Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG161PO003-2.1.12-0308-C0001
Номер на проект: ---
Наименование: Внедряване на система за управление на ресурсите и работата с клиенти (ERP) в „Сиджест“ ООД
Бенефициент: "СИДЖЕСТ" ООД
Източник на финансиране: ЕФРР ==> Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган: 04.04.2012
Начална дата: 27.04.2012
Дата на приключване: 27.04.2013
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София област
Описание
Описание на проекта: Обща цел: Насърчаване на конкурентоспособността на „Сиджест“ ООД чрез получаване на подкрепа за въвеждане на ERP система за управление на ресурсите и работата с клиенти, за постигане на ефективна организация на цялостната дейност и създаване на услуги с висока добавена стойност, конкурентоспособни на европейския и световен пазар.
Дейности: Дейност 1 „Подготовка на тръжна процедура за избор на доставчик”
Дейност 2 „Провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик, съгласно изискванията на ПМС № 55/12.03.2007 г. и сключване на договор с класираните на първо място кандидати
Дейност 3 „Доставка на системата за управление на ресурсите и работата с клиенти и въвеждането й в експлоатация”
Дейност 4 „Извършване на дейности за визуализация
Дейност 5 „Подготовка на Финален технически и финансов отчет за изпълнението на проекта”
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 285 750 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 95 250 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой създадени работни места
Индикатор 2 брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3 брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4 Създадени инвестиции
Индикатор 5 Подготвена и одобрена тръжна документация
Индикатор 6 Сформирана оценителна комисия
Индикатор 7 Подадени оферти от потенциални доставчици
Индикатор 8 Проведена и одобрена процедура за избор на изпълнител
Индикатор 9 Договор за доставка
Индикатор 10 Приемо-предавателен протокол
Индикатор 11 Изготвени материали за визуализация
Индикатор 12 Приключен и отчетен проект


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз