ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.01-0042-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Нова възможност
Бенефициент:
Сдружение с нестопанска цел "Надежда за добро бъдеще"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.05.2008
Начална дата:
13.05.2008
Дата на приключване:
01.08.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Силистра                    Силистра
Описание
Описание на проекта:
Предоставяне на комплексни услуги "Социален асистент" и "Домашен помощник" за преодоляване на социалната изолация, като се насърчава потребителят сам да взима решения, да поддържа социални контакти; подпомагане на хората в трудоспособна възраст за постигане на професионална реализация.
Дейности:
Дейност 1: Провеждане на информационни кампании Разработване и разпространение на информационни материали сред потребителите,техните семейства и близки с описание същността на услугите и реда за тяхното предоставяне. Осъществяването на информационната дейност е от съществено значение за успешната реализация на проекта.
Дейност 2:Реконструкция и дообзавеждане на офис-помещение Подмяна на под и дограма,з акупуванане на две бюра, климатик, с цел създаване на условия за работа
Дейност 3:Набиране на потребители Срещи , разговори и разясняване на подробности , свързани с програмата
Дейност 4: Изготвяне на индивидуални оценки за всеки един потребител Оценка на общото,физическо и психическо състояние,способността за справяне с ежедневни дейности, социална активност и интереси. Взаимоотношения със семейството , битовите условия на живот, медикаментозно лечение, допълнителни потребности, безопасност и рискове . Индивидуалната оценка цели определянето на спецификата на потребностите на всеки един потребител.
Дейност 5: Подбор на потребителите и асистентите Организиране на срещи и разговори между потребители и ползатели на социални услуги
Дейност 6: Сключване на договори с потребителите Разработване на договор за правата и отговорностите на всяка една от страните.Сключването на такъв вид договори е задължителна част от нормативните уредби за предоставяне на социални услуги в общността.
Дейност 7:Обучение на социалните асистенти и домашните помощници за предоставяне на качествени услуги Провеждане на обучения за домашен помощник и социален асистент.
Дейност 8: Изготвяне на графици за работа на домашните помощници и социалните асистенти Изготвянето на графици е задължително с цел гарантиране спазването на работното време и възможност за актуализацията му при необходимост.
Дейност 9: Предоставяне на социалната услуга „Социален асистент” Дейността обхваща: --насърчаване на потребителя да взема самостоятелни решения за начина му на живот ,което ще подпомогне личната му активност и правото на участие в обществения живот; -организиране и поддържане на социални контакти и развлечения в дома и извън него,с цел задоволяване на потребностите от организация на свободното време; -съдействие при изготвяне и подаване на документи в институциите; -съдействие при настаняване в болница,грижи в болницата,ако е необходимо и проследяване приема на лекарства; -предоставяне на комплексни социални услуги с цел социалната адаптация на потребителите; -услуга”от и до работното място”,ако е необходимо;
Дейност 10:Предоставяне на социалната услуга”Домашен помощник” Дейността обхваща: -насърчаване на потребителя да взема самостоятелни решения за начина му на живот ,което ще подпомогне личната му активност и правото на участие в обществения живот; -поддържане на добра хигиена на обитаваното от потребителя помещение; -основно почистване; -помощ при поддържането на лична хигиена; -подготовка и помагане при хранене; -битови услуги,извършвани със средства на клиента;
Партньори
Партньори:
Сдружение с нестопанска цел „Диабет”
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
48 390 BGN
Общ бюджет:
46 197 BGN
БФП:
43 144 BGN
Общо изплатени средства:
42 932 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
43 144
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
9 678 BGN
2009
29 034 BGN
2010
4 219 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
42 932 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
36 672
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
8 226 BGN
2009
24 679 BGN
2010
3 586 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
36 492 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 472
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 452 BGN
2009
4 355 BGN
2010
633 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
6 440 BGN
Финансиране от бенефициента
3 427
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз