ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0308-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Внедряване на система за управление на ресурсите и работата с клиенти (ERP) в „Сиджест“ ООД
Бенефициент:
"СИДЖЕСТ" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София област
Описание
Описание на проекта:
Обща цел: Насърчаване на конкурентоспособността на „Сиджест“ ООД чрез получаване на подкрепа за въвеждане на ERP система за управление на ресурсите и работата с клиенти, за постигане на ефективна организация на цялостната дейност и създаване на услуги с висока добавена стойност, конкурентоспособни на европейския и световен пазар.
Дейности:
Дейност 1 „Подготовка на тръжна процедура за избор на доставчик”
Дейност 2 „Провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик, съгласно изискванията на ПМС № 55/12.03.2007 г. и сключване на договор с класираните на първо място кандидати
Дейност 3 „Доставка на системата за управление на ресурсите и работата с клиенти и въвеждането й в експлоатация”
Дейност 4 „Извършване на дейности за визуализация
Дейност 5 „Подготовка на Финален технически и финансов отчет за изпълнението на проекта”
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
285 750 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
95 250
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4
Създадени инвестиции
Индикатор 5
Подготвена и одобрена тръжна документация
Индикатор 6
Сформирана оценителна комисия
Индикатор 7
Подадени оферти от потенциални доставчици
Индикатор 8
Проведена и одобрена процедура за избор на изпълнител
Индикатор 9
Договор за доставка
Индикатор 10
Приемо-предавателен протокол
Индикатор 11
Изготвени материали за визуализация
Индикатор 12
Приключен и отчетен проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз