Индикатор 1
|
Брой създадени работни места
|
Индикатор 2
|
Брой НИРД проекти
|
Индикатор 3
|
брой проекти за сътрудничество предприятия - изследователски институции
|
Индикатор 4
|
брой създадени НИРД работни места
|
Индикатор 5
|
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
|
Индикатор 6
|
брой подкрепени стартиращи иновативни предприятия
|
Индикатор 7
|
ниво на оцеляване на стартиращите иновативни предприятия
|
Индикатор 8
|
брой иновации, въведени/готови да бъдат въведени на пазара
|
Индикатор 9
|
Становище на експерт за инономическа целесъобразност
|
Индикатор 10
|
Нетна настояща стойност на инвестицията в краткосрочен период
|
Индикатор 11
|
Индекс на рентабилност на инвестиция в краткосрочен период
|
Индикатор 12
|
Разработване на методика за изпитване на техническото състояние на системата
|
Индикатор 13
|
Грешки: Изразява отношението между отстранени и открити грешки в процеса на изпълнението на етапа
|
Индикатор 14
|
Устойчивост на системата: Навременно облужване на минимум 1 000 успоредни потребителски заявки.
|
Индикатор 15
|
Разработването на методика за текущо изпитване на системата относно планираната функционалност
|
Индикатор 16
|
Функционални грешки: Изразява отношението между отстранени и открити грешки в процеса на изпълнението на етапа;
|
Индикатор 17
|
Коефициент на разходите:
Отчита отношението между действително извършените и планираните разходи.
|
Индикатор 18
|
Коефициент на наличните служители:
Отчита отношението между броя на активните служителите и планирания брой, в края на всеки етап от изпълнението на дейността.
|
Индикатор 19
|
Коефициент на изпълнение на етапа:
Отчита отношението между действително постигнатите и очакваните (планираните) резултати на всеки етап от изпълнението на дейността.
|
Индикатор 20
|
Коефициент на изпълнено качеството:
Отчита отношението между действително изпълненото и планираното качество на работите.
|
Индикатор 21
|
Разработени франчайз наръчник, договор за франчайзинг, договор за мастер франчайз, договор за разработване на региони, приложения и отчети
|
Индикатор 22
|
Разработен маркетингов план, вкл. проучвания и пазарен анализ, бизнес позициониране.
|
Индикатор 23
|
Разработени модели и концепция за пазарната реализация
|
Индикатор 24
|
Брой установени контакти с потенциални клиенти и партньори по време на изложението вкл. запитвания за участие във франчайз системата/сключени договори;
|
Индикатор 25
|
Брой отразявания на участието в изложението в рекламни каталози и специализираната пресата.
|
Индикатор 26
|
Брой устни/писмени запитвания относно иновацията по време и след демонстрацията.
|
Индикатор 27
|
Брой посетители на демонстрацията вкл. брой заявления за включване във франчайз системата
|
Индикатор 28
|
Визуализации вкл. вътрешни документи, обяви, публикации, конференции, изложения, демонстрации и др.
|
Индикатор 29
|
Доклад за външен одит
|
Индикатор 30
|
Равнопоставеност:
Отчита принципа на равнопоставеност и превенцията на дискриминация по пол, етническа принадлежност и вид увреждане.
|