ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.01-0646-C0001
Номер на проект:
ESF-2101-05-05006
Наименование:
Повишаване на адаптивността на заетите лица - начин за развитие на конкурентноспособна икономика
Бенефициент:
Сдружение с нестопанска цел "Дом на науката и техниката"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
13.03.2008
Начална дата:
11.04.2008
Дата на приключване:
01.02.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на производителността на труда и създаване на условия за устойчива заетост; подобряване на адаптивността на заетите лица, с фокус нуждите за подобряване на уменията на нискоквалифицираните и възрастни работници, удължаване на активната им трудова дейност и адаптиране към икономиката на знанието; повишаване на професионалната квалификация на 45 заети лица. повишаване капацитета на партниращите си организации за управление на проекти, финансирани от структурни фондове на ЕС; популяризиране на проекта.
Дейности:
Изпълнение на Дейност 1 – Сформиране на екип по проекта Екипът ще бъде сформиран от квалифицирани и мотивирани специалисти с богат практически опит при управление на проекти с подобна насоченост. Това ще бъде направено още при стартирането на проекта. Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта, координатор на проекта и счетоводител.
Дейност 2 – Доставка на материали и средства за визуализация на проекта За визуализация на изпълняваните дейности по проекта, постигане на заложените резултати, запознаване на обществеността с финансовата помощ от ЕС, както и спазването на всички изисквания за визуализация на проекти, финансирани от чужди източници ще се отпечатат следните материали за визуална идентификация: 1 табло 200 броя информационни листовки
Дейност 2 – Доставка на материали и средства за визуализация на проекта
Дейност 3 - Провеждане на две информационни срещи за откриване и за закриване на проекта С цел популяризиране на дейностите по проекта и постигнатите резултати се предвижда провеждането на две информационни срещи – една при стартиране на дейностите по проекта и една при приключване на дейностите по проекта.
Дейност 3 - Провеждане на две информационни срещи за откриване и за закриване на проекта
Дейност 4 – Публикации в местни медии Популяризирането на проекта ще се постигне и чрез 2 публикации в местни медии – ще се отрази изпълнение на ключови дейности за успешната реализация на проекта. Резултат: oПубликации в местни медии – 2 броя;
Дейност 5– Сформиране на преподавателски екип За обучението на бенефициентите ще се сформира преподавателски екип от високо квалифицирани специалисти. Преподавателите ще имат необходимия опит и квалификация в съответната област, необходимост за едно качествено обучение. Резултат: oСключени договори с преподаватели – 3 броя
Дейност 5– Сформиране на преподавателски екип
Дейност 6 – Закупуване на учебни материали за бенефициентите За провеждане на обучението на бенефициентите ще бъдат закупени учебни материали – химикалки, тетрадки и всички други необходими материали за провеждане на качествено обучение. Учебните материали ще бъдат раздадени на бенефициентите и ще останат за тях.
Дейност 6 – Закупуване на учебни материали за бенефициентите.
Подготовка на Дейност 7 – Закупуване на материали за практическото обучение на бенефициентите Проучване на фирми за закупуване на материали.
Изпълнение на Дейност 7 – Закупуване на материали за практическото обучение на бенефициентите Закупени материали за практическо обучение.
Подготовка на Дейност 8 – Професионално обучение на 15 заети лица от фирма „Еврострой” ЕООД в специалност „Мазилки и шпакловки”, професия „Строител” Сформиране на група с обучаеми лица.
Изпълнение на Дейност 8 – Професионално обучение на 15 заети лица от фирма „Еврострой” ЕООД в специалност „Мазилки и шпакловки”, професия „Строител” Извършване на обучение по Рамковата програма Д за начално професионално обучение с придобиване на квалификация по част от професията „Строител”, специалност „Мазилки и шпакловки”.
Подготовка на Дейност 9 – Професионална квалификация на 14 заети лица от фирма „ВРЗ ВОЛА ЕКО” ЕАД в специалност „Заваряване”, професия „Заварчик” Сформиране на група от заети лица от „ВРЗ ВОЛА ЕКО”
Изпълнение на Дейност 9 – Професионална квалификация на 14 заети лица от фирма „ВРЗ ВОЛА ЕКО” ЕАД в специалност „Заваряване”, професия „Заварчик” Обучението ще се извърши по Рамковата програма А за придобиване на квалификация първа степен, по част от професията „Заварчик”, специалност „Заварчици и резачи на метали”.
Дейност 10 – Професионално обучение на 16 заети лица в специалност „Мазилки и шпакловки”, професия „Строител” Обучението ще се извърши по Рамковата програма Д за начално професионално обучение с придобиване на квалификация по част от професията „Строител”, специалност „Мазилки и шпакловки”.
Дейност 11 - Мониторинг За навременното изпълнение на дейностите по проекта се предвижда ежемесечно да се извършва вътрешен мониторинг по проекта от екипа, като ще се следи за както за правилното и навременно изпълнение на дейностите по проекта така и за присъствието и успеваемост на бенефициентите при провеждане на обучението.
Партньори
Партньори:
"Еврострой" ООД
"ВРЗ ВОЛА ЕКО" ЕАД
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
39 450 BGN
Общ бюджет:
25 332 BGN
БФП:
25 332 BGN
Общо изплатени средства:
25 327 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
25 332
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
7 889 BGN
2009
17 438 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
25 327 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
21 532
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
6 706 BGN
2009
14 823 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
21 528 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 800
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 183 BGN
2009
2 616 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
3 799 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз