| 
                    Описание на проекта:
                 | 
                
                    Основната цел на проекта е интегрирано управление и ефективен маркетинг на туристическия потенциал на общините Бургас, Приморско, Малко Търново, Средец и Камено в подкрепа на устойчивото развитие на региона и утвърждаването му като конкурентоспособна туристическа дестинация. Проектът предвижда създаването на разнообразни и с регионален потенциал  туристически продукти, които чрез ефективен маркетинг да се промотират на туристическия пазар и да  привлекат нови пазарни сегменти: нови туристи от страната и чужбина, да допринесат за икономическата диверсификация на региона.
Формулираната обща цел е в пълно съответствие с целта на операцията, която е насочена към развитие на регионални туристически продукти и повишаване на ефективността на  маркетинга. Тя е в съответствие с целите на Приоритетна ос 3, а именно „повишаване на регионалния туристически потенциал за развитие и маркетинг на устойчиви и разнообразни, специфични за региона туристически продукти с висока добавена стойност и увелич
                 | 
            
            
                | 
                    Дейности:
                 | 
                
                    дейност 1:   Организация и управление на проекта дейност 2:  Подготовка и организация на тръжни процедури по проекта дейност 3:  Разработване на туристически пакети дейност 4:  Рекламни дейности – подготовка и разпространение на информационни и рекламни материали за туристическия район и предложения за подкрепа туристически продукт дейност 5: 
/дейността се извършва 3,4,5,6,7,8,14,15,16,17,18,19,20,21 и 22 м./ Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири дейност 6:
/дейността се извършва 2,3,4,5,20,21,22,23 и 24 м./  Изследвания на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности дейност 7: 
/дейността се извършва 2,7,8,9,10,11,18,19,20,21,22 и 23 м./ Организиране на експедиентски пътувания за туроператори, автори на пътеводители, журналисти дейност 8: 
/дейността се извършва 2,3 и от 5 до 24 м./ Комуникационна кампания за подобряване на осведомеността за природното, културно и историческо наследство и приноса на туризма към местното развитие дейност 9:  Дейности за визуализация и публичност дейност 10: 
/дейността се извършва 2,3,21,22,23,24 м./ Одит на проекта
                 |