговорности на всеки член на екипа, ще се обсъдят предстоящите дейности и ще се изготви подробен график за работа по проекта. Координационни срещи на екипа ще се провеждат един път месечно с цел да се синхронизират действията на всички негови членове, за уточняване на задачите и отговорностите, да се следи напредъка и постигането на междинните резултати от всеки етап на проекта. В случай на възникнали трудности ще се организират и извънредни срещи. Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчетност До края на първия месец от стартирането на проекта екипът му ще изработи основните принципи и правила, въз основа на които ще работи системата за вътрешен мониторинг, оценка и отчет. Мониторингът ще бъде текущ – технически и финансов. Ще се следи спазването на времевите графици за изпълнение на дейностите, постигането на качествените и количествени резултати, ще се осъществява контрол върху целесъобразното разходване на средствата съгласно заложените цели и изискванията на финансиращата институция. Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта Междинните отчети и справки ще се изготвят съгласно изискванията на финансиращата институция. В края на проекта ще бъде изготвен окончателен отчет, който ще включва: доказателства за извършените дейности и постигнатите резултати, копия на разходооправдателните документи, критичен анализ на основните проблеми възникнали по време на изпълнението.Дейността е съставена от следните елементи: • Сформиране на екип на проекта; • Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчет по проекта; • Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта; Сформиране на екип на проекта След подписване на договора за изпълнение на проекта ще бъде проведена координационна среща на членовете на екипа. Екипът на проекта има следния състав: ръководител на проекта, координатор обучение, координатор тръжни процедури, счетоводител и технически сътрудник. Ще бъдат разяснени конкретните задължения и отговорности на всеки член на екипа, ще се обсъдят предстоящите дейности и ще се изготви подробен график за работа по проекта. Координационни срещи на екипа ще се провеждат един път месечно с цел да се синхронизират действията на всички негови членове, за уточняване на задачите и отговорностите, да се следи напредъка и постигането на междинните резултати от всеки етап на проекта. В случай на възникнали трудности ще се организират и извънредни срещи. Водещата организация предоставя офис и оборудване за нуждите на екипа по координация и управление на проекта. Изграждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и отчетност До края на първия месец от стартирането на проекта екипът му ще изработи основните принципи и правила, въз основа на които ще работи системата за вътрешен мониторинг, оценка и отчет. Мониторингът ще бъде текущ – технически и финансов. Ще се следи спазването на времевите графици за изпълнение на дейностите, постигането на качествените и количествени резултати, ще се осъществява контрол върху целесъобразното разходване на средствата съгласно заложените цели и изискванията на финансиращата институция. Изготвяне на междинни и финални отчети на проекта Междинните отчети и справки ще се изготвят съгласно изискванията на финансиращата институция. В края на проекта ще бъде изготвен окончателен отчет, който ще включва: доказателства за извършените дейности и постигнатите резултати, копия на разходооправдателните документи, критичен анализ на основните проблеми възникнали по време на изпълнението.
2.Избор на обучаваща организация В проекта се предвижда обучаващата организация да бъде определена чрез търг съгласно 55 ПМС.Организацията обучител ще бъде избрана на база професионален опит и икономически ефективно предложение. След избора на организация на обучението ще се сключи договор.Координатора по обучението ще запознае обучаващата институция с проекта и неговите цели.
3.Обучение В проекта се предвижда избора на 30 бенефициента да се извърши съвместно с ДБТ –гр Хасково,като предварително се оповести чрез медиите и обяви, че желаещите могат да участват в избора. Програмата на обучението се предвижда да бъде от 300 учебни часа ,от който 200 теоретични и 100 практични.За целта ще се наеме зала за обучение в нея ще се провеждат теоритичните занятия.За практическите занятия е предвиден определен обект,където ще се полагат изолации от полистерол и шпакловка в реална среда.На обучаващите ще се изплащат 8 лева на ден при присъствие в рамките на шест часа.За целта е предвидено закупуване на материали и подходящо работно облекло. Закупуването на работно облекло ще се извърши преди започване на практическото обучение и ще се използва при стажуването. След проведеното обучение ще се проведе изпит на завършилите успешно обучението.Изпита ще се проведе от комисия в чийто състав ще бъдат включени преподавателите,координатор обучение и представители на водещата организация. На успешно издържалите изпита ще бъдат издадени удостоверения,като считаме 100% да завършат успешно.
4.Стажуване при работодател Избора на подходящ обект е необходим за правилната професионална подготовка на стажуващите. По време на стажа бенефициентите ще могат да работят в реална среда,ще се запознаят практически с детайлите и натрупат практически опит в бъдещата си работа. Освен това водещата организация ще направи картотека на най добрите от стажантите за да може да ги ползва в бъдещата си дейност.
5.Осигуряване на информираност и публичност
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 68 702 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 3 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз